#1
Iedereen kan zeggen wat hij/zij wilt. Feit blijft dat het gewoon hartstikke slecht is, en dat je op je 14de er niet aan moet beginnen. Wacht nog een jaar of 4 en kijk dan nog is of je het een goed idee vindt.
balthazar zei:Ik ben op het moment 1 en heb 5x een pil getikt. Kan dit veel schade toebrengen?
Vooruit, ik zal er dan even serieus op ingaan.balthazar zei:Ik ben op het moment 14 *en heb 5x een pil getikt. Kan dit veel schade toebrengen?

ZERO- zei:Je hersenen zijn tegen je 23e pas klaar met ontwikkelen, hoop dat je zelf kan bedenken dat het niet echt verstandig is wat je doet. Hoe jonger hoe meer schade. Als je een beetje slim bent laat je het voorlopig nog even links liggen, je kan het altijd als je een paar jaar ouder weer bent alsnog doen.
Fool zei:Ja, daar kan toch prima best een tijd tussen zitten? Ikzelf heb dr eigenlijk ook weinig moeite mee om rustig nog eventjes te wachten.![]()
Het lijkt me wel belangrijk om het dan in ieder geval gezegd te hebben. Qua doen zal het inderdaad de een beter afgaan dan de ander.fgamer zei:Makkelijker gezegd dan gedaan.
Als mensen één maal de effecten van XTC ervaren, ben ik er bijna zeker van dat de meeste die een goede trip hadden, het nog eens willen ervaren.
0800-0432 is het nummer van de kindertelefoon. Iets waar iemand van 14 jaar zeker iets aan kan hebben...leipebaviaan zei:Want royzegtTRIPPEM verziet u graag van info, van alle markten thuis.![]()
royzegtTRIPPEM zei:0800-0432 is het nummer van de kindertelefoon. Iets waar iemand van 14 jaar zeker iets aan kan hebben...leipebaviaan zei:Want royzegtTRIPPEM verziet u graag van info, van alle markten thuis.![]()
Ik snap jouw insteek ook, maar in hoeverre heeft iemand van 14 iets aan een objectieve mening? Je zult zien dat als er een flapdrol op dit forum is die hem (privè) een bericht stuur dat het wel 'ok' is wat hij doet, hij daar meer waarde aan gaat hechten. Het is gewoon kei maar dan ook kei slecht, hoe je het ook wend of keert? Ik ben blij dat we in ieder geval met de neuzen dezelfde kant op staan!Skirre zei:royzegtTRIPPEM zei:0800-0432 is het nummer van de kindertelefoon. Iets waar iemand van 14 jaar zeker iets aan kan hebben...leipebaviaan zei:Want royzegtTRIPPEM verziet u graag van info, van alle markten thuis.![]()
Ik begrijp je insteek, maar ik denk niet dat de kindertelefoon een objectief verhaal kan vertellen over xtc. Balthazar is naar mijn mening prima bezig om op dit forum aan ervaren mensen te vragen wat de risico's zijn; hier krijgt hij goed geformuleerde onderbouwingen.
Aan hem de keuze om daar iets mee te doen.
Een goed alternatief voor de kindertelefoon is misschien de huisarts al weet ik niet echt of deze er meer vanaf weet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."