#1
Ik weet niet wat jullie lichaamsgewicht is, maar als dat gemiddeld is, dan hebben jullie per persoon zo'n 5 keer de normale dosering gehad. Doseringen als deze zijn véél te hoog en los van dat onnodig.
Overal op internet is te vinden wat verstandig gebruik van mdma is. Zoek dat eens op zou ik zeggen. Als jullie deze mate van misbruik bij een keertje laten, dan herstelt alles waarschijnlijk wel weer, maar ik zou hier geen gewoonte van maken als je een beetje op je gezondheid gesteld bent. Normale doseringen (die overigens ook al niet risicoloos zijn) liggen meer rond de 100-150 mg, afhankelijk van je lichaamsgewicht. Dat pillen tegenwoordig een dikke 200 mg bevatten, betekent niet dat je ze ook in hun geheel moet innemen, zéker niet drie van zulke joekels.
Ik zou jullie ook aanraden om de komende tijd gezond te eten (veel fruit en zo), veel te bewegen en goed te slapen. Neem eventueel ook supplementen zoals vitamine c en magnesium voor beter herstel.
Overal op internet is te vinden wat verstandig gebruik van mdma is. Zoek dat eens op zou ik zeggen. Als jullie deze mate van misbruik bij een keertje laten, dan herstelt alles waarschijnlijk wel weer, maar ik zou hier geen gewoonte van maken als je een beetje op je gezondheid gesteld bent. Normale doseringen (die overigens ook al niet risicoloos zijn) liggen meer rond de 100-150 mg, afhankelijk van je lichaamsgewicht. Dat pillen tegenwoordig een dikke 200 mg bevatten, betekent niet dat je ze ook in hun geheel moet innemen, zéker niet drie van zulke joekels.
Ik zou jullie ook aanraden om de komende tijd gezond te eten (veel fruit en zo), veel te bewegen en goed te slapen. Neem eventueel ook supplementen zoals vitamine c en magnesium voor beter herstel.
Jezus man, gebruik alsjeblieft je verstand (als dat er nog zit na regelmatig gebruik van zulke absurde doseringen)