Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben het nu voor je aant uittesten! Ik heb veel tegenstrijdige verhalen over deze pharmie gehoord. Dat het geen amusementswaarde heeft bijvoorbeeld....maar dat spreek ik (uit eerdere ervaring met seroquel) tegen: het heeft wel degelijk amusementswaarde, aangezien het je geest van boven tot onder helemaal upfuckt die ik nog niet eerder ben tegengekomen...en die overigens niet onplezierig is; soort van vage maar intense buzz in je brein. Een soort gevoel van welbehagen...zeker niet onprettig. Je schijnt het ook intraveneus te kunnen injecteren, die troep. Iemand ervaring hiermee?"
"Nou, ik had dus 250 mg van die shit verpulverd en weggetikt...ik krijg namelijk Seroquel XR, extended release dus. En ik hou meer van 'snel', vandaar het verpulveren. Na één uur begon ik het te merken: lichtelijk vaag gevoel in m'n hoofd, zware benen, fucked-up motoriek, en een beetje wankel. Opzich wél chill! Gewoon heel rielekst ongestressed wordt ik ervan. En MOE! Twee uur na inname ben ik in bed gaan liggen....en heb geslapen...maar écht GOED geslapen. Zo'n slaap dat je je ogen dichtdoet, weer open doet en dat je 10 uur verder bent en helemaal uitgeslapen enzo. Dat is de ideale slaap wmb: als het in je beleving 'ogen open- ogen dicht' is....dergelijke slaapervaring heb ik al jaaaaren niet meer gehad. Die had ik vroeger wel, toen ik nog een blije niet-drugsgebruikende-kutscholier was...dat waren tijden! Nou moet ik er bijvertellen dat ik ernaast een paar flinke joints heb gesmoord...maar dat doe ik normaal ook. De eerste keer dat ik aan de Seroquel deed, heb ik NIET geblowd erbij....toen heb ik ook diep, diép geslapen...maar toen had ik dus WEL vette terrornachtmerries....soort van zolpidem-droom: ik heb de hele nacht op iemands hoofd in staan hakken met een baksteen...en die persoon wou maar niet doodgaan, alléén maar spetteren met bloed. In mijn gezicht. Echt zo'n vermoeiende droom! Maar tot nu toe zijn mijn ervaringen met Seroquel redelijk positief: seroquel is een prima downer, en dus een prima drug, IMHO. Prima chillpil! Verder heb ik niet echt last gehad van bijwerkingen. Hooguit een beetje ongeil werd ik ervan. De volgende dag ben je een beetje suf bij het opstaan, maar daar heb ik weer andere pilletjes voor."
"FIJN: ik heb laatst twee doosjes Dormicum 7.5 mg kunnen scoren! Deze drug stond al heel lang heel hoog op mijn verlanglijstje! Mooie veelzijdige drug is dit, want oplosbaar in water! En het is van Roche, dus dan weet je dat het goeie shit is: dit is designer drugs. Ontworpen om de mens héééél fucking chill te maken. En dat doet het. Dit is benzo-met-een-twist. Maargoed, om een lang verhaal kort te maken: ik heb hier voor mijn neus liggen een 10ml injectiespuit met daarin twee dormicums en wat lauw water. Terwijl ik dit schrijf zie ik die pilletjes oplossen. Straks, als niemand kijkt, dan steek ik die spuit -hoppakee- in mijn reet. En dan plug ik die shit! En dan?!? Ik weet het straks."
"Shit man, zo'n spuit in je reet stoppen is echt geen fijn gevoel! Misschien komt dat omdat ik niet zo vaak dingen in mijn maagdelijke heterofiele reet stop. Maargoed, het doel heiligt de middelen. De midazolam is zojuist aangekomen in Endeldarmstadt! Ohja. Ik voel hem! Hij faxt meteen terug: "Endeldarmstadt was no fun...ben nu opweg naar je bloedbaan....yep: bloedbaan! En ja hoor, hersenpan bereikt. Ik voel me nu alsof ik heavy aan de lorazepam, zit, zo'n dempende cocoon waar je in terechtkomt: welbehagen! Zelf vind ik deze drug eigenlijk té kortwerkend voor als slaappil. Geef mij maar een hoop pep...en soms wat dormicum. Me happy! Zo kut, die spuit! Maar wel hard de moeite waard! Het is niet alleen sterker, maar het gaat ook supersnel. Het inwerken dan. Dat merk ik nu. Ik ga effe peaken in bed...ofzo."
