#1
antidepressiva is shit, er wordt veel reclame gemaakt door de farmaceutische industrie (maffia) probleem is dat het niet helpt, okay het vervlakt je gevoelens... je wordt wat zombie van (dat is mijn eigen ervaring en vele met mij) het zijn geen happy pillen, die je een roes bezorgen zoals XTC of cocaine, alhoewle XTC je serotonine ook omhoog haalt is het toch heel anders, je woordt er vooral wat duf van dat is mijn eigen ervaring zodat je minder chaotisch bent kortom wat verdovende werking.
Ik heb zelf Efexor en Prozac gehad dat waren SSRI's, maar voor mij geen antidepressiva meer, je brein is in staat om zichzelf te helen net als open wonden alleeen dat kan veel tijd nodig hebben bij de 1 meer als de ander, en tegenwoordig moet je in deze huidige samenlevig snel snel snel zijn en mee kunnen draaien, we maken ons zelf gek.
Ik heb zelf Efexor en Prozac gehad dat waren SSRI's, maar voor mij geen antidepressiva meer, je brein is in staat om zichzelf te helen net als open wonden alleeen dat kan veel tijd nodig hebben bij de 1 meer als de ander, en tegenwoordig moet je in deze huidige samenlevig snel snel snel zijn en mee kunnen draaien, we maken ons zelf gek.