Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Lees gewoon de handleiding over mdma of kijk in het mdma subforum, anders heb je ook nog een zoekfunctie. Ik zal alvast vertellen dat wij je niet kunnen vertellen hoeveel je nodig hebt als we je gewicht niet weten (gewicht x 1,5 is aantal mg mdma). Oftewel weeg je 100 kg wordt als max hoeveelheid 150 mg aangeraden. Dat je ervaring hebt met veelste veel gebruiken zegt trouwens niks en kan niemand hier wat mee. Joeeee"
"Is alsnog teveel, je serotonine voorraad is na de eerste 6 uur wel gewoon leeg als ik het goed had. Las ook dat je het best veel gebruikt hebt in andere threads dus was ook een beetje daardoor. Denk dat je met 100 mg wel goed zit, ik gebruik meestal ook maar 80 tot 100 mg. Kristallen en pillen doen qua effect niet onder voor elkander, tenzij er nog ander spul in de pil zit natuurlijk. Pas wel echt goed op met doseren van kristallen, heb mij daar zelf eens flink in vergist. Have fun"
"Hmm ik herken dit wel. Heb dit zelf ook een tijd gehad en bij mdma gebruik is dit ook wel een terugkomend iets. Merk wel dat het bij mij erg samenhangt met mijn persoonlijke leven. Als er minder dingen spelen heb ik er geen last van, maar als er meerdere dingen zijn heb ik er dus meer last van. Mijn kijk hier op is dan ook dat je hoofd als het ware een soort afweging maakt of je niet beter wat anders kan doen met je tijd. Dit heeft bij jou natuurlijk weinig raakvlak als ik het zo lees maargoed. Laatst had ik ook bij een jointje hetzelfde gevoel en je raad het al: was ook eigenlijk geen tijd voor. Ben best benieuwd of er meerdere mensen zijn met soortgelijke ervaringen."
"Nooit van gehoord, maar vraag me ook af wat je er mee opschiet als iemand hier er wel van gehoord heeft. Wil niet zeiken maar wss is je volgende vraag dan waar je deze kan halen. Dit laatste is i.v.m. forumregelementen verboden. Verder lijkt het me niet heel geweldig zo'n pil, denk dat de vellen erbij hangen als je ooit op je climax komt."
"Qua wiet zou ik eens voor een haze soort gaan, ook met het oog op jouw moeite met nog stoned worden. Amnesia is altijd wel prima aan te raden. Thor's hammer is ook een lekker wietje á 90% haze. Moby dick of enemy of the state als je hier aan kan komen zijn ook zeker aanraders. Hasj kan ik je niet echt mee helpen, rook het eigenlijk alleen maar in een cocktailtje. Denk dat andere forum leden je hier wel wegwijs in kunnen maken. Nog wel relevant misschien: ben je 18 of kan een bekende naar de shop? Een dealer verkoopt je namelijk wat jij wilt horen soms. Ik zou je willen verwijzen naar enkele coffeeshops voor bovengenoemde, maar de regels weerhouden mij hiervan haha. Smoke up mang"
"Roze olifant zei: Zo kun je dan bijna op iedere vraag op dit forum wel reageren. Google is je vriend vaak inderdaad, maar kan opzich wel begrijpen dat iemand liever een korter en duidelijker antwoord krijgt. Misschien hebben mensen zelf ervaring hiermee? Klik om te vergroten... Dat begrijp ik ook wel, maar het lijkt er soms op of alles hier gevraagd moet worden. Als je een gesprek voert met iemand over bovenstaand onderwerp zoek je het toch op om tot een antwoord te komen. Dat het dan nog niet duidelijk is en hier een definitief antwoord zoekt is geen probleem, maar geef dit aan. On topic: wat ik van internet haalde kan het weinig kwaad als je gewoon in vorm wilt blijven. Ga je echter voor de bodybuilder look kan het spiergroei enigszins remmen dus is het bij intensieve krachttraining af te raden. Verder verlaagt het je bloedsuikerspiegel dus druivensuiker of iets dergelijks bijnemen zou geen kwaad kunnen in mijn optiek."
