Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraag over de combinatie van diazepam en xtc. Een vriend vertelde me dat je je xtc-trip kunt 'stoppen' of in ieder geval veel minder heftig kunt maken door benzodiazepines te nemen. (Valium behoort ook tot de benzodiazepines.) Ook las ik dat de combinatie juist een tegenovergesteld effect van xtc tot resultaat kan hebben. Nou heb ik maandag 10 mg valium gehad, en valium heeft een erg lange halfwaardetijd (42 - 100 uur). Als ik nou vandaag (woensdag) xtc gebruik, zit er nog valium in mijn bloed. Zal dit merkbaar effect hebben op de xtc-trip of zal ik niks van de valium merken? Alvast bedankt."
"Ik word zelf altijd superrelaxt van 10 mg. Meer dan dit heb ik nooit gehad. Weet je zeker dat je niks merkt van 10 mg? Het kan zijn dat je niks merkte omdat je niet in een situatie was waarin je paniekerig/angstig was (oftewel je was sowieso al relaxt) en daarom merkte je geen verschil?"