#1
tegenwoordig noemen ze het hier in de buurt ook al nootjes, maar das mijn schuld. Dat woord heb ik ingeburgerd.
Origineel noemde ik truffels tovernootjes, maar ondertussen noem ik alles al nootjes... Kvind het echt zo een vet woord![:tongueout:]()
vechten noemen wij hier ook al, iemand nootjes geven![:tongueout:]()
Origineel noemde ik truffels tovernootjes, maar ondertussen noem ik alles al nootjes... Kvind het echt zo een vet woord
vechten noemen wij hier ook al, iemand nootjes geven



knikkers. jetsers, snoepies, candies, pillen en Xjes.