Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeveel aantrekken van anderen tijdens gebruik van xtc

Teveel aantrekken van anderen tijdens gebruik van xtc

20 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
S
SloooddderLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo iedereen,

Ik ga volgende maand weer naar een drum and bass feestje, en ik stoor me er altijd aan dat ik me te veel van anderen aantrek als ik een pilletje op heb. Als mensen zich bijvoorbeeld aan me irriteren dat ik dat dan als een heel serieus probleem zie, ook al ken ik diegene niet eens.
Andere mensen die hier last van hebben of me kunnen helpen?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Andere mensen niet irriteren? :P
B
BlijeChickLid
01-01-2024, 00:00
#3
O jee, ik vind juist alles prima als ik een pilletje op heb... misschien iets minder nemen? Of van te voren aan je vrienden laten weten dat je je snel irriteert, dan kunnen zij de 'vervelende' mensen uit je buurt houden? lastig wel....
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het is toch vrij normaal dat het je boeit als je een ander irriteert? Wat doe je dan precies dat je hun irriteert? Want volgens mij gaat iedereen hard op zo een feestje en moet je dus ook wel irritant doen om mensen te irriteren. Eventueel zou je een wat rustiger (minder bezoekers) feestje uit kunnen kiezen, zodat je meer ruimte hebt om te dansen en zo, dan irriteer je anderen ook minder snel.
S
SloooddderLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is niet dat ik specifieks iets raars doe maar niet iedereen doet een pil op zo'n feest, dus vaak mensen die nuchter zijn of die alleen drinken irriteren zich vaak.
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sloooddder zei:
Het is niet dat ik specifieks iets raars doe maar niet iedereen doet een pil op zo'n feest, dus vaak mensen die nuchter zijn of die alleen drinken irriteren zich vaak.
Klik om te vergroten...
Ik kan me niet voorstellen dat het gemiddelde drum&bass publiek zich ergert aan iemand die xtc heeft genomen, dus als jij inderdaad niets geks doet, moet je het gewoon als grappig proberen te zien dat je onder invloed bent denk ik. Iedereen op zo een feestje snapt heel goed dat er mensen zijn die gebruiken en kunnen hier prima mee leven of vinden het zelf ook wel leuk/grappig eigenlijk. Het heeft geen zin om je hierom druk te maken, zodra je dat voor jezelf geaccepteerd hebt, kun je je als het goed is gewoon prima vermaken. Daarbij, een heel groot gedeelte van de mensen gebruikt toch op zo een feest (ik denk nu aan Major League, Blackout etc)?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet niet wat voor feestjes jij heen gaat, maar op de technofeestjes waar ik ben ergert zich niemand aan drugsgebruikers die niet vervelend doen. :)
S
Sjaak ZweefkaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik moet eerlijk bekennen dat ik op feestjes soms twee groepen mensen zie.
Mensen die gebruikt hebben en hun vrienden (die wel OF niet gebruikt hebben) en een groep mensen die niet gebruikt hebben en dan ook een afkeer hebben naar iedereen die dat wel gedaan heeft. Misschien leg ik het nu een beetje bot uit, dat is niet mijn bedoeling. Maar ik vermoed dat dit ongeveer is wat je bedoelt, of zit ik daar fout mee? :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga dan ook regelmatig uit met een groep waarbij het merendeel wel gebruikt, maar een handjevol loopt er met een paar biertjes net zo vrolijk bij. :)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fool zei:
Ik ga dan ook regelmatig uit met een groep waarbij het merendeel wel gebruikt, maar een handjevol loopt er met een paar biertjes net zo vrolijk bij. :)
Klik om te vergroten...
Dat lijkt zo ja. En anders wil ik graag weten waar ze dat bier halen. :wink:
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het enige waar ik me aan erger zijn hele dronken mensen die trek ik niet met of zonder X in mijn lijf :P En mensen die nooit kijken waar ze dansen.

Maar probeer het te zien als hun probleem iets grappigs :wink:
S
SloooddderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sjaak Zweefkaak zei:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik op feestjes soms twee groepen mensen zie.
Mensen die gebruikt hebben en hun vrienden (die wel OF niet gebruikt hebben) en een groep mensen die niet gebruikt hebben en dan ook een afkeer hebben naar iedereen die dat wel gedaan heeft. Misschien leg ik het nu een beetje bot uit, dat is niet mijn bedoeling. Maar ik vermoed dat dit ongeveer is wat je bedoelt, of zit ik daar fout mee? :)
Klik om te vergroten...

