#1
Ik bedoelde dat ze misschien net zo vrolijk lijken, maar dat ze vanbinnen vast een stukje minder euforisch zijn dan iemand met een pilletje op.Fool zei:Dat lijkt niet alleen zo, dat zijn gewoon echt vrienden waarvan ik weet dat ze niet gebruiken. :PMindless zei:Dat lijkt zo ja. En anders wil ik graag weten waar ze dat bier halen.Fool zei:Ik ga dan ook regelmatig uit met een groep waarbij het merendeel wel gebruikt, maar een handjevol loopt er met een paar biertjes net zo vrolijk bij.![]()
![]()
Ben d'r zelf ook wel eens nuchter of met alleen alcohol wezen stappen hoor, bijna net zo gezellig.![]()