Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam recreatief

Diazepam recreatief

38 antwoorden
23 weergaven
18-5-2026
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#1
OK mensen na mijn laatste berichtje hier zit mijn reis er spijtig genoeg weer op.Laat ik beginnen op mijn vertrekdag de 12e van juli.Mijn chauffeur arriveerde om mij naar de luchthaven te brengen in Parijs (Charles De Gaulle).Geef mij maar Brussel,Schiphol of Frankfurt maar niet Parijs want ik heb het niet zo begrepen op Frankrijk maar ja niks aan te doen.Het is van bij mij thuis een dikke 4u rijden naar de chauvinisten hoofdstad en dacht bij mezelf een half diazepammetje (ik heb de 10mg variant,wie mijn andere berichten heeft gelezen hier weet dat)gaat er wel in.na een uurtje zat ik lekker chill in de auto te luisteren naar de chauffeur zijn geraas over dat hij ook al een dikke 13u aan het werken was en aan zijn ogen te zien had hij wel een lijntje speed binnen denk ik(of het moeten zéér goeie cafeïne capsules zijn geweest).Het deed me niets,ik vond het wel fijn om naar hem te luisteren.Goed omstreeks half 9 zette hij mij af aan terminal 2 en ik was uiterst relax,de 4u durende rit was voorbij gevlogen.Na kennis te hebben gemaakt met mijn mede passagiers,zo’n 17 personen die duidelijk te weinig nachtrust hadden gehad hebben we onze bagage ingecheckt bij de zeer vriendelijke meisjes van Viëtnam Airlines.Mijn ander half diazepammetje genomen want we moesten nog een dik 2u wachten voor we de lucht ingingen.Maar toen begon het,de reden waarom ik niet zo tuk ben om te vertrekken in Parijs:grin:ie franse rasistische,nazi-gezinde agentjes en bewakingspersoneel op CDG.We kwamen aan de controle voor je handbagage in te checken en waar ze eventueel een fouiering doen en ja hoor ze zagen mij al afkomen (ik heb lang haar en droeg een adidas vestje met rasta kleuren)”het grote gevaar” was aan het naderen.Toen mijn bagage door de scanner was geweest en ik mij ontdaan had van alle metalen voorwerpen ging ik door de metaaldector (hij ging niet af) maar vonden ze het toch nodig om mij even opzij te houden voor een controle.Zo’n chauvinistisch maar 2m hoge kabouter zei dat ik even moest meekomen.ik werd aan een grondige (lees = tot aan mijn ballen knijpende) controle onderworpen(nog een geluk dat ik geen dreadlocks heb of er zat een in latex omwikkelde vinger in mijn donkerste gedeelte van men lichaam).want blijkbaar vonden ze het vreemd dat mijn rugzak aan alle luchthaven normen voldeed.Ik lees luchthaven brochures jij imbiciel (hij verstond me toch niet).Daarna wilde hij mij een paar vragen stellen,in het frans natuurlijk wat ik goed begrijp en zou hem kunnen antwoorden in ze’n eigen taal,wat ik niet deed uit princiepe.Ik zei dan maar:do you speak englisch? Haha,lol de kabouter zen gezicht sprak boekdelen dat was blijkbaar ze’n sterkste kant niet.Hij riep er zijn overste bij,een bloedmooie francaise van een jaar of 30 waar ik gerust mee in het vliegtuig wilde stappen om een lidkaartje van de fly high mile club te versieren.Maar deze was vriendelijk en zei dat ik mocht vertrekken want de gids was van zijn oren gaan maken dat ze enkel nog op mij zaten te wachten.Al deze dingen waren zonder mijn diazepam(die nogal zijn best deed om zijn naam waar te maken) nogal anders uitgedraaid denk ik,nu was ongelooflijk kalm en het deed me niet zoveel.Maar zonder heb ik door nogal een pervente speed gebruiker te zijn nogal een kort lontje wat dan weer zou geleid hebben tot een vroegtijdige ontploffing.Heerlijk die diazepam,wat een gevaarlijk pilletje is dat toch.Het bracht de rustgevende ik naarboven en dat zal toch wel al zo’n dikke 5-6 jaar geleden geweest zijn dat ik die nog eens gevoeld heb.Toen we uiteindelijk in de lucht zaten heb ik nog een halvje genomen en na een 5u in de lucht heb ik er nog een bromazepam 6mg bijgenomen omdat ik nog wat wilde slapen.Mijn ervaringen met diazepam waren niet groot maar dit staat bovenaan mijn lijstje nu
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn report..
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuke ervaring, goed getikt. Diazepam is wat dat betreft super. Ook Oxa overigens.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, dat las lekker weg :grin: ..

