Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMidazolam (Dormicum®)

Midazolam (Dormicum®)

40 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flunitrazepam is in mijn mening ook zwaar overated, niet alleen omdat je er niet zo hard knockout van gaat als ik had gehoord, maar ook omdat je de rest van de volgende dag gewoon zo sloom bent.. Ik heb een keer 3 fluni's + 90 mg morphine en wat xanax op gehad, en ik bleef gewoon lekker wakker.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Stylus zei:
Flunitrazepam is in mijn mening ook zwaar overated, niet alleen omdat je er niet zo hard knockout van gaat als ik had gehoord, maar ook omdat je de rest van de volgende dag gewoon zo sloom bent.. Ik heb een keer 3 fluni's + 90 mg morphine en wat xanax op gehad, en ik bleef gewoon lekker wakker.
Klik om te vergroten...
Kon je je naderhand alles nog herinneren dan? Ik denk namelijk dat flunitrazepam niet zozeer zo omstreden is vanwege een extreem sterke hypnotische werking, maar vanwege de extreme amnesie die erdoor optreedt. Dit verhoogt de kans op misbruik als rapedrug t.o.v. de andere benzo's.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou deze reacties stellen me wel gerust. Ik ben gewoon een schijterd wat dit betreft.

@ Donnie en off topic: Is het chill om na 1 uur ietsjes bij te nemen na je 1e grote bom? Langere rush? Of voegt het niet zoveel toe?
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou voor zover ik weet wel ja.. (haha) Nee, maar even serieus, ik ben na een tijdje gewoon in slaap gevallen, maar dat was wel +/- 3 uur na de fluni's. Ik vond het over het algemeen een beetje tegenvallen, aangezien ik van 3x zopiclon echt letterlijk omval..
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Nou deze reacties stellen me wel gerust. Ik ben gewoon een schijterd wat dit betreft.

@ Donnie en off topic: Is het chill om na 1 uur ietsjes bij te nemen na je 1e grote bom? Langere rush? Of voegt het niet zoveel toe?
Klik om te vergroten...

De reden dat ik dat soms doe is toch wel de rush verlengen. Ik doe het zo snel na de bom, omdat ik op een later tijdstip geen pep meer bij wil nemen, omdat ik dan niet uitkom met het nemen van een downer aan het einde van de nacht. (ik wil er minimaal 6 uur tussen hebben zitten)

Jij bent ondertussen een dag verder, nog geslapen?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#6
@Donnie: ik heb dit weekend ook twee hele klein bommetje na zo'n drie kwartier er achter aan genomen. Dus om 22.00: 100 mg, 22.45: 20mg, en 23.00:30mg van 70% amfemtamine (volgende beter 1 bommetje van 5mg erachter aan nemen) Toen we thuis kwamen rond uurtje of 6, tussen 6 en 9 zo'n drie keer 1,5 ml GHB genomen van 49% GHB. Ik dacht nog wel misschien niet zo slim om ook G te nemen als ik ook een inslaper ga nemen. Maar heb maar heel weinig gehad....

Ik heb rond uurtje of 10.00 s ochtends 1 midazolam genomen. Maar ik weet nu niet of ik echt heb geslapen...Heel vaag. Ik voelde m'n lichaam tot rust komen en ik weet nog dat ik zo lag en toen dacht oh ja ik ben nu heel rustig, volgens mij slaap ik. Maar soort van semi-wakker...toen daarna uurtje of 12 "wakker" geworden. Maar ik weet ook nog dat ik dacht om uurtje of 11: "volgens mij slaap ik nog niet"..."maar ik rust wel uit". Want kon wel m'n ogen dichthouden en liggen.

Misschien volgende keer 2 midazolammetjes nemen? Of kwam het door de G? Of te sterke speed? Ik heb iig niet echt geslapen denk ik... Maar ik was wel veel minder brak zondag! En heb nu ook nergens last van!!

Wat denk jij?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou inderdaad gewoon 1 bommetje 100 mg en 1 bommetje 50 mg nemen.

Waarom je niet geslapen hebt weet ik niet, misschien inderdaad de sterke speed of invloeden van de ghb of 1 midazolam just didn't do the trick. Je zou denken dat je van de ghb alleen maar slaperiger wordt. Die keer dat ik wel sliep na speed had ik 1.5 midazolam genomen.

Ook al slaap je niet is de rust in je hoofd ook wel fijn en ik denk dat je daardoor ook wel beter uitrust dan wanneer je met allerlei gedachten ligt wakker te zijn.

Maarja misschien volgende keer meer geluk met 1,5.

p.s.
Heb je de ghb zelf gemaakt?
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#8
DonnieDark0 zei:
Maarja misschien volgende keer meer geluk met 1,5.

p.s.
Heb je de ghb zelf gemaakt?
Klik om te vergroten...

