Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMidazolam (Dormicum®)

Midazolam (Dormicum®)

40 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
V
Vrouwtje_AmsterdamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nou deze reacties stellen me wel gerust. Ik ben gewoon een schijterd wat dit betreft.

@ Donnie en off topic: Is het chill om na 1 uur ietsjes bij te nemen na je 1e grote bom? Langere rush? Of voegt het niet zoveel toe?
w
wizzleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Martijn. zei:
DonnieDark0 zei:
@ DJo
Nou Midazolam is dan je ding denk ik :)
Wel bizar he dat een pilletje je helemaal van je voeten kan vegen.
Klik om te vergroten...
Wat dacht je van flunitrazepam? Dat is de koning der benzo's, schijnbaar. Ook lastig aan te komen.
Klik om te vergroten...

Midazolam is heftiger dan flunitrazepam. Ik kan er vrij makkelijk aan komen en vind het echt ideaal na het gebruik van uppers. Echt een inslapertje. GEEN aanrader voor normaal recreationeel gebruik... De Amnesia is niet normaal en je gedraagd je al snel als een enorme debiel. :beer:
w
wizzleLid
01-01-2024, 00:00
#3
knetterbert zei:
Shit man, zo'n spuit in je reet stoppen is echt geen fijn gevoel! Misschien komt dat omdat ik niet zo vaak dingen in mijn maagdelijke heterofiele reet stop. Maargoed, het doel heiligt de middelen. De midazolam is zojuist aangekomen in Endeldarmstadt!

Ohja. Ik voel hem! Hij faxt meteen terug: "Endeldarmstadt was no fun...ben nu opweg naar je bloedbaan....yep: bloedbaan! En ja hoor, hersenpan bereikt. Ik voel me nu alsof ik heavy aan de lorazepam, zit, zo'n dempende cocoon waar je in terechtkomt: welbehagen!

Zelf vind ik deze drug eigenlijk té kortwerkend voor als slaappil. Geef mij maar een hoop pep...en soms wat dormicum. Me happy!

Zo kut, die spuit! Maar wel hard de moeite waard! Het is niet alleen sterker, maar het gaat ook supersnel. Het inwerken dan. Dat merk ik nu. Ik ga effe peaken in bed...ofzo.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat dit voordelen heeft tov slikken. Midazolam werkt sowieso al met een kwartier, rectaal of nasaal zal dan ook niet erg veel voordeel hebben... Je zou IV/IM kunnen doen als je dat geen bezwaar vind maar dan moet je ampullen regelen.
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey, hoe goed gaat dit samen met alcohol? Ben namelijk van plan om dit na een feestje te doen, als ik dan om 13.00 thuis kom en diezelfde avond nog een mooi feestje heb. Wil dan natuurlijk wel goed geslapen hebben :). Maar aangezien ik avond 1 al flink heb gedronken weet ik niet hoe verstandig het is om een benzo te gebruiken om in te slapen?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Xeloc zei:
Hey, hoe goed gaat dit samen met alcohol? Ben namelijk van plan om dit na een feestje te doen, als ik dan om 13.00 thuis kom en diezelfde avond nog een mooi feestje heb. Wil dan natuurlijk wel goed geslapen hebben :). Maar aangezien ik avond 1 al flink heb gedronken weet ik niet hoe verstandig het is om een benzo te gebruiken om in te slapen?
Klik om te vergroten...

Dit is heel gevaarlijk! Doe het niet! Dormicum is echt heftig spul. Je ademhaling wordt onderdrukt en in combinatie met alcohol kan dit leiden tot een hartstilstand. Het is een no go!
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Xeloc zei:
Hey, hoe goed gaat dit samen met alcohol? Ben namelijk van plan om dit na een feestje te doen, als ik dan om 13.00 thuis kom en diezelfde avond nog een mooi feestje heb. Wil dan natuurlijk wel goed geslapen hebben :). Maar aangezien ik avond 1 al flink heb gedronken weet ik niet hoe verstandig het is om een benzo te gebruiken om in te slapen?
Klik om te vergroten...

Dit is heel gevaarlijk! Doe het niet! Dormicum is echt heftig spul. Je ademhaling wordt onderdrukt en in combinatie met alcohol kan dit leiden tot een hartstilstand. Het is een no go!
Klik om te vergroten...

