#1
't Is misschien heel gek, maar als ik het ergens niet mee eens ben, dan zeg ik dat, ja.
anhaedra zei:Als je er niks mee kunt, reageer dan niet. Alsof je ieder bericht op dit forum ter harte moet nemen, je kunt zelf nadenken, toch...
Interessant hoe een paar rijen letters een sarcastisch belerend toontje kunnen hebben.anhaedra zei:Lees even terug hoe MeejheM mij in eerste instantie aanspreekt hierboven... meteen zo'n sarcastisch belerend toontje, daar ging het mis.
ZERO- zei:Interessant hoe een paar rijen letters een sarcastisch belerend toontje kunnen hebben.anhaedra zei:Lees even terug hoe MeejheM mij in eerste instantie aanspreekt hierboven... meteen zo'n sarcastisch belerend toontje, daar ging het mis.![]()
MentalFucked zei:Ik zat zojuist te denken dat ik een paar weken terug op een festival veel mensen op de XTC zag.
Het was een klein festival en kwam die mensen elke 10 minuten tegen.
Zij bleven echt van 12 uur s'middags tot 1 uur s'nachts vollebak gaan op de XTC.
Dit 2 dagen achter elkaar?
How is dat possible?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."