#1
Valium is altijd goed!
Daarom heb ik er ook altijd genoeg van in huis
![:sunglasses:]()
Daarom heb ik er ook altijd genoeg van in huis

...maar denk niet dat valium,helpt tegen paniekaanvallen...daarvoor zijn er andere middelen.waarom vraag je niet aan je huisdokter om een valiumspuitje?(werkt vlugger dan een valiumpil) voor je eventuele vrees of paniek bij de tandarts,of geven tandisten geen plaatselijke verdoving(i really don't know)?ik heb laatst een gastrocopie gedaan en ze hebben mij een verdovingsspuit gegeven,het hielp toch bij mij...maar wat erin de verdovingsspuit zat weet ik niet. 
cronos zei:platliggen van 15 mg?(welke zijn dit? de blauwkleurige?),nou ik toch niet hoor...hangt ervan af hoe stressig iemand is,denk ik...maar denk niet dat valium,helpt tegen paniekaanvallen...daarvoor zijn er andere middelen.waarom vraag je niet aan je huisdokter om een valiumspuitje?(werkt vlugger dan een valiumpil) voor je eventuele vrees of paniek bij de tandarts,of geven tandisten geen plaatselijke verdoving(i really don't know)?ik heb laatst een gastrocopie gedaan en ze hebben mij een verdovingsspuit gegeven,het hielp toch bij mij...maar wat erin de verdovingsspuit zat weet ik niet.
![]()

Flameon zei:Diazepam 15 mg kan opzich geen kwaad, zeker niet als je niet zelf hoeft te rijden.
Ik weet dat tandartsen ook soms kalmeringsmedicatie voorschrijven. Bel hem maar eens op en vraag hier maar eens naar
,je bespaart mij heel wat ABN denkwerk...bedankt 
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."