Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb via een vriend wat Oxazepam pilletjes gekregen. Hey zei dat die prima werken naar een avond Speed/xtc of andere drugs om in slaap te vallen. Nu is mijn vraag hoeveel mg moet ik ongeveer nemen (heb 1000 stuks van 10 mg) en wat zijn jullie ervaring mee."
"Ik heb nu 50 mg genomen en ben benieuwd wat ze doen... Oh ja ben nuchter heb dus niks gebruikt .....Het is inderdaad zo een flacon van 1000 stuks. Er wordt gezegt dat andere benzo's beter werken dan oxazepam. Dan zal ik die eens gaan probereen kan ze eigelijk allemaal aankomen Maar bedankt voor de tips"
"Ik weet uit eigen ervaring dat een bommmetje wel langer werkt maar je hebt ook meer speed nodig voor het zelfde resultaat voor mijn gevoel. Maar is wel slecht voor je maag en snuiven is weer slecht voor je neus he... Maar als ik kan doe ik liever snuiven ...Lekker op mijn gemaak een lijntje leggen enz... lijkt of ik er dan meer van kan genieten"