"Dunnetjess33 zei: Moest dat opzoeken wat ice o lator is. En nu weet ik t nog niet 100% hahaha. Bewerkte wiet of hasj? Klik om te vergroten... Is een hasj soort die inderdaad bewerkt is. Hoe precies weet ik niet, heb er dacht ik eens een filmpje van het proces gezien met Haagse sjonnie Heb het zelf 1 keer gerookt en moet zeggen dat het echt super spul was."
"Heb een vaste dealer die ik al een hele tijd ken van voor dat die er in stapte, dat is dus wel een gelukje natuurlijk. Kan daar de gangbare dingen halen en kwaliteit is altijd prima. Heb ook iemand gehad die ik was tegengekomen op de parkeerplaats bij de mac, maar dat was niet de beste. Verder heb ik wel meerdere contacten waarbij ik via via een hoop kan krijgen. Denk dat je voornamelijk geluk moet hebben en wat uitstralen. Ik word nog weleens aangesproken om te kopen of verkopen. Niet geheel onbelangrijk; ik ga praktisch nooit uit dus heb daar nog geen dealers door ontmoet. Spreek anders eens iemand aan die eruit ziet of die wat heeft, meeste dealers snappen de indirecte vragen ook wel. Succes met je zoektocht"
"Psychedelibee zei: Dat woord heb ik net zelf verzonnen in deze context eigenlijk. Maar nooit van het Engelse woord potentiate gehoord? Wat versterken betekent. 2C-D staat redelijk bekent als een versterker van andere stoffen zonder zelf teveel zijn eigen karakter mee te geven. Persoonlijk heb ik geen ervaring met 2C-D als versterker gebruiken trouwens. Wel ervaring met 2C-D op zichzelf en vond het heel erg op 2C-B lijken, maar dan wel een heel slap en saai aftreksel ervan. Klik om te vergroten... Ik heb hier dan een vraagje over: laatst had ik wat 2cb gekocht, althans dat dacht ik. Heb dit laatst laten testen en bij de uitslag kreeg ik te horen dat er maar 3mg 2cb inzat en verder een andere stof waarvan ik de naam niet meer weet (2 nogwattesnogwattes). Toen ik vroeg of het een stof uit de 2c familie was kreeg ik te horen dat het qua molecuul structuur iets afwijkt en dus wel veel overeenkomt. Het is dat ik dus niet meer weet welke stof dit is, maar stel het was 2cd zou dit dan die 3mg opkrikken naar het effect van 10mg ofzo? En wat ik me dan ook afvraag; waarom zou je pillen drukken met zo'n lage dosis 2cb en de rest aanvullen met wat anders? Financieel zou ik er wel in kunnen komen maar toch."
"De Dunne zei: Als je niet meer weet welke stof het is kunnen we je hier niet over adviseren. Je weet het niet meer dus het kan van alles zijn. Ook 2cd maar ook wat anders. Jammer dat je het niet hebt opgeschreven. Was het volgens het testcentrum ongevaarlijke stof of konden ze dat niet zeggen? Zolang je het niet weet zou ik persoonlijk ze niet nemen. En ja pillen met zo weinig werkzame stof verkopen is puur voor het geld. Waarschijnlijk was er ook een hogere inhoud belooft ook bij aankoop? Klik om te vergroten... Ze konden bij het testcentrum ook niet vertellen wat de werking van deze stof is jammer genoeg. Toen ik ze vroeg wat de formule van de stof was konden ze dat ook niet zeggen. Ben ook niet van plan om ze nog te nemen hoor. Was me niet echt wat beloofd qua inhoud, was meer instemming toen ik een aantal noemde. Daarom heb ik ze ook laten testen."