Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxazepam 10 mg

Oxazepam 10 mg

35 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
D
DrakonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb via een vriend wat Oxazepam pilletjes gekregen. Hey zei dat die prima werken naar een avond Speed/xtc of andere drugs om in slaap te vallen. Nu is mijn vraag hoeveel mg moet ik ongeveer nemen (heb 1000 stuks van 10 mg) en wat zijn jullie ervaring mee.
F
FlunitrazespeedLid
01-01-2024, 00:00
#2
oxazepam is goe alsge geen benzo's gewoon zijt..na feesten moogde der toch wel wa van pakken ze..tis nu ni echt zoiet fantastisch ofzo..genoeg heb je der toch van blijkbaar :hearteyes:
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
DUIZEND stuks!? :openmouth:
En ik maar denken dat mijn voorraad al groot was... :confused: :tearsofjoy: Heb je zo'n grootverpakking (flacon) van 1000 stuks?

Maar ja, ik heb geen ervaring met speed, wel met oxazepam. Als ik bij mezelf naga hoe ik reageer op 50 mg, dan mag je toch wel minimaal 100 mg slikken denk ik. De maximale dagelijkse dosis volgens de bijsluiter is 150 mg, dus met 100 mg zit je wel safe. 'T is niet dat je dan een dikke overdosis hebt ofzo. Die tabletjes van 10 mg zijn gewoon heel licht.

Oxazepam is meer aan angstremmende benzo dan een hypnotische benzo. Om te slapen na uppers zou je meer hebben aan benzo's als temazepam, nitrazepam, flurazepam, midazolam of evt. flunitrazepam.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Is de reactie hier voor nu officieel Belgisch, slecht Belgisch of slecht Nederlands?

en "wel wa pakken" lijkt me niet echt een goed advies.
Te veel benzo's na speed is niet echt het meest gezonde wat je kunt doen, speed (oppepper) en Benzo's (downer) werken elkaar tegen. Dat is dus extra belastend voor je lichaam/hart, maar er zijn natuurlijk relatief "veilige" mogelijkheden nouja... manieren waarmee je de risico's zo klein mogelijk houdt.

Benzo's na speed:
Zorg dat je de benzo past neemt minstens 6, maar liever 8 uur na je laatste speed inname. Dus als je eigenlijk niets meer merkt van de speed, maar toch nog niet echt in slaap kunt vallen. Ik zou er eerst eens gewoon 2 nemen van 10 mg. Daarvan heb ik ooit geslapen na speed. Wil je wat meer zekerheid en heb je niet echt hele bergen speed weggewerkt, minder dan 0,5 gram, kun je 30 mg in 1 keer proberen. Ik zou echter absoluut niet meer dan 50 mg nemen als je van minder nog niet kunt slapen werkt de speed blijkbaar nog (wachten dus) of je hebt een gigantische weerstand voor benzo's.

Na X:
Ik kon dan meestal wel zonder hulmiddelen slapen, kun je dat niet zou 20 mg wel voldoende moeten zijn.

p.s.
1 glaasje drank erbij kan net die extra push geven (alcohol versterkt de werking van Benzo's), houdt het wel bij 1. Blowen kan ook helpen of je juist meer paranoia maken.

succes er mee, denk er aan dat je niet teveel benzo's gaat nemen.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Martijn. zei:
DUIZEND stuks!? :openmouth:
En ik maar denken dat mijn voorraad al groot was... :confused: :tearsofjoy: Heb je zo'n grootverpakking (flacon) van 1000 stuks?

Maar ja, ik heb geen ervaring met speed, wel met oxazepam. Als ik bij mezelf naga hoe ik reageer op 50 mg, dan mag je toch wel 100 mg slikken denk ik. De maximale dagelijkse dosis volgens de bijsluiter is 150 mg, dus met 100 mg zit je wel safe. 'T is niet dat je dan een dikke overdosis hebt ofzo. Die tabletjes van 10 mg zijn gewoon heel licht.
Klik om te vergroten...

Let op wat je zegt indien je geen ervaring of kennis hebt van de combinatie speed en benzo's.
Het zijn tegenstrijdige middelen oppepper en downer en dat is zoals ik in de vorige post al zei een extra belasting voor je lichaam.

Dus nogmaal als je van 50 mg niet slaapt werkt de speed nog te erg, wachten dus.

Er zullen mensen zijn die wel meer nemen en geen problemen ondervinden, maar voorkomen is beter dan genezen. Hou het risico gewoon zo klein mogelijk. Test maar eens hoe je nuchter reageerd op 30 mg oxazepam.

Die 150 mg is denk ik per 24 uur?