Diazepam is leuk spul, maar ik betrap me er regelmatig op dat ik de neiging heb om er 's avonds eentje te nemen, ook omdat ik nog wel eens lastig in slaap val soms.. Als ik dan na slechts 5 minuten wakker liggen al aan zo'n (half) blauw snoepje denk vind ik dat toch minder. (al kan ik de drang vrij eenvoudig weerstaan, wellicht dat het bij frequenter gebruik moeilijker wordt?) Zo kan recreatief gebruik vrij snel omslaan in zeer regelmatig gebruik, wat me toch niet de bedoeling lijkt.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fijn om te horen dat de reis naar het vliegveld en de vlucht goed hebt doorgebracht met de diazepam :)
Inderdaad even opletten dat je het niet dagelijks gaat gebruiken, ondanks dat het gemakkelijk is om in slaap te vallen. Als je het niet tevaak gebruikt raak je er niet aan gewend en blijft recreatief gebruik ook leuk / handig.
c
chaseLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik lees luchthaven brochures jij imbiciel (hij verstond me toch niet).
Klik om te vergroten...
imbécile is frans :wink:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#6
La roche hebben de meeste.
Ik heb witte pillen en er staat op ratiopharm belgium.
Zal wel geen verschil tussen zitten 10 mg valium = 10 mg valium
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#7
chase zei:
Ik lees luchthaven brochures jij imbiciel (hij verstond me toch niet).
Klik om te vergroten...
imbécile is frans :wink:
Klik om te vergroten...

inderdaad maar aangezien mijn report in het algemeen nederlands is getypt en ik in het dagelijks leven een nogal onverstaanbaar oost-vlaams accent op nahoud (voor die parijzenaar) moest ik niet bang zijn dat hij mij verstond. :grin:
c
chaseLid
01-01-2024, 00:00
#8
inderdaad maar aangezien mijn report in het algemeen nederlands is getypt en ik in het dagelijks leven een nogal onverstaanbaar oost-vlaams accent op nahoud (voor die parijzenaar) moest ik niet bang zijn dat hij mij verstond. :grin:
Klik om te vergroten...
inderdaad, want anders had je dit report niet getyped en was je waarschijnlijk in het ene of andere obscure parijse kantoortje nog van de partij voor een "body cavity exam" :wink:
i
ikwilslapenLid
01-01-2024, 00:00
#9
snap er niks van, heb nu al een paar keer een aantal tabletten diazepam 10mg gebruikt. Eerst voorzichtig 1, niks, na uur no1, niks, na half uur 2 erbij en daarna de hele strip, 100mg dus. Dat kan hoor, opbouwen tijdens een "inneemsessie" Het werkt nl erg lang, dus wanneer ik de laatste pil nam, was de eerste op zijn hoogtepunt.
Maar ook heb ik dagen erna hup meteen 10 genomen, niks. Was can Roche. Ik wilde liever PCH, maar die krijg ik volgende keer. Het maakt wel uit hoor. Nederlandse fabrikanten zijn betrouwbaarder dan uit het verre buitenland. Maar ja, wat zeg ik, bij mij deed het niks. Misschien waren het neppers, maar ik denk eigenlijk van niet.

Ken je flunitrazepam/rohypnol?
1 of 2 mg. Men zei, doe maar eerst 1 mg hoor, ze zijn super sterk! ik zenuwachtig en happy. Niks. Zelfde verhaal als bij diazepam, hoewel ik er wel op heb geslapen, maar chill wer ik niet.

Geen idee :(
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#10
ikwilslapen zei:
snap er niks van, heb nu al een paar keer een aantal tabletten diazepam 10mg gebruikt. Eerst voorzichtig 1, niks, na uur no1, niks, na half uur 2 erbij en daarna de hele strip, 100mg dus. Dat kan hoor, opbouwen tijdens een "inneemsessie" Het werkt nl erg lang, dus wanneer ik de laatste pil nam, was de eerste op zijn hoogtepunt.
Maar ook heb ik dagen erna hup meteen 10 genomen, niks. Was can Roche. Ik wilde liever PCH, maar die krijg ik volgende keer. Het maakt wel uit hoor. Nederlandse fabrikanten zijn betrouwbaarder dan uit het verre buitenland. Maar ja, wat zeg ik, bij mij deed het niks. Misschien waren het neppers, maar ik denk eigenlijk van niet.

Ken je flunitrazepam/rohypnol?
1 of 2 mg. Men zei, doe maar eerst 1 mg hoor, ze zijn super sterk! ik zenuwachtig en happy. Niks. Zelfde verhaal als bij diazepam, hoewel ik er wel op heb geslapen, maar chill wer ik niet.

Geen idee :(
Klik om te vergroten...

Misschien heb je "neppers" gekocht? Want van die doseringen moet je echt wel flink waus zijn .
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb stujks van 5 mg per stuk? 10 mg lijkt mij een beetje weinig, had er de vorige keer geloof ik 2 of 3 van 10 mg, maar ben niet zeker, ik wil ook echt zeker wel iets meer voelen dan alleen lekker, ma ik wil er toch wel vrij wazig van worden? Ik heb maar 40 mg, dus zou ik het niet beter snuiven of toch roken, aangezien ik dan minder nodig heb?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#12
- Wat is een leuke dosis voor de eerste keer, ik heb er zat allemaal 5 mg /stuk.
10 mg om te beginnen is een lekkere dosis!
- Wat is leuk om het eventueel mee te combineren/versterken, drank, jointje, andere meds of totaal niet nodig.
Als de diazepam goed werkt en het kan nog wel wat harder, kun je (rustig aan) wat alcohol erbij nemen.
i
ikwilslapenLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja... :angry:
Maar ik dacht eigenlijk wel te weten hoe ze er echt uit moeten zien (was ooit in gezondheidszorg)
Dat heeft me hoop geld gekost dan. maar binnenkort krijg ik iets op een receptje... :)
i
ikwilslapenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja, moet haast wel, als ik dit hier allemaal lees. baal vreselijk. Heb ik nog niks.
Ben gewoon niet stuk te krijgen...
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
salvation zei:
Benzo's zorgen bij mij ook nauwelijks voor een recreatief effect, slapen doe ik als een roosje maar ik voel me er nauwelijks relaxter door, waarschijnlijk ben ik van mezelf al chill genoeg :grin:
Klik om te vergroten...