"Lorazepam is volgens mij ook een hele nare benzo, kwa afkickverschijnselen die je ervan krijgt. Ik had ooit een doosje lorazepam...alles prima, totdat doosje op was. Toen heb ik me KUUUUT gevoeld zeg! Echt dagenlang! Ziek, depressief en totaal futloos!"
"Hoi, Ik ben nieuw hier, maar ik steek meteen van wal met Mijn Verhaal: ik ben knetterbert, 26 jaar...ik knal al zo'n 5 jaar (op doktersrecept+dealer) dextro-amfetamine. Komt omdat ik adhd heb, zogenaamd...in feite ben ik zo autistisch als de pest (Asperger! Ook een zegen & vloeck) Verder ben ik een behoorlijke stoner (van huis uit) en ook niet vies van een lijntje kook of een bommetje meth. Alcohol kan ik niet goed tegen. Men zegt dat ik drink als een wijf, het zal wel...who cares? Maargoed, om een lang verhaal kort te maken: ik heb na 5 jaar toch wel zo'n ontiegelijke dijk van een tolerantie opgebouwd voor 'amfies' dat ik me toch wel serieus achter de oren begin te krabben over hoe het nu verder moet. Daarom mijn vraag aan jullie: zijn er mensen die ervaring hebben met het langdurig gebruik van Dex? Zo ja: wanneer zit je met dex aan je tax? Na 5 jaar? Na 15 jaar? Ik weet dat ze dit spul ook in het amerikaanse leger gebruiken, jarenlang...dus het zal wel loslopen, op de gewenning na. Dan mijn tweede vrage: hoelang moet ik stoppen om de tolerantie terug te brengen? Moet ik denken aan weken? Of eerder één jaar ofzo? Wat zou ik gedurende dat jaar kunnen gebruiken als alternatief? Ik zat zelf te denken aan Modafinil...da's die shit uit amerika...G.W. Bush staat daar constant strak van. Maarja: zie daar maar eens aan te komen! Misschien dat ik die psychiater van mij zo ver kan krijgen om een ruime dosis van dat spul voor te schrijven, kleine kans echter dat ie mij genoeg voorschrijft voor mijn gebruik...ik ben nogal workaholic namelijk, en hou er een strak gemiddeld-4u-slaapregime op na. Die schrink gaat er bij de dosering gewoon vanuit dat ik een 'burgerlijk' 9 uur slaaprithme heb...maar fuck slapen! Verder: tof forum is dit! Ai laaike!"
"Ja maar het is ook écht topspul! Eigenlijk zouden ze het spul gewoon bij de appie moeten verkopen, of in het drinkwater doen ofzo...iedereen aan de dex. Een tweede economische gouden eeuw zal aanbreken! Verder ben ik erg benieuwd naar andere alternatieve amfetamines...het schijnt dat ze in rusland OTC onwijs topspul verkopen, gebaseerd op benzedrine en andere varianten...op zich wel een retoertje rusland met de auto waard...ik zou een hele karrevracht meenemen! Het kutte is dat al die 'exotische' amfetaminevarianten zo fukking moeilijk te verkrijgen zijn. Zonde, want er bestaat een hele keur aan fantastische pharmaceuticals...designerdrugs rock!"
"Frisko zei: ik dacht dat alle nederlandse 'gewone speed' benzedrine is???? dan heb je dexedrine en pervetrine ook nog ofzo ergens iets??? correct me if i'm wrong Klik om te vergroten... Volgens mij is het methedrine aka methamfetamine. Dat is die gele snuifpep tog?! Benzedrine was dat spul wat sartre knalde, massaas daarvan zelfs. Ofnie"
"Probeer eens een hogere dosering....en slik er eens tien tegelijk...dan zul je merken dat dex echtwel een wonderdrug is! Op dex kan je dagenlang doorknallen, maakt niet uit wat je doet...doen zul je het! Voor mij is dex dé drug. Al jaren. Ritalin is kattepis!"