Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKrijg je ook zucht naar andere drugs door gebruik xtc?

Krijg je ook zucht naar andere drugs door gebruik xtc?

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
biytcLid
01-01-2024, 00:00
#1
Frenzel, je schrijft in een ander topic dat je op vele jaren tijd slechts enkele x goede pillen gevonden hebt. Als ik hier lees dat je telkens blowt bij pillen, dan zie ik een verband tussen jouw twee opmerkingen :mrgreen: . Ik blow trouwens niet maar ik heb echt zelden kunnen klagen over de kwaliteit van pillen.
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Maar waarok zou je zo veel in willen nemen wat wil je dan bereiken wat voel je dan? Een love gevoel is onmogelijk om op deze manier bte bereiken dat gewoon niet. Dus wat is er zo dan fijn aan? Bij zulke dosissen wordt je toch alleen vaag?
G
Ganjaman181Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ter antwoord op de vraag: vooral bij ecstasy gebruik (dus niet pure MDMA) blijven de receptoren naderhand altijd open staan. Als er amfetamine in zit is dit nog veel erger het geval. De dopamine is scgaxdlijk voor de serotonine receptoren, deze raken geheel ontregeld. Mensen die MDMA gebruiken zijn op deze manier extra gevoelig voor verslaving. Bijvoorbeeld aan pep of cannabis.
V
VikingdancerLid
01-01-2024, 00:00
#4
In mijn geval heeft het absoluut interesse voor andere drugs gewekt. XTC(MDMA) is écht super heerlijk, maar de katers en de nare bijwerkingen worden op den duur ondraaglijk. Tenminste als je verkeerd doseert. De meeste mensen stoppen er dan mee. Daarna ontstaat er toch een soort gemis, althans in mijn geval. Ten gevolge hiervan ontstaat er een zucht naar andere drugs. Maar misschien geldt dit allemaal niet voor andere mensen.
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik krijg altijd zin als in andere drugs als k alcohol genuttigt heb. Eigenlijk weersta ik de drang naar drugs altijd. Op blowen na dan :stoned:

400 mg op een avond kijk ik niet van op hoor. Zie het zovaak doe het echter nooit zelf. Ik snoep altikd verstandig al heb k vaak wel zin om bij te pakken alleen dat is een kwestie van niet teveel snoepjes meenemen :)

Met je vraag kan ik je helaas niet helpen.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als de xtc niet goed genoeg werkt krijg ik al rap zin om bij te nemen of als de xtc wat uitgewerkt is neem ik soms een paar benzo's erachter dit is best een heerlijk gevoel en ik trip er ook van maar anders krijg ik niet echt zucht naar andere drugs.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."