Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxazepam 10 mg

Oxazepam 10 mg

35 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ok then :grin:
Een gewaarschuwd mens telt voor twee..... :P
D
DrakonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nu 50 mg genomen en ben benieuwd wat ze doen... Oh ja ben nuchter heb dus niks gebruikt .....Het is inderdaad zo een flacon van 1000 stuks. Er wordt gezegt dat andere benzo's beter werken dan oxazepam. Dan zal ik die eens gaan probereen kan ze eigelijk allemaal aankomen :grin: Maar bedankt voor de tips
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
100 mg is zeer hoog om zo mee te beginnen. bij iedereen werkt het anders.
oxazepam werkt vooral erg versuffend in tegenstelling tot bijvoorbeeld diazepam.
wat wat langer werkt maar veel geleidelijker.
en meer een beetje rustgevend voor je geest.

oxazepam heeft ook een zwaardere werking op je lichaam vind ik.

maarja ik vind de werking van bezo's zoiezo zwak.
moet tog wel minimaal 40mg diazepam nemen (met wat glazen bier) om een begin effect te voelen.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Drakon zei:
Ik heb nu 50 mg genomen en ben benieuwd wat ze doen... Oh ja ben nuchter heb dus niks gebruikt .....Het is inderdaad zo een flacon van 1000 stuks. Er wordt gezegt dat andere benzo's beter werken dan oxazepam. Dan zal ik die eens gaan probereen kan ze eigelijk allemaal aankomen :grin: Maar bedankt voor de tips
Klik om te vergroten...
Ik ben toch nieuwsgierig hoe je zo makkelijk aan die groothandelverpakkingen komt. :P

Maar als je alle benzo's kan krijgen (en ook alle andere farma's? :openmouth:) moet je misschien eens proberen om aan midazolam, temazepam, flurazepam, nitrazepam of flunitrazepam te komen. Dit zijn de echte hypnotische benzo's.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aantrekkelijk.
Ben benieuwd wat je eigen betaald voor zo 1000 stuks.
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben ik ook wel benieuwd naar.
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ik denk een euro of 100 zal het niet???
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#8
nito98 zei:
ik denk een euro of 100 zal het niet???
Klik om te vergroten...

Jij moet niet zo veel denken :wave:
n
nito98Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat zal het dan volgens jou waard zijn??
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
Heel wat meer dan 100 euro in ieder geval.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ronnai zei:
Heel wat meer dan 100 euro in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Gratis via de huisarts.....
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
^Al een maandje niet meer hoor.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
acidboy zei:
^Al een maandje niet meer hoor.
Klik om te vergroten...
Je krijgt ze nog steeds vergoed als je aan bepaalde criteria voldoet geloof ik. Beetje vreemd allemaal.
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#14
caatje zei:
ronnai zei:
Heel wat meer dan 100 euro in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Gratis via de huisarts.....
Klik om te vergroten...

Ik geloof niet dat een huisarts een recept voorschrijft voor 1000 pillen.
Lijkt me een beetje overdone :wink:
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
4 fmp zei:
caatje zei:
ronnai zei:
Heel wat meer dan 100 euro in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Gratis via de huisarts.....
Klik om te vergroten...

Ik geloof niet dat een huisarts een recept voorschrijft voor 1000 pillen.
Lijkt me een beetje overdone :wink:
Klik om te vergroten...
Zo'n flacon van 1000 pillen is sowieso op illegale wijze verkregen... :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik weet wat ik voor m'n verjaardag wil :grin:

Alleen wel link, om 1000 oxazepam pillen te hebben...ik zou erg snel afhankelijk worden :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."