Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC werking op meisjes.

XTC werking op meisjes.

46 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Top idee! :tearsofjoy:
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#2
kleine doseringen zonder dat je weet hoeveel mgmda je binnekrijgt vind ik nog steeds een beetje gokken. fijn dat je dealer meedenkt, maar jij bent degene die het doorslikt.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
In het algemeen klopt de stelling wel, het is alleen best lastig om gedachtes zo geloofwaardig écht te denken. Je mindset is erg belangrijk tijdens drugsgebruik :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij voorkeur een kwartje en als bijpakken 1/8e, dat word echter nogal lastig denk ik, misschien een stukje van een kwartje afbijten ofzo?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
En weer vooral niet te bang om verkeerd te gaan, eigenlijk reageert het overgrote gedeelte van XTC gebruikers goed op pillen. Ik heb dan over normale doseringen. Flikker je er 5 op een avond naar binnen dan snap ik wel dat je klachten ontwikkeld.
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#6
bobsacamano zei:
Bij xtc is veel gewoon veel maakt eigenlijk niet zoveel uit of je het verspreid of niet. 180mg is wel aan de hoge kant voor een gemiddeld meisje. Je zal er niet dood van neervallen maar goed probeer het niet te vaak te doen. Ga het sowieso niet nog meer verhogen.
Klik om te vergroten...

Ja precies.. Dus 1 pil van 180 op een avond is echt wel de max. Ik ben zelf 24 jaar, 57 kg en ongeveer 1.65 m lang/kort :tongueout:

Wat betreft de frequentie houd ik me wel echt aan de 2 a 3 maanden tussen gebruik in. Lijkt me prima toch?
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gezien je lengte en gewicht zou ik echt minder gaan nemen als ik jou was. Die info had ik net nog niet :wink:

Begin met 50 a 60 mg en dan nog een keer 40 maar heel veel meer zou ik laten als ik jou was. Ik ga ook wel is met een beetje extra over de schreef hoor :P Maar nu zit je eigenlijk op het dubbele van wat je zou moeten nemen.

BlijeChick zei:
bobsacamano zei:
Bij xtc is veel gewoon veel maakt eigenlijk niet zoveel uit of je het verspreid of niet. 180mg is wel aan de hoge kant voor een gemiddeld meisje. Je zal er niet dood van neervallen maar goed probeer het niet te vaak te doen. Ga het sowieso niet nog meer verhogen.
Klik om te vergroten...

Ja precies.. Dus 1 pil van 180 op een avond is echt wel de max. Ik ben zelf 24 jaar, 57 kg en ongeveer 1.65 m lang/kort :tongueout:

Wat betreft de frequentie houd ik me wel echt aan de 2 a 3 maanden tussen gebruik in. Lijkt me prima toch?
Klik om te vergroten...
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#8
Thanks voor de tip. Ik ben me zeker bewust van dat je niet teveel moet nemen. Maar dat ik echt minder moet pakken was me niet helemaal duidelijk qua mg enzo. Ik zal volgende keer als ik weer een pil van 180 heb, max een halve nemen. Dan zit ik "safe" als ik jou advies volg bobsacamano..

Toch is het wel bijzonder dat ik van afgelopen keren toen ik wel 180 of iets minder op had, bijna geen last heb gehad van de dagen erna. Gewoon weer vrolijk aan het werk :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hey Blijechick,

Het veradelijke is dat enigzins teveel zoals je nu steeds hebt gedaan niet direct nadelige gevolgen heeft. Maar goed sigaretten roken heeft ook niet direct nadelige gevolgen maar dat maakt het niet gezond :P

Misschien merk je ook dat de juiste dosering ook wel een fijner effect heeft. Minder MDMA zorgt voor een duidelijker effect zonder te veel nadelen zoals klapperkaak en droge mond.

Mocht je nog vragen hebben let me know. Always happy to help.

gr

Bob

BlijeChick zei:
Thanks voor de tip. Ik ben me zeker bewust van dat je niet teveel moet nemen. Maar dat ik echt minder moet pakken was me niet helemaal duidelijk qua mg enzo. Ik zal volgende keer als ik weer een pil van 180 heb, max een halve nemen. Dan zit ik "safe" als ik jou advies volg bobsacamano..

