Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 dagen gaan op MDMA?!

2 dagen gaan op MDMA?!

30 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#1
Natuurlijke selectie heet dat, kwestie van totaal niet weten waar je mee bezig bent. Heel misschien is de kater zo erg dat een van hen zich op dit forum aanmeldt en verbaasd is waarom hij/zij er zo slecht aan toe is.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
mijn ervaring en kennis blijft hetzelfde in ieder topic. als je moeite hebt met vragen waardoor ik en anderen je fatsoenlijk advies kunnen geven heeft posten geen zin. topics kapen is ook niet echt netjes, helemaal als je dit soort shit post.

als je het allemaal zelf beter weet, waarom zou je dan een topic kapen met een slecht onderbouwde vraag. lees lekker de sticky's bovenaan en trek je eigen conclusie.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn reactie was 100% on-topic, wat lul je nou over kapen?

Gast, ik laat het gewoon gaan. Jij ook?

Want dit gaat echt nergens meer over.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk dat het niet altijd gegarandeerd is dat je kapot gaat van de mdma als je het gebruikt (hebt). Ken zat mensen die minimaal last hebben van katers en gewoon telkens volle bak kunnen gaan. Soms ben ik daar jaloers op :') Maar goed, katers zijn ook gewoon goed want daardoor kun je het niet te vaak doen! En mensen die daar weinig last van hebben zijn denk ik eerder geneigd om vaker en veel drugs te gebruiken.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
anhaedra zei:
Lees even terug hoe MeejheM mij in eerste instantie aanspreekt hierboven... meteen zo'n sarcastisch belerend toontje, daar ging het mis.
Klik om te vergroten...
Interessant hoe een paar rijen letters een sarcastisch belerend toontje kunnen hebben. :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#6
mee eens. ik was er eigelijk al klaar mee toen ik mn het venster sloot. :sunglasses:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
ZERO- zei:
anhaedra zei:
Lees even terug hoe MeejheM mij in eerste instantie aanspreekt hierboven... meteen zo'n sarcastisch belerend toontje, daar ging het mis.
Klik om te vergroten...
Interessant hoe een paar rijen letters een sarcastisch belerend toontje kunnen hebben. :wink:
Klik om te vergroten...

Dit
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#8
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
MentalFucked zei:
Ik zat zojuist te denken dat ik een paar weken terug op een festival veel mensen op de XTC zag.
Het was een klein festival en kwam die mensen elke 10 minuten tegen.
Zij bleven echt van 12 uur s'middags tot 1 uur s'nachts vollebak gaan op de XTC.
Dit 2 dagen achter elkaar?

How is dat possible?
Klik om te vergroten...

Ik heb ook wel eens drie nachten achter elkaar gefeest op de XTC, vorig jaar. Ik zou het nu niet meer doen. Als je zorgt dat je slaap krijgt en overdag gezond eet (dat hele festival was erop ingericht, ontbijt met zachte broodjes, bananen etc.. :tearsofjoy: ). Maar het is wel ONTZETTEND slecht voor je. Ik had er op dat moment geen last van, erna ook niet, al hadden vrienden van mij een week lang hele bizarre nachtmerries en misselijkheid. Ik had dat weekend 1,1.5 en 2 pillen gehad, steeds meer dus om het te voelen. Maar door zo vaak te gebruiken wordt de drempel lager en wordt de ervaring steeds minder.

Ik zou het gebruik in controle houden en er op die manier optimaal van genieten :wink:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zat zojuist te denken dat ik een paar weken terug op een festival veel mensen op de XTC zag.
Het was een klein festival en kwam die mensen elke 10 minuten tegen.
Zij bleven echt van 12 uur s'middags tot 1 uur s'nachts vollebak gaan op de XTC.
Dit 2 dagen achter elkaar?

How is dat possible?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Blijven bijpakken, simple as that.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Blijven bijpakken, simple as that.
Klik om te vergroten...

Seriously?

Na 3 à 4 uurtjes ben je toch dood op?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tenzij je meer bijpakt natuurlijk, maar je krijgt inderdaad vanzelf een keer een klap van de hamer en het is natuurlijk belachelijk slecht voor je.

Hoe weet je trouwens zo zeker dat je twee dagen lang doorgingen op MDMA?
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Tenzij je meer bijpakt natuurlijk, maar je krijgt inderdaad vanzelf een keer een klap van de hamer en het is natuurlijk belachelijk slecht voor je.

Hoe weet je trouwens zo zeker dat je twee dagen lang doorgingen op MDMA?
Klik om te vergroten...

Ik zat zelf "de laatste 3 uur" onder invloed.
Je weet hoe sociaal je dan bent?
Ik vroeg wat ze genomen hadden omdat ze al 2 dagen aan het gaan waren..
Ze zeiden XTC, een iemand had me er zelfs een gegeven omdat ik zo vriendelijk was. :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Achja, ze moeten doen waar ze zich goed bij voelen denk ik dan. :P
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Theorie van Darwin. :grin:
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#17
Skirre zei:
Natuurlijke selectie heet dat, kwestie van totaal niet weten waar je mee bezig bent. Heel misschien is de kater zo erg dat een van hen zich op dit forum aanmeldt en verbaasd is waarom hij/zij er zo slecht aan toe is.
Klik om te vergroten...

De maandag morgen op de camping waren ze zo fris al iets.
Dus ik zie geen reden waarom. :confused:

Kwestie van oefenen? Het waren tevens 25 tot 45 jarigen.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
MentalFucked zei:
Skirre zei:
Natuurlijke selectie heet dat, kwestie van totaal niet weten waar je mee bezig bent. Heel misschien is de kater zo erg dat een van hen zich op dit forum aanmeldt en verbaasd is waarom hij/zij er zo slecht aan toe is.
Klik om te vergroten...

De maandag morgen op de camping waren ze zo fris al iets.
Dus ik zie geen reden waarom. :confused:
Klik om te vergroten...
Omdat de schade later komt, wanneer de plasticiteit van je hersenen achteruit gaat en hij de schade niet meer kan opvangen via andere paden.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#19
het enige wat ik kan bedenken is dat ze zich goed verzorgd hebben. genoeg eten en drinken, geen te zware inspanning, niet combineren en geen overdreven doseringen. misschien hebben ze zelfshun dope ook wel laten testen.

er zijn bij de meeste recreatieve drugs echtwel manieren om niet gesloopt te worden hoor, en ze staan allemaal als sticky's bovenaan elk subforum.

ps: niet geloven wat festivalgangers zeggen op maandagmorgen als het jou redelijk onlogisch lijkt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
MeejheM zei:
er zijn bij de meeste recreatieve drugs echtwel manieren om niet gesloopt te worden hoor, en ze staan allemaal als sticky's bovenaan elk subforum.
Klik om te vergroten...
Nouja, daar staat dus duidelijk in dat je bij MDMA geruime tijd ertussen moet laten en niet overdrijven. :P

ps: niet geloven wat festivalgangers zeggen op maandagmorgen als het jou redelijk onlogisch lijkt.
Klik om te vergroten...
Ik neig ook meer hiernaar, ja. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."