Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2 dagen gaan op MDMA?!

2 dagen gaan op MDMA?!

30 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#1
't Is misschien heel gek, maar als ik het ergens niet mee eens ben, dan zeg ik dat, ja.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
anhaedra zei:
Als je er niks mee kunt, reageer dan niet. Alsof je ieder bericht op dit forum ter harte moet nemen, je kunt zelf nadenken, toch...
Klik om te vergroten...

Hier doel ik op.... En dit is niet de eerste en enige keer dat je zo reageert op dit forum.

Je zegt zelf dat als je het ergens niet mee eens bent, dat je dit dan zegt. Maar tegelijkertijd mogen mensen die het niet met jou eens zijn zich niet uitspreken? Vind ik een beetje krom
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lees even terug hoe MeejheM mij in eerste instantie aanspreekt hierboven... meteen zo'n sarcastisch belerend toontje, daar ging het mis.

En welke andere keer bedoel je? Vandaag in het andere XTC-topic met dezelfde MeejheM?

Kijk, wat ik bedoelde is: dit topic gaat niet over advies of dosering of wat dan ook. TS vraagt naar meerdere dagen gaan en ik zeg daar iets over. Vandaar: "als je er niks mee kunt, reageer dan niet" (in dit topic).
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#4
mijn ervaring en kennis blijft hetzelfde in ieder topic. als je moeite hebt met vragen waardoor ik en anderen je fatsoenlijk advies kunnen geven heeft posten geen zin. topics kapen is ook niet echt netjes, helemaal als je dit soort shit post.

als je het allemaal zelf beter weet, waarom zou je dan een topic kapen met een slecht onderbouwde vraag. lees lekker de sticky's bovenaan en trek je eigen conclusie.
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn reactie was 100% on-topic, wat lul je nou over kapen?

Gast, ik laat het gewoon gaan. Jij ook?

Want dit gaat echt nergens meer over.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat het niet altijd gegarandeerd is dat je kapot gaat van de mdma als je het gebruikt (hebt). Ken zat mensen die minimaal last hebben van katers en gewoon telkens volle bak kunnen gaan. Soms ben ik daar jaloers op :') Maar goed, katers zijn ook gewoon goed want daardoor kun je het niet te vaak doen! En mensen die daar weinig last van hebben zijn denk ik eerder geneigd om vaker en veel drugs te gebruiken.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
anhaedra zei:
Lees even terug hoe MeejheM mij in eerste instantie aanspreekt hierboven... meteen zo'n sarcastisch belerend toontje, daar ging het mis.
Klik om te vergroten...
Interessant hoe een paar rijen letters een sarcastisch belerend toontje kunnen hebben. :wink:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
mee eens. ik was er eigelijk al klaar mee toen ik mn het venster sloot. :sunglasses:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
ZERO- zei:
anhaedra zei:
Lees even terug hoe MeejheM mij in eerste instantie aanspreekt hierboven... meteen zo'n sarcastisch belerend toontje, daar ging het mis.
Klik om te vergroten...
Interessant hoe een paar rijen letters een sarcastisch belerend toontje kunnen hebben. :wink:
Klik om te vergroten...

Dit
a
anhaedraLid
01-01-2024, 00:00
#10
b
broodjeaapLid
01-01-2024, 00:00
#11
MentalFucked zei:
Ik zat zojuist te denken dat ik een paar weken terug op een festival veel mensen op de XTC zag.
Het was een klein festival en kwam die mensen elke 10 minuten tegen.
Zij bleven echt van 12 uur s'middags tot 1 uur s'nachts vollebak gaan op de XTC.
Dit 2 dagen achter elkaar?

How is dat possible?
Klik om te vergroten...

Ik heb ook wel eens drie nachten achter elkaar gefeest op de XTC, vorig jaar. Ik zou het nu niet meer doen. Als je zorgt dat je slaap krijgt en overdag gezond eet (dat hele festival was erop ingericht, ontbijt met zachte broodjes, bananen etc.. :tearsofjoy: ). Maar het is wel ONTZETTEND slecht voor je. Ik had er op dat moment geen last van, erna ook niet, al hadden vrienden van mij een week lang hele bizarre nachtmerries en misselijkheid. Ik had dat weekend 1,1.5 en 2 pillen gehad, steeds meer dus om het te voelen. Maar door zo vaak te gebruiken wordt de drempel lager en wordt de ervaring steeds minder.

Ik zou het gebruik in controle houden en er op die manier optimaal van genieten :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."