Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe noemen jullie het?

Hoe noemen jullie het?

363 antwoorden
103 weergaven
18-5-2026
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Of ben ik dan weer te cynisch.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
caatje zei:
Voor iemand die denkt D te kennen, sta ik raar te kijken van jou vraagteken.
Klik om te vergroten...

Wat is er raar aan het vraagteken? Ik neem aan dat je deranged bedoelt met D?
Ik ken hem niet, maar ik heb voldoende gezien inmiddels om dat ook niet te willen. Vraagteken zou ik nu ook niet meer zetten.
e
eltoroLid
01-01-2024, 00:00
#3
Antactica zei:
Ikkies, pille

Omgeveing rotterdam
Klik om te vergroten...

Volgens mij is het irkies...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou stel je jezelf alweer zo kwetsbaar op, zou je dat nou wel doen? Ik zie daar wel wat in natuurlijk.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt het gewoon niet in je, in de meeste gevallen snap je totaal niet wat ik bedoel en ik ga het ook echt niet lopen voorkauwen. Je snapt er gewoon allemaal geen reet van, dus je bent duidelijk niet in staat om uberhaupt over mij te oordelen zoals je dat deed. En ook ben je niet in staat met mij een fatsoenlijke discussie aan te gaan omdat je het allemaal gewoon niet begrijpt. Je ziet gewoon de ware essentie van dingen niet.
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
:mrgreen:
P
PsiloLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik moest gewoon lachen(dat was mijn eerste reactie)

Ik moet zeggen dat je me wel nieuwsgierig maakt naar de ware essentie in alles wat hier overal beschreven staat. Wat ik allemaal niet zou begrijpen? leg het me dan uit. Of ken jijmij nu ook al zo goed dat ik dat waarschijnlijk niet kan?

Deranged zei:
, dus je bent duidelijk niet in staat om uberhaupt over mij te oordelen zoals je dat deed. En ook ben je niet in staat met mij een fatsoenlijke discussie aan te gaan omdat je het allemaal gewoon niet begrijpt.
Klik om te vergroten...

Ik denk ook zeker niet dat ik in staat ben om al zo vroeg over je te kunnen oordelen. Ik irriteerde me gewoon aan je post.


Ik wist ook niet dat we een echte discussie hadden.
D
DannyDeHallucinautLid
01-01-2024, 00:00
#8
illies :P
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#9
gwn pillen
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hostie's :smoke:

g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pillen
Snoepjes

Maar meestal heb ik het over kristallen, pillen zijn troep :wave:
P
PuppiiiEyesLid
01-01-2024, 00:00
#12
gwn BOLLEN :tongueout:
nx anders
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gabbertonnetjes

klappertjes

lovemints
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#14
illy's
S
StoniemelonyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Purkies, jetsers, kletsers, snoepjes en pillen zijn de meest voorkomenste hier :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
J86 zei:
waarom is "bollen" toch zo populair ... ik zie de overeenkomst niet -_-
Klik om te vergroten...
Bollen is voor Belgen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
noem het ook nog wel jappe.
a
appelflapLid
01-01-2024, 00:00
#18
pillen, illys, xtc

regio: sliedrecht
J
JohnsonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Schijven, pillen, snoepjes
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#20
faxen of gewoon pillen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."