Toch is het wel bijzonder dat ik van afgelopen keren toen ik wel 180 of iets minder op had, bijna geen last heb gehad van de dagen erna. Gewoon weer vrolijk aan het werk :)
Klik om te vergroten...
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Wauw uitlachen omdat mensen kwartjes nemen. Ik ben meid, 24, 1,75 en 72 kilo en ik gebruik iets van 0,8mg/kg. Mijn dealer vond het eerst ook raar dat ik de tweede keer om minder vroeg omdat ik de eerste keer te hard ging. Als ik nu haal bij hem en hij heeft alleen van die dikke pillen maakt hij bommetjes voor me. Precies afwegen wat de juiste dosering is etc. Werkt perfect. Nu slik ik ook medicijnen waardoor ik ook extra heftig op alcohol etc reageer. Dus de volgende x mdma ga ik ws zelfs beginnen met 0,4mg/kg.. Liever te weinig en geen effect dan dat ik gewoon de aanbevolen dosering pak en dood neerval.. Ik zou mensen echt nooit uitlachen als ze aangeven weinig nodig te hebben. Wie weet waar je ze toe ophitst weet je.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja goed van je dat je klein doseer en fijn dat je dealer je helpt. Misschien kan je het beter zelf doen. Gezien de dealer het voor je doet neem ik aan dat je de pil dus ook niet gaat testen. De dealer zegt je dus hoe sterk ze zijn maar zeker weten doen dealers dat vaak zelf ook niet. Meeste laten niet eens testen denk ik.

Als je hele pillen koopt kan je ze het beste eerst laten testen. Dan weet je hoeveel mdma er in je pil zit. Dan weeg je de pil thuis en maak je zelf je porties. Een goedkoop weegschaaltje die dit kan is niet zo duur.

MeejheM zei:
kleine doseringen zonder dat je weet hoeveel mgmda je binnekrijgt vind ik nog steeds een beetje gokken. fijn dat je dealer meedenkt, maar jij bent degene die het doorslikt.
Klik om te vergroten...
V
Vlindertje91Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Mijn dealer is mijn zwager. Die laat zijn batch testen, daardoor kan hij precies voor mij afwegen wat ik moet hebben. Als je dat niet weet kan je ook niet precies doseren. En noem me naief, maar ik vertrouw erop dat mijn zwager niet met mijn gezondheid speelt. :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Daar ga ik ook maar even van uit :)

Vlindertje91 zei:
Mijn dealer is mijn zwager. Die laat zijn batch testen, daardoor kan hij precies voor mij afwegen wat ik moet hebben. Als je dat niet weet kan je ook niet precies doseren. En noem me naief, maar ik vertrouw erop dat mijn zwager niet met mijn gezondheid speelt. :wink:
Klik om te vergroten...
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wiewere zei:
Misschien ook handig om haar niet zelf het stukje van een hele pil te laten bijten
Klik om te vergroten...

Het is sowieso niet verstandig een stukje van een pil af te bijten. Je weet nooit precies hoeveel je hebt en het is smerig en slecht voor je tanden. Waarom niet gewoon breken met een mes bijvoorbeeld? Dan kun je eerst zien wat je in je mond stopt!
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
SmartieAndMe zei:
Wiewere zei:
Misschien ook handig om haar niet zelf het stukje van een hele pil te laten bijten
Klik om te vergroten...