Edit: met "de reactie hiervoor" bedoelde ik natuurlijk de eerste reactie op de vraag.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
DonnieDark0 zei:
Let op wat je zegt indien je geen ervaring of kennis hebt van de combinatie speed en benzo's.
Het zijn tegenstrijdige middelen oppepper en downer en dat is zoals ik in de vorige post al zei een extra belasting voor je lichaam.

Dus nogmaal als je van 50 mg niet slaapt werkt de speed nog te erg, wachten dus.

Er zullen mensen zijn die wel meer nemen en geen problemen ondervinden, maar voorkomen is beter dan genezen. Hou het risico gewoon zo klein mogelijk. Test maar eens hoe je nuchter reageerd op 30 mg oxazepam.

Die 150 mg is denk ik per 24 uur?

Edit: met "de reactie hiervoor" bedoelde ik natuurlijk de eerste reactie op de vraag.
Klik om te vergroten...
Dat is misschien ook wel een handige tip ja: eerst testen hoe je zonder uppers op oxazepam reageert.

De 150 mg is inderdaad per 24 uur. Maar dagdosis in één keer levert nog geen acuut gevaar op (ook niet icm uppers). Benzo's zijn haast niet te overdoseren. Pas als je hele strips van zware benzo's tegelijk slikt, kunnen er gevaren optreden (onderdrukking van ademhaling, coma). 100 mg zal de topicstarter nog niet op de spoedeisende hulp doen belanden, anders had ik hem dat heus niet aangeraden. :tearsofjoy:

Maar hoe dan ook. Goede tip van Donnie is om eerst een te testen hoe je zonder uppers op oxazepam reageert. De een reageert namelijk heftiger op benzo's dan de ander. Ik raad je dan aan om op een namiddagje eens te beginnen met 30-50 mg. Als je weet hoe je daarop reageert, kun je voor jezelf het beste inschatten hoeveel je ongeveer nodig zal hebben om te slapen na uppers.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ok then :grin:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee..... :P
D
DrakonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb nu 50 mg genomen en ben benieuwd wat ze doen... Oh ja ben nuchter heb dus niks gebruikt .....Het is inderdaad zo een flacon van 1000 stuks. Er wordt gezegt dat andere benzo's beter werken dan oxazepam. Dan zal ik die eens gaan probereen kan ze eigelijk allemaal aankomen :grin: Maar bedankt voor de tips
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
100 mg is zeer hoog om zo mee te beginnen. bij iedereen werkt het anders.
oxazepam werkt vooral erg versuffend in tegenstelling tot bijvoorbeeld diazepam.
wat wat langer werkt maar veel geleidelijker.
en meer een beetje rustgevend voor je geest.

oxazepam heeft ook een zwaardere werking op je lichaam vind ik.

maarja ik vind de werking van bezo's zoiezo zwak.
moet tog wel minimaal 40mg diazepam nemen (met wat glazen bier) om een begin effect te voelen.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Drakon zei:
Ik heb nu 50 mg genomen en ben benieuwd wat ze doen... Oh ja ben nuchter heb dus niks gebruikt .....Het is inderdaad zo een flacon van 1000 stuks. Er wordt gezegt dat andere benzo's beter werken dan oxazepam. Dan zal ik die eens gaan probereen kan ze eigelijk allemaal aankomen :grin: Maar bedankt voor de tips
Klik om te vergroten...
Ik ben toch nieuwsgierig hoe je zo makkelijk aan die groothandelverpakkingen komt. :P

Maar als je alle benzo's kan krijgen (en ook alle andere farma's? :openmouth:) moet je misschien eens proberen om aan midazolam, temazepam, flurazepam, nitrazepam of flunitrazepam te komen. Dit zijn de echte hypnotische benzo's.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Aantrekkelijk.
Ben benieuwd wat je eigen betaald voor zo 1000 stuks.
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben ik ook wel benieuwd naar.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#13
ik denk een euro of 100 zal het niet???
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#14
nito98 zei:
ik denk een euro of 100 zal het niet???
Klik om te vergroten...

Jij moet niet zo veel denken :wave:
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat zal het dan volgens jou waard zijn??
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heel wat meer dan 100 euro in ieder geval.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
ronnai zei:
Heel wat meer dan 100 euro in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Gratis via de huisarts.....
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
^Al een maandje niet meer hoor.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
acidboy zei:
^Al een maandje niet meer hoor.
Klik om te vergroten...
Je krijgt ze nog steeds vergoed als je aan bepaalde criteria voldoet geloof ik. Beetje vreemd allemaal.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#20
caatje zei:
ronnai zei:
Heel wat meer dan 100 euro in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Gratis via de huisarts.....
Klik om te vergroten...

Ik geloof niet dat een huisarts een recept voorschrijft voor 1000 pillen.
Lijkt me een beetje overdone :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."