#1
Vind jij niet dat je zoveel mogelijk plezier moet hebben in je leven?theholyganja zei:Wat er tegenwoordig ook wel rondspeelt in het milieu van de jongeren is die yolo mentaliteit. Ze zijn jong en willen iets doen met hun leven. Overigens de maatschappij legt ons wel een soort verplicht hedonisme op.
Iedereen moet zijn leven zo goed mogelijk inrichten en zoveel mogelijk plezier hebben, weet je wel...
Ik zeg niet dat dit DE grote oorzaak is maar het heeft er zeker mee te maken. Ikzelf studeer nog dus ik weet een beetje hoe het er aan toe gaat bij de jongeren tegenwoordig..