Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam recreatief

Diazepam recreatief

38 antwoorden
22 weergaven
18-5-2026
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Oke dan, morgen er maar eens twee naar binnen werken.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb stujks van 5 mg per stuk? 10 mg lijkt mij een beetje weinig, had er de vorige keer geloof ik 2 of 3 van 10 mg, maar ben niet zeker, ik wil ook echt zeker wel iets meer voelen dan alleen lekker, ma ik wil er toch wel vrij wazig van worden? Ik heb maar 40 mg, dus zou ik het niet beter snuiven of toch roken, aangezien ik dan minder nodig heb?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Verschillende soorten benzo's heb ik al eens recreatief gebruikt, niet vaak hooguit eens in de maand verder gebruik ik nooit geen medicijnen, nog geen paracetamol.

Donderdag a.s. wil ik eens (voor het eerst) diazepam recreatief gebruiken en heb daar enkele vragen over aan de diazepam experts :)

- Wat is een leuke dosis voor de eerste keer, ik heb er zat allemaal 5 mg /stuk.
- Wat is leuk om het eventueel mee te combineren/versterken, drank, jointje, andere meds of totaal niet nodig.
(overigens zit ik niet te wachten op ernstige amnesie, klein beetje is niet erg :) )

Thanks in advance!
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Same here, vind kwa dosering NIKS op internet, althans de recreatieve dosering. Wat is de 'normale' dosering oraal en als je het rookt?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#5
roken heeft weinig effect, slik je het beter.
Ik zou er 2 slikken (vanuit gaande dat je weinig ervaring hebt met benzo's)
Als je er te weinig van voelt de dosering opbouwen voor de volgende keer.
bijslikken heeft weinig effect met benzos. bij mij toch (of het lijkt in ieder geval zo)

Als je al ervaring hebt met benzo's zou ik er meer slikken.
Toen ik diazepam had had ik 20-50 mg geslikt en was aardig wazig (lees met de nodige alcohol).

alcohol is vrij leuk als je onder invloed bent, het versterkt het zeg maar. Pas miss wel op met alcohol omdat ik een keer heb lopen kotsen toen ik dronken nog wat benzo's (lormetazepam) naar binnen had geslagen.
daarom 2 slikken en 4-8 biertjes is vrij ideaal

Heb ook horen zeggen dat blowen ook leuk is maar bij mij lijkt het dan of de benzo's weinig effect hebben en alleen de weed nog voel (ik reageer wel vrij heftig op weed)

naar posts die ik hier heb gelezen heb je vrij moeilijk een overdosis met benzo's
van de huidige benzo's ga je echt niet dood meer en 10mg valium is tuurlijk helemaal niks. Het wordt pas een beetje fun boven de 100mg. Beter gebruik je kortwekkende slaapmiddelen, die slaan veel chiller in
Klik om te vergroten...

nu heb ik dit in een topic zien staan maar 100 mg lijkt me wel een beetje veel, zeker voor een beginnende.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zou je inderdaad ook aanraden om gewoon met 10 mg te beginnen. Als je nog niet veel ervaring hebt dan zul je hier de eerste keren je best wel lekker van voelen. Voel je niet genoeg, dan kun je de volgende keer altijd eentje meer pakken. Maar je kunt beter de eerste keer even uit testen wat je prettig vindt. Benzo + joint = relax :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja de vorige keer had ik me er flink aangeschoten bij gedronken ja!
Niet beter snuiven of roken?
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
40 mg slikken en drinken(drink 12 bier en je zal het wel goed voelen).
had je er de vorige keer alcohol bij gedronken?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
J0rrit zei:
Ja de vorige keer had ik me er flink aangeschoten bij gedronken ja!
Niet beter snuiven of roken?
Klik om te vergroten...

Ga jij even 8 tabletten opsnuiven :openmouth:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#10
snuiven voel je harder en sneller (heb het niet getest enkel gehoord en hier gelezen). eventueel kan je een mix van snuiven en slikken doen hoewel het volgens mij beter is om ze alle 8 gewoon te slikken mede doordat ik denk (voel) dat bijslikken met benzo's weinig effect heeft. dus dan ga je die snuif voelen maar die geslikte pillen veel minder, hoewel wanneer je ze alle 8 slikt ze +/- gelijktijdig opkomen
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gister toen ik redelijk aangeschoten was 20 mg oraal genomen. Ik voelde me echt wel wazig kon ook niet meer fatsoenilijk lopen en alles. Wist ook niks meer van gebeurtenissen van 5 min ervoor, echt een heerlijke roes :openmouth: Heb toen erna nog ongeveer 5 mg erbij gesnoven, en nog flink wat gedronken en nog wat geblowed, was heerlijk!
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
J0rrit zei:
Gister toen ik redelijk aangeschoten was 20 mg oraal genomen. Ik voelde me echt wel wazig kon ook niet meer fatsoenilijk lopen en alles. Wist ook niks meer van gebeurtenissen van 5 min ervoor, echt een heerlijke roes :openmouth: Heb toen erna nog ongeveer 5 mg erbij gesnoven, en nog flink wat gedronken en nog wat geblowed, was heerlijk!
Klik om te vergroten...

voelde je die 5mg die je gesnoven had nog hard er boven op?
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
J0rrit zei:
Gister toen ik redelijk aangeschoten was 20 mg oraal genomen. Ik voelde me echt wel wazig kon ook niet meer fatsoenilijk lopen en alles. Wist ook niks meer van gebeurtenissen van 5 min ervoor, echt een heerlijke roes :openmouth: Heb toen erna nog ongeveer 5 mg erbij gesnoven, en nog flink wat gedronken en nog wat geblowed, was heerlijk!
Klik om te vergroten...

