Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Midazolam all the way! Misschien een langwerkende benzo erbij (alprazolam, lorazepam, diazepam) om te zorfgen dat je ook 8 tot 10 uurtjes blijft slapen... gelukkig heb ik van beide een fijne voorraad"
"Dormicum (midazolam) is een perfecte inslaper, gebruik het zelf in combinatie met een langwerkende benzo, zoals valium of rivotril. je bent dat snel onder de zoden (zelfs bij bijv. amfetaminegebruik). Een geschenk uit de hemel als je de volgende dag nog wat nuttigs wilt doen."
"Oxycodon is gewoon zwaar verslavend, als je het zou injecteren zou het niet minder erg zijn dan heroïne!"
"Heb nog nooit xtc gehad op een feest, altijd thuis of buiten.. Met oud en nieuw zwaar waus door Den Haag lopen , of lekker op t strand chillen met een maar vrienden... 'T is echt de shit"
"Die oxynorm kan je zeker wel snuiven, aangezien het caps zijn zit er weinig bindmiddel in en de opname is beter door die nase. De oxazepam zou ik gewoon lekker in je mond stoppen."
"Martijn. zei: DonnieDark0 zei: @ DJo Nou Midazolam is dan je ding denk ik Wel bizar he dat een pilletje je helemaal van je voeten kan vegen. Klik om te vergroten... Wat dacht je van flunitrazepam? Dat is de koning der benzo's, schijnbaar. Ook lastig aan te komen. Klik om te vergroten... Midazolam is heftiger dan flunitrazepam. Ik kan er vrij makkelijk aan komen en vind het echt ideaal na het gebruik van uppers. Echt een inslapertje. GEEN aanrader voor normaal recreationeel gebruik... De Amnesia is niet normaal en je gedraagd je al snel als een enorme debiel."
"knetterbert zei: Shit man, zo'n spuit in je reet stoppen is echt geen fijn gevoel! Misschien komt dat omdat ik niet zo vaak dingen in mijn maagdelijke heterofiele reet stop. Maargoed, het doel heiligt de middelen. De midazolam is zojuist aangekomen in Endeldarmstadt! Ohja. Ik voel hem! Hij faxt meteen terug: "Endeldarmstadt was no fun...ben nu opweg naar je bloedbaan....yep: bloedbaan! En ja hoor, hersenpan bereikt. Ik voel me nu alsof ik heavy aan de lorazepam, zit, zo'n dempende cocoon waar je in terechtkomt: welbehagen! Zelf vind ik deze drug eigenlijk té kortwerkend voor als slaappil. Geef mij maar een hoop pep...en soms wat dormicum. Me happy! Zo kut, die spuit! Maar wel hard de moeite waard! Het is niet alleen sterker, maar het gaat ook supersnel. Het inwerken dan. Dat merk ik nu. Ik ga effe peaken in bed...ofzo. Klik om te vergroten... Ik denk niet dat dit voordelen heeft tov slikken. Midazolam werkt sowieso al met een kwartier, rectaal of nasaal zal dan ook niet erg veel voordeel hebben... Je zou IV/IM kunnen doen als je dat geen bezwaar vind maar dan moet je ampullen regelen."
"Ik kan je vertellen dat in een oxynorm 10 mg een stuk minder bindmiddel zit dan 10 mg oxycontin. Dus ik weet waar ik over praat. Ooh, en nog iets, de meeste benzo's kan je niet (effectief) snuiven, dus check zelf je bronnen. Alleen midazolam en lorazepam zijn de moeite waard wat snuiven betreft. Benzo's hebben sowieso een hoge biologische beschikbaarheid bij orale inname. Kortgezegd: benzo's snuiven is een beetje doelloos. Als je echt een rush wil dan moet je ze spuiten. (Of midazolam regelen)"
"Dit is heel gevaarlijk! Niet doen! Tevens de reden dat in de VS, GB en AUS dit middel amper word voorgeschreven. (Of niet meer in gelcaps word uitgegeven) http://www.australianprescriber.com/magazine/27/3/58/9/ En waarom regelen jullie niet gewoon ampullen? Die zijn er immers voor gemaakt"
"Heb eens een keer tachtig 10 mg tabletten gekocht. Die waren helaas snel op . Het is heel fijn spul!"