#1
Of ben ik dan weer te cynisch.
caatje zei:Voor iemand die denkt D te kennen, sta ik raar te kijken van jou vraagteken.
Antactica zei:Ikkies, pille
Omgeveing rotterdam

Deranged zei:, dus je bent duidelijk niet in staat om uberhaupt over mij te oordelen zoals je dat deed. En ook ben je niet in staat met mij een fatsoenlijke discussie aan te gaan omdat je het allemaal gewoon niet begrijpt.


Bollen is voor Belgen.J86 zei:waarom is "bollen" toch zo populair ... ik zie de overeenkomst niet -_-
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."