#1
OK mensen na mijn laatste berichtje hier zit mijn reis er spijtig genoeg weer op.Laat ik beginnen op mijn vertrekdag de 12e van juli.Mijn chauffeur arriveerde om mij naar de luchthaven te brengen in Parijs (Charles De Gaulle).Geef mij maar Brussel,Schiphol of Frankfurt maar niet Parijs want ik heb het niet zo begrepen op Frankrijk maar ja niks aan te doen.Het is van bij mij thuis een dikke 4u rijden naar de chauvinisten hoofdstad en dacht bij mezelf een half diazepammetje (ik heb de 10mg variant,wie mijn andere berichten heeft gelezen hier weet dat)gaat er wel in.na een uurtje zat ik lekker chill in de auto te luisteren naar de chauffeur zijn geraas over dat hij ook al een dikke 13u aan het werken was en aan zijn ogen te zien had hij wel een lijntje speed binnen denk ik(of het moeten zéér goeie cafeïne capsules zijn geweest).Het deed me niets,ik vond het wel fijn om naar hem te luisteren.Goed omstreeks half 9 zette hij mij af aan terminal 2 en ik was uiterst relax,de 4u durende rit was voorbij gevlogen.Na kennis te hebben gemaakt met mijn mede passagiers,zo’n 17 personen die duidelijk te weinig nachtrust hadden gehad hebben we onze bagage ingecheckt bij de zeer vriendelijke meisjes van Viëtnam Airlines.Mijn ander half diazepammetje genomen want we moesten nog een dik 2u wachten voor we de lucht ingingen.Maar toen begon het,de reden waarom ik niet zo tuk ben om te vertrekken in Parijs
ie franse rasistische,nazi-gezinde agentjes en bewakingspersoneel op CDG.We kwamen aan de controle voor je handbagage in te checken en waar ze eventueel een fouiering doen en ja hoor ze zagen mij al afkomen (ik heb lang haar en droeg een adidas vestje met rasta kleuren)”het grote gevaar” was aan het naderen.Toen mijn bagage door de scanner was geweest en ik mij ontdaan had van alle metalen voorwerpen ging ik door de metaaldector (hij ging niet af) maar vonden ze het toch nodig om mij even opzij te houden voor een controle.Zo’n chauvinistisch maar 2m hoge kabouter zei dat ik even moest meekomen.ik werd aan een grondige (lees = tot aan mijn ballen knijpende) controle onderworpen(nog een geluk dat ik geen dreadlocks heb of er zat een in latex omwikkelde vinger in mijn donkerste gedeelte van men lichaam).want blijkbaar vonden ze het vreemd dat mijn rugzak aan alle luchthaven normen voldeed.Ik lees luchthaven brochures jij imbiciel (hij verstond me toch niet).Daarna wilde hij mij een paar vragen stellen,in het frans natuurlijk wat ik goed begrijp en zou hem kunnen antwoorden in ze’n eigen taal,wat ik niet deed uit princiepe.Ik zei dan maar:do you speak englisch? Haha,lol de kabouter zen gezicht sprak boekdelen dat was blijkbaar ze’n sterkste kant niet.Hij riep er zijn overste bij,een bloedmooie francaise van een jaar of 30 waar ik gerust mee in het vliegtuig wilde stappen om een lidkaartje van de fly high mile club te versieren.Maar deze was vriendelijk en zei dat ik mocht vertrekken want de gids was van zijn oren gaan maken dat ze enkel nog op mij zaten te wachten.Al deze dingen waren zonder mijn diazepam(die nogal zijn best deed om zijn naam waar te maken) nogal anders uitgedraaid denk ik,nu was ongelooflijk kalm en het deed me niet zoveel.Maar zonder heb ik door nogal een pervente speed gebruiker te zijn nogal een kort lontje wat dan weer zou geleid hebben tot een vroegtijdige ontploffing.Heerlijk die diazepam,wat een gevaarlijk pilletje is dat toch.Het bracht de rustgevende ik naarboven en dat zal toch wel al zo’n dikke 5-6 jaar geleden geweest zijn dat ik die nog eens gevoeld heb.Toen we uiteindelijk in de lucht zaten heb ik nog een halvje genomen en na een 5u in de lucht heb ik er nog een bromazepam 6mg bijgenomen omdat ik nog wat wilde slapen.Mijn ervaringen met diazepam waren niet groot maar dit staat bovenaan mijn lijstje nu
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn report..
Hopelijk hebben jullie genoten van mijn report..