Diazepam is een inslaper? Die pieken niet zo dus je word er niet enorm high van.
Probeer anders een korter werkend middel temazepam of alprazolam bijvoorbeeld(als je het overdag wilt nemen zou ik voor de tweede gaan)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#16
Diazepam is zeker wel een middel om recreatief te gebruiken! Tegen slaapstoornissen wordt het idd. gebruikt, maar ook vooral tegen spanningen en angst!
P
ParaTalentaLid
01-01-2024, 00:00
#17
'T is dat ik ze met spoed van het ziekenhuis kreeg voorgeschreven om slaap in te halen en om ontwenningsverschijnselen tegen te gaan, maar aangezien ik al wist dat dit niks ging worden, omdat ik niet medicatietrouw ben, heb ik ze in een weekendje keer meegenomen en ik moet zeggen dat ze wel een soort van licht euforisch gevoel op je hebben, ik combineerde dat dan met een paar biertjes, speed en blowen wat standaard overal bij hoort.

Maar dit is wel echt het eerste medicijn voor mij waar ik wat van merk.
Ritalin e.d. dat ik ook moest slikken voor ADD nooit het 'positieve effect' of wat dan ook gemerkt en bij die laatste ervaarde ik alleen de buikpijn die ik er van kreeg en ik werd er juist extra agressief van, dus nooit echt in medicijnen gelooft, daarom vindt ik wel ff relaxed dat dit wél goed aanslaat, eerst paar keer genomen als slaapmiddel, omdat ik altijd al moeite had/heb met het inslapen en je bent eigenlijk zo goed als meteen weg en slaapt ook gewoon letterlijk 11 á 12 uur als een dooie hond verder en toen keertje recreatief was ook wel ff leuk, soort licht gevoel van geluk, maar om het nou persé daarvoor te kopen? Nee bedankt, maar zolang ik ze heb zal ik ze met plezier innemen! :grin:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#18
ParaTalenta zei:
Maar dit is wel echt het eerste medicijn voor mij waar ik wat van merk.
Ritalin e.d. dat ik ook moest slikken voor ADD nooit het 'positieve effect' of wat dan ook gemerkt
Klik om te vergroten...

Had ik ook met ritalin, concerta, methylfenidaat en nog veel meer van die rotzooi, werkte helemaal niet, kreeg alleen maar hartkloppingen ervan, en een ongelofelijk droge bek.
nu heb ik dexamfetamine, gaat als een trein, totale rust in me kop.
i
ikwilslapenLid
01-01-2024, 00:00
#19
ikwilslapen zei:
snap er niks van, heb nu al een paar keer een aantal tabletten diazepam 10mg gebruikt. Eerst voorzichtig 1, niks, na uur no1, niks, na half uur 2 erbij en daarna de hele strip, 100mg dus. Dat kan hoor, opbouwen tijdens een "inneemsessie" Het werkt nl erg lang, dus wanneer ik de laatste pil nam, was de eerste op zijn hoogtepunt.
Maar ook heb ik dagen erna hup meteen 10 genomen, niks. Was can Roche. Ik wilde liever PCH, maar die krijg ik volgende keer. Het maakt wel uit hoor. Nederlandse fabrikanten zijn betrouwbaarder dan uit het verre buitenland. Maar ja, wat zeg ik, bij mij deed het niks. Misschien waren het neppers, maar ik denk eigenlijk van niet.

Ken je flunitrazepam/rohypnol?
1 of 2 mg. Men zei, doe maar eerst 1 mg hoor, ze zijn super sterk! ik zenuwachtig en happy. Niks. Zelfde verhaal als bij diazepam, hoewel ik er wel op heb geslapen, maar chill werd ik niet.

Geen idee :(
Klik om te vergroten...


Hier nog wat info : Ik ben geen speedo24/7/
Ik ben niet genept, heb ze later namelijk van mijn psych (die erg makkelijk is) bij mijn apotheek gehaald, zelfs flunitrazepam.
Op flunitrazepam slaap ik 3 uur.
Op 2 nitrazepammen ook. Op diazepam, hoeveel ook...niks!!! Ik ben zo vreselijk moe en wil even slapen!
Ik ben dus nooit verslaafd geweest en heb ook nooit eerder wat gebruikt.


Zo, even mijn frustraatie weggeschreven
.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."