Dit bedoel ik precies.
Maar bedankt voor de reacties iedereen hier heb ik wel iets aan.
S
Sjaak ZweefkaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sloooddder zei:
Sjaak Zweefkaak zei:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik op feestjes soms twee groepen mensen zie.
Mensen die gebruikt hebben en hun vrienden (die wel OF niet gebruikt hebben) en een groep mensen die niet gebruikt hebben en dan ook een afkeer hebben naar iedereen die dat wel gedaan heeft. Misschien leg ik het nu een beetje bot uit, dat is niet mijn bedoeling. Maar ik vermoed dat dit ongeveer is wat je bedoelt, of zit ik daar fout mee? :)
Klik om te vergroten...

Dit bedoel ik precies.
Maar bedankt voor de reacties iedereen hier heb ik wel iets aan.
Klik om te vergroten...

Ik hou mezelf altijd voor dat de mensen die er zo'n afkeer naar hebben alleen zichzelf ermee hebben. De ergernis is (in mijn ogen) nergens voor nodig, want uiteindelijk heeft ieder z'n eigen meug. Geen aandacht aan besteden dus en lekker je ding doen, ik ga toch wel of men het leuk vindt of niet :).
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hoe ga je om met de dosering ?

Mensen die xtc gebruiken in normale dosis zijn slechts zelden irritant en dat is dan meestal omdat zo dat van zichzelf hebben en nuchter ook irritant zijn.

Mensen die teveel nemen zijn vaak wel irritant.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Waarom zijn mensen die te veel nemen irritant? Volgens mij staan die mensen alleen maar volledig in hun eigen wereld weg te spacen. Niemand die er last van heeft. Ik heb me op een feestje volgens mij ook nog nooit aan iemand geïrriteerd die drugs op had.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik mij ook nog nooit geirriteerd aan iemand die drugs ophad op een feestje. Ik denk ook dat het meer in je hoofd zit, dan dat er daadwerkelijk mensen zich aan jou irriteren. Ik heb zelf af en toe als ik xtc op heb, en ik zit een beetje in mijn eigen wereld dat ik per ongeluk iemand aanstoot, of op iemands teen ga staan. Dan zeg ik sorry, zo goed als altijd krijg je een ''geen probleem'' of een glimlach terug. Alsnog probeer ik ergens te gaan staan waar er wat meer ruimte is zodat ik niemand aanstoot. Maak je er niet te druk om, en doe lekker je eigen ding.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Fool zei:
Ik ga dan ook regelmatig uit met een groep waarbij het merendeel wel gebruikt, maar een handjevol loopt er met een paar biertjes net zo vrolijk bij. :)
Klik om te vergroten...
Dat lijkt zo ja. En anders wil ik graag weten waar ze dat bier halen. :wink:
Klik om te vergroten...
Dat lijkt niet alleen zo, dat zijn gewoon echt vrienden waarvan ik weet dat ze niet gebruiken. :P

Ben d'r zelf ook wel eens nuchter of met alleen alcohol wezen stappen hoor, bijna net zo gezellig. :)
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#18
dat zit deels in het woord TEveel. Teveel van alles is niet goed. dan ligt teveel mdma in je definititie. Als je mensen die zoveel mdma gebruiken dat ze medische ettentie nodig hebben irritant vind is begrijpelijk. dat je mensen die een dosering mdma gebruiken dat hun gedrag je stoort is vrij onduidelijk zonder betere uitleg.

volgens mij is het net als met drinken, sommige mensen worden agressief of vervelend door alcohol, andere mensen niet. niet dat ik denk dat mensen agressief worden van mdma, maar als je zelf niks op hebt kunnen ze wel ooit op een heel andere golflengte zitten. eigenlijk herken ik dat effect nog wel het minste bij mdma gebruik, vergeleken bij coke, speed en alcohol bijvoorbeeld.

jezelf iets aantrekken wat andere mensen van je drugsgebruik vinden, zodanig dat je er zelf last van krijgt lijkt me niet nodig op de meeste plaatsen. waarschijnlijk ben je niet irritant, en zijn andere mensen juist irritant.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fool zei:
Mindless zei:
Fool zei:
Ik ga dan ook regelmatig uit met een groep waarbij het merendeel wel gebruikt, maar een handjevol loopt er met een paar biertjes net zo vrolijk bij. :)
Klik om te vergroten...
Dat lijkt zo ja. En anders wil ik graag weten waar ze dat bier halen. :wink:
Klik om te vergroten...
Dat lijkt niet alleen zo, dat zijn gewoon echt vrienden waarvan ik weet dat ze niet gebruiken. :P

Ben d'r zelf ook wel eens nuchter of met alleen alcohol wezen stappen hoor, bijna net zo gezellig. :)
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde dat ze misschien net zo vrolijk lijken, maar dat ze vanbinnen vast een stukje minder euforisch zijn dan iemand met een pilletje op. :wink:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mindless zei:
Ik bedoelde dat ze misschien net zo vrolijk lijken, maar dat ze vanbinnen vast een stukje minder euforisch zijn dan iemand met een pilletje op. :wink:
Klik om te vergroten...
Oh ja dat zal best, het is geen toverbiertje. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."