Ok, thanks. Dan doe ik dat zeker niet!
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vrouwtje_Amsterdam zei:
Het is nu 15.45, en ik heb nergens last van!!! Slapen maakt je duidelijk een stuk minder gaar!! Als die midazootjes beginnen te werken krijg alleen ongelofelijk zin in sex!!!! Denk dat dat komt door eerst het gebruiken van de upper en daarna downer.
Klik om te vergroten...

Goh, gek he dat Winehouse altijd aanraad om benzo's te nemen na een upper :wink:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Midazolam (Dormicum®)
Dit topic heb ik gestart aangezien er weinig ervaringen met midazolam gemeld zijn.

Gisteravond heb ik 1 tablet genomen (15 mg) en ik moet zeggen dat dit toch wel de heftigste inslaper is die ik ooit ben tegen gekomen.

Na inname ben ik even wat gaan rond lezen op dit forum. Toen ik me wel erg 'mellow' voelde stond ik op om richting mijn bed te gaan, maar merkte dat ik best wel problemen met mijn evenwicht had. Al wankelend toch aangekomen bij het bed (circa 23:00). Vanaf dat moment weet ik niets meer. Ik werd wakker om 06:00 net voordat mijn wekker zou af gaan en was totaal niet slap, moe, wazig, duf of wat dan ook. Eigenlijk best energiek en fit. Dit is denk ik te danken aan de extreem korte halfwaardetijd.

Ik ben wel erg snel weggevallen, want mijn licht stond nog aan, sokken waren nog aan :grin: en de elektrische verwarming was ik vergeten, of niet meer in staat geweest, uit te doen.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
DonnieDark0 zei:
Midazolam (Dormicum®)
Dit topic heb ik gestart aangezien er weinig ervaringen met midazolam gemeld zijn.

Gisteravond heb ik 1 tablet genomen (15 mg) en ik moet zeggen dat dit toch wel de heftigste inslaper is die ik ooit ben tegen gekomen.

Na inname ben ik even wat gaan rond lezen op dit forum. Toen ik me wel erg 'mellow' voelde stond ik op om richting mijn bed te gaan, maar merkte dat ik best wel problemen met mijn evenwicht had. Al wankelend toch aangekomen bij het bed (circa 23:00). Vanaf dat moment weet ik niets meer. Ik werd wakker om 06:00 net voordat mijn wekker zou af gaan en was totaal niet slap, moe, wazig, duf of wat dan ook. Eigenlijk best energiek en fit. Dit is denk ik te danken aan de extreem korte halfwaardetijd.

Ik ben wel erg snel weggevallen, want mijn licht stond nog aan, sokken waren nog aan :grin: en de elektrische verwarming was ik vergeten, of niet meer in staat geweest, uit te doen.
Klik om te vergroten...
Ik heb altijd m'n sokken en de verwarming aan, maar OK... :P

Maar Midazolam is inderdaad een hele krachtige benzo. Hoe laat had je het ingenomen?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#10
haha, ja dat kan natuurlijk. Ik zet normaal de verwarming uit en ik bedien mijn lampen met zo'n afstandbediening, maar alles stond nog gewoon aan. Ik gok dat ik het 22:45 ingenomen heb.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
DonnieDark0 zei:
haha, ja dat kan natuurlijk. Ik zet normaal de verwarming uit en ik bedien mijn lampen met zo'n afstandbediening, maar alles stond nog gewoon aan. Ik gok dat ik het 22:45 ingenomen heb.
Klik om te vergroten...
Oh... dan ging je wel erg snel knock out. :P

Maar wat vond je nou van het effect eigenlijk? Bij benzo's in krachtiger niet altijd beter vind ik. Als je een kwartier na inname al noodgedwongen je bed in moet duiken... daar heb je voor recreatief gebruik dan toch vrij weinig aan?

