#1
"Zo weinig"? 400mg is voor sommigen een dodelijke dosis,
Nou niet overdrijven, 400 mg is +- 2 pillen. Er is nooit nooit iemand door deze dosering overleden. Frenzel moet zich echter wel goed beseffen dat 400 mg behoorlijk veel is, en dit bij veelvuldig gebruikt uiteindelijk problematiek gaat opleveren.
Voor de rest zie ik eerlijk gezegd niet het verband tussen de vraag die hij stelt en zijn uitleg eronder. Ik zal daarom alleen maar de vraag pogen te beantwoorden. Het antwoord is eigenlijk heel erg makkelijk, namelijk: het hangt enorm af hoe je persoonlijkheid is. De één begint met XTC en zal het daar zijn hele leven bij houden, puur omdat hij of zij niet de drang heeft naar andere (hard)drugs. De ander zal weer denken: ''wat een ongelofelijke vette ervaring, ik word meer nieuwsgierig naar dergelijke middelen. (eigen ervaring + omgeving)
Toen ik nog XTC nam had ik tijdens het gebruik zelf en na m'n space totaal geen behoefte aan andere drugs. Ik kan mij bijv niet voorstellen dat je na 400 mg MDMA nog wat pep gaat nemen.
