#1
Nou jongens kom op. Ik vind het best een normale goeie vraag. Ook ik heb hier onlangs nog last van gehad. Ik had op dat moment echt nog niet te veel op maar was stomweg vergeten dat ik al weer een kwartje had gehad. Het probleem ligt hem bij mij dat ik nogal een vergiet ben altijd al geweest (warrige creatief zeg maar :P)
Tekzor668 zei:Als je moeite hebt met bijhouden heb je gewoon te veel op. Niet kunnen bijhouden wat je genomen hebt behoort tot wazig zijn van de MDMA en wazig betekend meestal teveel. Breek je pillen in de delen die je die avond wil nemen. 3 kwartjes bijvoorbeeld is toch makkelijk bij te houden?