#1
Frenzel, je schrijft in een ander topic dat je op vele jaren tijd slechts enkele x goede pillen gevonden hebt. Als ik hier lees dat je telkens blowt bij pillen, dan zie ik een verband tussen jouw twee opmerkingen
. Ik blow trouwens niet maar ik heb echt zelden kunnen klagen over de kwaliteit van pillen.
. Ik blow trouwens niet maar ik heb echt zelden kunnen klagen over de kwaliteit van pillen.