Ja denk het ook wel. Maar was sowieso fijn die rust in m'n kop, kon gewoon lekker rusten!
Nee haha geen G zelf gemaakt. Zo creatief ben ik niet. :mrgreen:

Dus volgende keer 1,5 niet meteen 2 dus?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja kijk iedereen reageert er anders op, op zowel de speed als de benzo, tolerantie, lichaamsgewicht, fitheid etc. spelen allemaal mee. Dus een eenduidig antwoord is eigenlijk niet te geven.

Van andere mensen kun je alleen wat richtlijnen krijgen, denk jij dat 2 wel nodig is zou ik dat gewoon eens uitproberen.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou dit weekend was echt perfect qua gebruik

21.45: 1 bommetje 0,06 gram (74% amf, getest)
12.30: 1 bommetje 0,10 gram (idem)

Gefeest tot 5 uur. Daarna thuis genoten van elkaar en

08.00: 2 midazolammetjes
10.00: 2 midazolammetjes
11.30: 1 midazolametje.

Het is nu 15.45, en ik heb nergens last van!!! Slapen maakt je duidelijk een stuk minder gaar!! Als die midazootjes beginnen te werken krijg alleen ongelofelijk zin in sex!!!! Denk dat dat komt door eerst het gebruiken van de upper en daarna downer.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo zo, het zijn geen smarties hoor :grin:

Slaap je van 2 stuks maar 2 uurtjes telkens? Laatste keer nam ik er 's-ochtends om 06:00 2, en werd pas om 11:00 wakker :)

Je voelt je trouwens door twee dingen beter; 1 de slaap en 2, de Midazolam werkt ook zeer kalmerend. Je hebt dus geen negatieve gedachten in je hoofd.
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hahahahaha, ja best wel veel eigenlijk he? Maar goed ik heb deze keer geen G gebruikt dat is dan weer positief! :) Vind dit duidelijk chiller dan G na snelheid! En ik zou niet 5 midazolammetjes achter elkaar nemen als ik nuchter zou zijn. Dan lig je in coma denk ik. (ik kan ontzettend overdrijven zoals je wel hebt opgemaakt uit mijn berichten op het forum :grin: )

Ja ik wilde wel even paar uurtjes pakken maar ik denk dat de puurheid van de pep er wel mee te maken heeft (74% getest) en dat ik daarom na 2 uur alweer wakker werd.

Iig ben ik een tevreden consument van Midazolam. Was wel een beetje onhandig toen ik opstond, m'n knie stoten en dat soort dingen, maar dat ben ik van mezelf ook al. Door die Midazolam werd het alleen nog wat erger! :P

En hoe uitgerust was je na die 5 uur? Net als na 8 uur slaap? Was je nuchter toen je ze nam of iets anders al op? Ik denk dat ik door de S na 2 uur weer wakker werd van de midazolammetjes.

Beter dat die Midazolammetjes ook negatieve gedachtes weghalen!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja dit is zeker beter dan G om te slapen, ghb is namelijk eerder een upper dan een downer :) .

Die onhandigheid komt doordat dat spul nog werkt op dat moment. Je bent dan wat slapper/lomper/onhandiger. Het is namelijk ook een spierontspanner (wow wat is het eigenlijk niet die midazolam :wink: ).

Ik was toen ik net wakker werd nog wel wat moe achtig, maar niet echt erg verrot en zo rond 18:00, na een lange wandeling door de bossen die middag :grin: en een flinke hap pasta, voelde ik me eigenlijk weer zeer goed, zeg 90 % fit.

Ik had ook niet gek veel op, ik was een weekendje weg :grin: en we begonnen met per persoon 2x 3 a 4 ml g en vervolgens maximaal 150 mg (55%) S. Aan het einde van de avond ehh nacht of zeg maar begin van de ochtend een hash blowtje gerookt, vruchtensapje op en 2 midazolams.
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#14
FIJN: ik heb laatst twee doosjes Dormicum 7.5 mg kunnen scoren! :grin: Deze drug stond al heel lang heel hoog op mijn verlanglijstje!

Mooie veelzijdige drug is dit, want oplosbaar in water! En het is van Roche, dus dan weet je dat het goeie shit is: dit is designer drugs. Ontworpen om de mens héééél fucking chill te maken. En dat doet het. Dit is benzo-met-een-twist.

Maargoed, om een lang verhaal kort te maken: ik heb hier voor mijn neus liggen een 10ml injectiespuit met daarin twee dormicums en wat lauw water. Terwijl ik dit schrijf zie ik die pilletjes oplossen. Straks, als niemand kijkt, dan steek ik die spuit -hoppakee- in mijn reet. En dan plug ik die shit! :rock:

En dan?!? Ik weet het straks. :wave:
k
knetterbertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shit man, zo'n spuit in je reet stoppen is echt geen fijn gevoel! Misschien komt dat omdat ik niet zo vaak dingen in mijn maagdelijke heterofiele reet stop. Maargoed, het doel heiligt de middelen. De midazolam is zojuist aangekomen in Endeldarmstadt!

