#1
Oke dan, morgen er maar eens twee naar binnen werken.
van de huidige benzo's ga je echt niet dood meer en 10mg valium is tuurlijk helemaal niks. Het wordt pas een beetje fun boven de 100mg. Beter gebruik je kortwekkende slaapmiddelen, die slaan veel chiller in
J0rrit zei:Ja de vorige keer had ik me er flink aangeschoten bij gedronken ja!
Niet beter snuiven of roken?
J0rrit zei:Gister toen ik redelijk aangeschoten was 20 mg oraal genomen. Ik voelde me echt wel wazig kon ook niet meer fatsoenilijk lopen en alles. Wist ook niks meer van gebeurtenissen van 5 min ervoor, echt een heerlijke roesHeb toen erna nog ongeveer 5 mg erbij gesnoven, en nog flink wat gedronken en nog wat geblowed, was heerlijk!
J0rrit zei:Gister toen ik redelijk aangeschoten was 20 mg oraal genomen. Ik voelde me echt wel wazig kon ook niet meer fatsoenilijk lopen en alles. Wist ook niks meer van gebeurtenissen van 5 min ervoor, echt een heerlijke roesHeb toen erna nog ongeveer 5 mg erbij gesnoven, en nog flink wat gedronken en nog wat geblowed, was heerlijk!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."