#1
Nou deze reacties stellen me wel gerust. Ik ben gewoon een schijterd wat dit betreft.
@ Donnie en off topic: Is het chill om na 1 uur ietsjes bij te nemen na je 1e grote bom? Langere rush? Of voegt het niet zoveel toe?
@ Donnie en off topic: Is het chill om na 1 uur ietsjes bij te nemen na je 1e grote bom? Langere rush? Of voegt het niet zoveel toe?
