#1
Top idee! ![:tearsofjoy:]()
bobsacamano zei:Bij xtc is veel gewoon veel maakt eigenlijk niet zoveel uit of je het verspreid of niet. 180mg is wel aan de hoge kant voor een gemiddeld meisje. Je zal er niet dood van neervallen maar goed probeer het niet te vaak te doen. Ga het sowieso niet nog meer verhogen.
BlijeChick zei:bobsacamano zei:Bij xtc is veel gewoon veel maakt eigenlijk niet zoveel uit of je het verspreid of niet. 180mg is wel aan de hoge kant voor een gemiddeld meisje. Je zal er niet dood van neervallen maar goed probeer het niet te vaak te doen. Ga het sowieso niet nog meer verhogen.
Ja precies.. Dus 1 pil van 180 op een avond is echt wel de max. Ik ben zelf 24 jaar, 57 kg en ongeveer 1.65 m lang/kort
Wat betreft de frequentie houd ik me wel echt aan de 2 a 3 maanden tussen gebruik in. Lijkt me prima toch?
BlijeChick zei:Thanks voor de tip. Ik ben me zeker bewust van dat je niet teveel moet nemen. Maar dat ik echt minder moet pakken was me niet helemaal duidelijk qua mg enzo. Ik zal volgende keer als ik weer een pil van 180 heb, max een halve nemen. Dan zit ik "safe" als ik jou advies volg bobsacamano..
Toch is het wel bijzonder dat ik van afgelopen keren toen ik wel 180 of iets minder op had, bijna geen last heb gehad van de dagen erna. Gewoon weer vrolijk aan het werk![]()
MeejheM zei:kleine doseringen zonder dat je weet hoeveel mgmda je binnekrijgt vind ik nog steeds een beetje gokken. fijn dat je dealer meedenkt, maar jij bent degene die het doorslikt.
Vlindertje91 zei:Mijn dealer is mijn zwager. Die laat zijn batch testen, daardoor kan hij precies voor mij afwegen wat ik moet hebben. Als je dat niet weet kan je ook niet precies doseren. En noem me naief, maar ik vertrouw erop dat mijn zwager niet met mijn gezondheid speelt.![]()
Wiewere zei:Misschien ook handig om haar niet zelf het stukje van een hele pil te laten bijten
Dat breken met een mes werkt bij mij voor geen meter, alles gaat in andere stukken dan ik ze wil en vliegen door de kamer heen. :| Als je dit wel voor elkaar krijgt is het natuurlijk veel beter om van te voren je pillen te brekenSmartieAndMe zei:Wiewere zei:Misschien ook handig om haar niet zelf het stukje van een hele pil te laten bijten
Het is sowieso niet verstandig een stukje van een pil af te bijten. Je weet nooit precies hoeveel je hebt en het is smerig en slecht voor je tanden. Waarom niet gewoon breken met een mes bijvoorbeeld? Dan kun je eerst zien wat je in je mond stopt!
Daarom is denk 1/8 pil bijnemen beter. Als je bijneemt hebt je niet zo veel nodig als je startdosis, want je gaat al, een klein schepje erbovenop is dan genoeg om weer lekker te gaan.Wiewere zei:Laat haar gewoon een kwartje nemen en niet te snel bijnemen als ze niks voelt. Meisjes kunnen vrij heftig reageren op XTC met een lage dosis maar een kwartje is controleerbaar.
Joopiejo zei:Daarom is denk 1/8 pil bijnemen beter. Als je bijneemt hebt je niet zo veel nodig als je startdosis, want je gaat al, een klein schepje erbovenop is dan genoeg om weer lekker te gaan.Wiewere zei:Laat haar gewoon een kwartje nemen en niet te snel bijnemen als ze niks voelt. Meisjes kunnen vrij heftig reageren op XTC met een lage dosis maar een kwartje is controleerbaar.
Als je net zo veel bijpakt als dat je startdosis was, dan ga je al gauw te hard, toch zeker bij meisjes is dat sneller het geval en zo veel is gewoon niet nodig om weer lekker te gaan, probeer het maar eens.![]()
leipebaviaan zei:Ik ook, daarom moet ik ook altijd wat in mijn vuistje lachen als hier met termen als 1/8 pil worden gegooid.![]()

Dat bedoel ik dus, en ik snap amper hoe mensen van 1/4 pil zo hard kunnen gaan.
Ik had mijn eerste keer al meteen 2 pillen.
Ik zou meteen PCP, Crocodile drug, Crystal Meth en Street Methadone proberen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."