#1
Natuurlijke selectie heet dat, kwestie van totaal niet weten waar je mee bezig bent. Heel misschien is de kater zo erg dat een van hen zich op dit forum aanmeldt en verbaasd is waarom hij/zij er zo slecht aan toe is.
Interessant hoe een paar rijen letters een sarcastisch belerend toontje kunnen hebben.anhaedra zei:Lees even terug hoe MeejheM mij in eerste instantie aanspreekt hierboven... meteen zo'n sarcastisch belerend toontje, daar ging het mis.
ZERO- zei:Interessant hoe een paar rijen letters een sarcastisch belerend toontje kunnen hebben.anhaedra zei:Lees even terug hoe MeejheM mij in eerste instantie aanspreekt hierboven... meteen zo'n sarcastisch belerend toontje, daar ging het mis.![]()
MentalFucked zei:Ik zat zojuist te denken dat ik een paar weken terug op een festival veel mensen op de XTC zag.
Het was een klein festival en kwam die mensen elke 10 minuten tegen.
Zij bleven echt van 12 uur s'middags tot 1 uur s'nachts vollebak gaan op de XTC.
Dit 2 dagen achter elkaar?
How is dat possible?
Fool zei:Blijven bijpakken, simple as that.
Fool zei:Tenzij je meer bijpakt natuurlijk, maar je krijgt inderdaad vanzelf een keer een klap van de hamer en het is natuurlijk belachelijk slecht voor je.
Hoe weet je trouwens zo zeker dat je twee dagen lang doorgingen op MDMA?
Skirre zei:Natuurlijke selectie heet dat, kwestie van totaal niet weten waar je mee bezig bent. Heel misschien is de kater zo erg dat een van hen zich op dit forum aanmeldt en verbaasd is waarom hij/zij er zo slecht aan toe is.
Omdat de schade later komt, wanneer de plasticiteit van je hersenen achteruit gaat en hij de schade niet meer kan opvangen via andere paden.MentalFucked zei:Skirre zei:Natuurlijke selectie heet dat, kwestie van totaal niet weten waar je mee bezig bent. Heel misschien is de kater zo erg dat een van hen zich op dit forum aanmeldt en verbaasd is waarom hij/zij er zo slecht aan toe is.
De maandag morgen op de camping waren ze zo fris al iets.
Dus ik zie geen reden waarom.![]()
Nouja, daar staat dus duidelijk in dat je bij MDMA geruime tijd ertussen moet laten en niet overdrijven. :PMeejheM zei:er zijn bij de meeste recreatieve drugs echtwel manieren om niet gesloopt te worden hoor, en ze staan allemaal als sticky's bovenaan elk subforum.
Ik neig ook meer hiernaar, ja.ps: niet geloven wat festivalgangers zeggen op maandagmorgen als het jou redelijk onlogisch lijkt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."