Ohja. Ik voel hem! Hij faxt meteen terug: "Endeldarmstadt was no fun...ben nu opweg naar je bloedbaan....yep: bloedbaan! En ja hoor, hersenpan bereikt. Ik voel me nu alsof ik heavy aan de lorazepam, zit, zo'n dempende cocoon waar je in terechtkomt: welbehagen!

Zelf vind ik deze drug eigenlijk té kortwerkend voor als slaappil. Geef mij maar een hoop pep...en soms wat dormicum. Me happy!

Zo kut, die spuit! Maar wel hard de moeite waard! Het is niet alleen sterker, maar het gaat ook supersnel. Het inwerken dan. Dat merk ik nu. Ik ga effe peaken in bed...ofzo.
w
wizzleLid
01-01-2024, 00:00
#16
Martijn. zei:
DonnieDark0 zei:
@ DJo
Nou Midazolam is dan je ding denk ik :)
Wel bizar he dat een pilletje je helemaal van je voeten kan vegen.
Klik om te vergroten...
Wat dacht je van flunitrazepam? Dat is de koning der benzo's, schijnbaar. Ook lastig aan te komen.
Klik om te vergroten...

Midazolam is heftiger dan flunitrazepam. Ik kan er vrij makkelijk aan komen en vind het echt ideaal na het gebruik van uppers. Echt een inslapertje. GEEN aanrader voor normaal recreationeel gebruik... De Amnesia is niet normaal en je gedraagd je al snel als een enorme debiel. :beer:
w
wizzleLid
01-01-2024, 00:00
#17
knetterbert zei:
Shit man, zo'n spuit in je reet stoppen is echt geen fijn gevoel! Misschien komt dat omdat ik niet zo vaak dingen in mijn maagdelijke heterofiele reet stop. Maargoed, het doel heiligt de middelen. De midazolam is zojuist aangekomen in Endeldarmstadt!

Ohja. Ik voel hem! Hij faxt meteen terug: "Endeldarmstadt was no fun...ben nu opweg naar je bloedbaan....yep: bloedbaan! En ja hoor, hersenpan bereikt. Ik voel me nu alsof ik heavy aan de lorazepam, zit, zo'n dempende cocoon waar je in terechtkomt: welbehagen!

Zelf vind ik deze drug eigenlijk té kortwerkend voor als slaappil. Geef mij maar een hoop pep...en soms wat dormicum. Me happy!

Zo kut, die spuit! Maar wel hard de moeite waard! Het is niet alleen sterker, maar het gaat ook supersnel. Het inwerken dan. Dat merk ik nu. Ik ga effe peaken in bed...ofzo.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat dit voordelen heeft tov slikken. Midazolam werkt sowieso al met een kwartier, rectaal of nasaal zal dan ook niet erg veel voordeel hebben... Je zou IV/IM kunnen doen als je dat geen bezwaar vind maar dan moet je ampullen regelen.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hey, hoe goed gaat dit samen met alcohol? Ben namelijk van plan om dit na een feestje te doen, als ik dan om 13.00 thuis kom en diezelfde avond nog een mooi feestje heb. Wil dan natuurlijk wel goed geslapen hebben :). Maar aangezien ik avond 1 al flink heb gedronken weet ik niet hoe verstandig het is om een benzo te gebruiken om in te slapen?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Xeloc zei:
Hey, hoe goed gaat dit samen met alcohol? Ben namelijk van plan om dit na een feestje te doen, als ik dan om 13.00 thuis kom en diezelfde avond nog een mooi feestje heb. Wil dan natuurlijk wel goed geslapen hebben :). Maar aangezien ik avond 1 al flink heb gedronken weet ik niet hoe verstandig het is om een benzo te gebruiken om in te slapen?
Klik om te vergroten...

Dit is heel gevaarlijk! Doe het niet! Dormicum is echt heftig spul. Je ademhaling wordt onderdrukt en in combinatie met alcohol kan dit leiden tot een hartstilstand. Het is een no go!
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#20
W.F.L. zei:
Xeloc zei:
Hey, hoe goed gaat dit samen met alcohol? Ben namelijk van plan om dit na een feestje te doen, als ik dan om 13.00 thuis kom en diezelfde avond nog een mooi feestje heb. Wil dan natuurlijk wel goed geslapen hebben :). Maar aangezien ik avond 1 al flink heb gedronken weet ik niet hoe verstandig het is om een benzo te gebruiken om in te slapen?
Klik om te vergroten...

Dit is heel gevaarlijk! Doe het niet! Dormicum is echt heftig spul. Je ademhaling wordt onderdrukt en in combinatie met alcohol kan dit leiden tot een hartstilstand. Het is een no go!
Klik om te vergroten...

Ok, thanks. Dan doe ik dat zeker niet!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."