Maar ja, proberen is natuurlijk altijd de moeite waard. En op 't forum is over midazolam inderdaad echt weinig te vinden. Volgens mij omdat er moeilijk aan te komen is.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow, die moet ik hebben. :rockband:
Goed dat er een topic is gestart over Midazolam. Ik las er gisteren toevallig iets over op de bijsluiter van mijn antibiotica die ik op dit moment gebruik voor mijn keel. En toen ik las dat Midazolam nog heftiger kan werken met deze antibiotica, dacht ik al dit zal best een heftige slaaptablet zijn. (Het werd dus in de bijsluiter vermeld, dat dit dus niet samen gebruikt mag worden). Ikzelf heb Zopiclon door mijn slaapstoornis. :rockband:

Wat je schrijft over dat je maar net je bed hebt gehaald heb ik toch ook wel eens meegemaakt met Temazepammen. Dit was een zwaarder aantal mg's dan normaal volgens mij dan ik normaal per pil gewend was. Maar ik was dus helemaal vergeten dat ik ze genomen had en even later (en ik heb het hier op het forum al eens verteld) heb ik me dus echt de trap op moeten slepen, want ik was op de tredes al half weg en over de overloop slepend en kruipend me vooruit bewegen, want ik moest die dag net op een van de achterste kamers slapen. Het was een zware pil (letterlijk en figuurlijk) :rockband:

:rockband:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mijn all time favorite is nog steeds diazepam.
Elke benzo heeft zo zijn doel. Deze zal ik waarschijnlijk gebruiken om te kunnen slapen na het gebruik van Amfetamine. Nee, niet vlak na gebruik, maar natuurlijk pas 8 uur na laatste inname. :)

Jouw favoriet is ?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
@ DJo
Nou Midazolam is dan je ding denk ik :)
Wel bizar he dat een pilletje je helemaal van je voeten kan vegen.

Maar je gebruikt benzo's voor je slaapstoornis ?
Tijdelijk of voor een langere periode/permanent en op dokters voorschrift of via via?
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
DonnieDark0 zei:
Mijn all time favorite is nog steeds diazepam.
Elke benzo heeft zo zijn doel. Deze zal ik waarschijnlijk gebruiken om te kunnen slapen na het gebruik van Amfetamine. Nee, niet vlak na gebruik, maar natuurlijk pas 8 uur na laatste inname. :)

Jouw favoriet is ?
Klik om te vergroten...
Lorazepam, tot nu toe.

En voor 't inslapen na een lange avond pep zal 'ie wel geschikt zijn ja... :tearsofjoy:
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
DonnieDark0 zei:
@ DJo
Nou Midazolam is dan je ding denk ik :)
Wel bizar he dat een pilletje je helemaal van je voeten kan vegen.
Klik om te vergroten...
Wat dacht je van flunitrazepam? Dat is de koning der benzo's, schijnbaar. Ook lastig aan te komen.
a
anon22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
flunitrazepam , die zou ik ook nog wel eens willen hebben.
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Martijn. zei:
DonnieDark0 zei:
@ DJo
Nou Midazolam is dan je ding denk ik :)
Wel bizar he dat een pilletje je helemaal van je voeten kan vegen.
Klik om te vergroten...
Wat dacht je van flunitrazepam? Dat is de koning der benzo's, schijnbaar. Ook lastig aan te komen.
Klik om te vergroten...

ehh lastig... zeg maar gerust zo goed als onmogelijk :) . Ik ben ze nog nergens tegen gekomen iig.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ja, midazolam heeft een hele eigenaardige eigenschap, namelijk dat de halfwaarde (zo uit mijn hoofd 2, 3 uur) KORTER is als de werkingsduur ! Ik heb ze zelf echter nog nooit gehad maar ze lijken me wel erg prettig :)

Flunitrazepam is de enige benzo op lijst 1 van de opiumwet, en word dus zéér beperkt voorgeschreven. Als je deze een keer tegenkomt mag je dus blij zijn :wink: Flurazepam is voor zover ik weet wel nog in de omloop, maar ook maar heel weinig....

Ben flurazepam, flunitrazepam en midazolam nog niet tegengekomen zelf. Maar als ik dat doe dan probeer ik ze zeker :wink:
r
ronnaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vind flunitrazepam overrated.
Betaalde 25 eu per strip dus had er wel hoge verwachtingen van, maar helaas.
Moest er sowieso nog andere benzo's bij gebruiken om er van in slaap te vallen.
Flurazepam en midazolam heb ik nog nooit gehad, nitrazepam wel, die vind ik persoonlijk wel fijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."