Oke, dan klinkt goed.
Vanavond ga ik ze ook eens testen met wat gezelschap, maar ik hou het bij 10 mg.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#14
^^^^^
Diazepam ofwel Valium. Nostalgie als ik denk aan die eerste blauwe pil...
Of wacht... Fuck die herinner ik me niet meer. Maar das wss ook het punt dat ik wil maken.
Je kan je best lekker voelen met een benzo in je lijf, maar maak er geen regelmaat van zou ik zo zeggen. Dan blijft het plezant. De keerzijde van de medaille wil je echt niet kennen.
Gelukkig is deze verse generatie "Roche" fanaten beter ingelicht. Ikzelf was al maanden lichamelijk verslaafd aan een dagelijkse benzococktail voordat ik wist waarvan ik me zo ongemakkelijk voelde s'avonds. Ma ja we moesten dan ook onze eigen dino vangen als avondmaal, of was dat LSD?
Damnit.... :confused:
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
^
Afgelopen donderdag 2x 5 mg genomen en later wat versterkt met 1 rum cola. Heerlijke gevoel.
De volgende ochtend stiekem een halve 5 mg genomen, omdat ik toch vrij was die dag.
De werking daarvan was perfect. Ik heb veel nuttige dingen gedaan die dag zoals o.a. verscheidene verslagen afronden van school.

Ik voelde me de hele dag goed met deze merkbare effecten:

Totale rust in het hoofd (Ik ben altijd al stressloos, maar dit was toch anders dan anders)
heldere nuchtere kijk op alles
vrolijk
ontspannen/rustig
niets was vervelend

Valium :rock:

Nu weer even minstens 2 weken niets.
s
salvationLid
01-01-2024, 00:00
#16
Benzo's zorgen bij mij ook nauwelijks voor een recreatief effect, slapen doe ik als een roosje maar ik voel me er nauwelijks relaxter door, waarschijnlijk ben ik van mezelf al chill genoeg :grin:
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#17
vraagje voor doorwinterde benzo gebruikers:deze zomer moet ik zo'n 13u vliegen eer ik op mijn vakantiebestemming ben en zou graag wat diazepam nemen om mijn vlucht toch wat aangenamer te maken.ik heb een doos van de 10 mg variant.hoeveel zou ik er moeten nemen om die 13u door te komen?is het effect hetzelvde in een vliegtuig op 12km hoogte dan op de grond (drukverschil)?hoeveel mag je erop drinken zonder dat het space gevoel te veel word?

alvast bedankt en nee ik stuur geen kaartjes :grin:
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gezien de halfwaardetijd, zou je met 1*10 moeten toekomen maar voor alle veiligheid 1*10 om de 6 uur. Drukverschil zie ik geen graten in... buiten is er een enorm drukverschil in het vliegtuig niet(of toch niet in die mate).
IK zou er niet op drinken als je vlliegangst hebt, ze versterken elkaar...die katalysator in combinatie met een stress event kan er wel eens voor zorgen dat je te snel te veel drinkt, en vervolgens op 12 km hoogte mag uitstappen(is je vliegangst wel gegrond gebleken)lmfao...
Veel hangt wel af van de tolerantie die je hebt opgebouwd tegen diazepam.
Als je er regelmatig van neemt kom je er niet met 2stuks.
Valium is ondermeer werkzaam tegen angsten maar er zijn betere naar mijn gevoel.
Lysanxia werkt effectief tegen vliegangst, plankenkoorts ed.
Xanax werkt ook bijzonder goed bij angsten en paniekaanvallen.
Beide bovenvernoemde middelen hebben wel een veel kortere werking dan je V.
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Word diazepam snel uitgeschreven door de docter of? :confused:
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja en nee, sommige zullen erg begripvol zijn en een losse pols hebben, zeker wanneer je zegt dat het is om over je vliegangst heen te komen. Echter specifiek achter Valium gaan vragen is niet zo slim, een doc leert nl al heel vroeg dat dit een contra-indicatie is voor het uitschrijven van die benzo. En gaat je wandelen sturen met een ander milder middel. T'is een kwestie van mooie borsten of vlotte praatjes of een arts die het geen bal kan schelen. Tricky. Wel een heel stuk goedkoper dan het zwarte molentje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."