Het is sowieso niet verstandig een stukje van een pil af te bijten. Je weet nooit precies hoeveel je hebt en het is smerig en slecht voor je tanden. Waarom niet gewoon breken met een mes bijvoorbeeld? Dan kun je eerst zien wat je in je mond stopt!
Klik om te vergroten...
Dat breken met een mes werkt bij mij voor geen meter, alles gaat in andere stukken dan ik ze wil en vliegen door de kamer heen. :| Als je dit wel voor elkaar krijgt is het natuurlijk veel beter om van te voren je pillen te breken :wink:

Volgens mij is MDMA zelf ook niet echt héél slecht voor je tanden, vooral niet als je direct daarna je mond spoelt. De meeste negatieve effecten komen (dacht ik) door je kaakgeschaats en een tekort aan de productie van speeksel tijdens gebruik, niet door het korte contact met je tandglazuur. Tenminste, dit is de manier waarop ik het altijd gelezen heb. Ik kan zo snel geen bron vinden over gebitsschade door MDMA-gebruik, maar logischerwijs kan ik ook niet beredeneren waarom zulk kort contact significant slecht voor je tanden zou zijn, heb je hier misschien meer informatie over? :)
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wiewere zei:
Laat haar gewoon een kwartje nemen en niet te snel bijnemen als ze niks voelt. Meisjes kunnen vrij heftig reageren op XTC met een lage dosis maar een kwartje is controleerbaar.
Klik om te vergroten...
Daarom is denk 1/8 pil bijnemen beter. Als je bijneemt hebt je niet zo veel nodig als je startdosis, want je gaat al, een klein schepje erbovenop is dan genoeg om weer lekker te gaan.

Als je net zo veel bijpakt als dat je startdosis was, dan ga je al gauw te hard, toch zeker bij meisjes is dat sneller het geval en zo veel is gewoon niet nodig om weer lekker te gaan, probeer het maar eens. :wink:
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Joopiejo zei:
Wiewere zei:
Laat haar gewoon een kwartje nemen en niet te snel bijnemen als ze niks voelt. Meisjes kunnen vrij heftig reageren op XTC met een lage dosis maar een kwartje is controleerbaar.
Klik om te vergroten...
Daarom is denk 1/8 pil bijnemen beter. Als je bijneemt hebt je niet zo veel nodig als je startdosis, want je gaat al, een klein schepje erbovenop is dan genoeg om weer lekker te gaan.

Als je net zo veel bijpakt als dat je startdosis was, dan ga je al gauw te hard, toch zeker bij meisjes is dat sneller het geval en zo veel is gewoon niet nodig om weer lekker te gaan, probeer het maar eens. :wink:
Klik om te vergroten...


Is dit raar, als ik mensen 1/4 zie pakken, van een 140mg pil, begin ik ze uit te lachen?
Ik zelf ben gewoon om 2 pillen te nemen (180mg/per), en gewoon hard te gaan.
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ook, daarom moet ik ook altijd wat in mijn vuistje lachen als hier met termen als 1/8 pil worden gegooid. :grin:
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#19
leipebaviaan zei:
Ik ook, daarom moet ik ook altijd wat in mijn vuistje lachen als hier met termen als 1/8 pil worden gegooid. :grin:
Klik om te vergroten...


Dat bedoel ik dus, en ik snap amper hoe mensen van 1/4 pil zo hard kunnen gaan.
Ik had mijn eerste keer al meteen 2 pillen.
(Avond ervoor had ik 1/2 geslikt, zoals aangeraden.. maar heb ik niks gevoeld, helemaal niks. nog niet eens een energie rush ofzo.. dus die tel ik er niet bij.)


EDIT; Je to do lijstje, Heroïne, Crack en Meth kan je beter afblijven. :openmouth:
Ik zou meteen PCP, Crocodile drug, Crystal Meth en Street Methadone proberen. :rock:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat bedoel ik dus, en ik snap amper hoe mensen van 1/4 pil zo hard kunnen gaan.
Klik om te vergroten...

Hangt ook wel een beetje van je pil af, als je een meisje, licht van gewicht en een zware pil van 200-220 mg pakt dan zul je ongetwijfeld wel wat voelen. Ik ken wel iemand die van een kwartje ook al kapot hard gaat. Ik werk zelf echter niet met dergelijke doseringen. :sunglasses:

Ik had mijn eerste keer al meteen 2 pillen.
Klik om te vergroten...

Dat gaat dan wel weer ver. :tearsofjoy:

Ik zou meteen PCP, Crocodile drug, Crystal Meth en Street Methadone proberen.
Klik om te vergroten...

Ik zal ze even toevoegen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."