#1
Hallo allemaal,
Sinds ongeveer 3 maanden ben ik bezig met een koolhydraat-arm dieet om af te vallen. Ik eet alleen groenten, mager vlees en zakjes waar je eiwit-shake's van kan maken. Ook gebruik ik hierbij kalium en een multivitaminen, iets wat nodig is als je dit dieet volgt.
Het gaat prima, ik voel me erg fit en ben ook al behoorlijk wat afgevallen.
Nu mijn vraag m.b.t. het nemen van xtc.
Ik heb gemerkt dat, sinds ik dit dieet volg, xtc bijna niet aanslaat. Omdat ik nog wel een poosje bezig zal zijn met dit dieet vind ik dit wel jammer. Ben geen grootverbruiker, we hebben het hier over een half pilletje, van laten we zeggen een medium sterkte. Enkele uren na het nemen van die halve neem ik nog een halve en dat is het.
Wie is een beetje medisch onderlegd en kan me uitleggen waarom het niet werkt nu ik dit dieet volg?
Uiteraard weet ik dat het dieet zelf een redelijke aanslag op je lichaam is en dat xtc dat ook is, laat staan als je het beide tegelijk doet
Bewust zijnde van dit gegeven wil ik toch graag weten waarom xct blijkbaar niet werkt als je weinig tot geen koolhydraten tot je neemt.
En wat kan ik doen om toch het love-gevoel te ervaren van die pil? Enige oplossing is toch koolhydraatrijk eten? En hoe lang van tevoren moet ik daar dan mee beginnen?
Heb gewoon geen zin om over een paar weken weer xtc te nemen en dan niets te voelen, maar wel brak te zijn. Zonde.
Sinds ongeveer 3 maanden ben ik bezig met een koolhydraat-arm dieet om af te vallen. Ik eet alleen groenten, mager vlees en zakjes waar je eiwit-shake's van kan maken. Ook gebruik ik hierbij kalium en een multivitaminen, iets wat nodig is als je dit dieet volgt.
Het gaat prima, ik voel me erg fit en ben ook al behoorlijk wat afgevallen.
Nu mijn vraag m.b.t. het nemen van xtc.
Ik heb gemerkt dat, sinds ik dit dieet volg, xtc bijna niet aanslaat. Omdat ik nog wel een poosje bezig zal zijn met dit dieet vind ik dit wel jammer. Ben geen grootverbruiker, we hebben het hier over een half pilletje, van laten we zeggen een medium sterkte. Enkele uren na het nemen van die halve neem ik nog een halve en dat is het.
Wie is een beetje medisch onderlegd en kan me uitleggen waarom het niet werkt nu ik dit dieet volg?
Uiteraard weet ik dat het dieet zelf een redelijke aanslag op je lichaam is en dat xtc dat ook is, laat staan als je het beide tegelijk doet
Bewust zijnde van dit gegeven wil ik toch graag weten waarom xct blijkbaar niet werkt als je weinig tot geen koolhydraten tot je neemt.
En wat kan ik doen om toch het love-gevoel te ervaren van die pil? Enige oplossing is toch koolhydraatrijk eten? En hoe lang van tevoren moet ik daar dan mee beginnen?
Heb gewoon geen zin om over een paar weken weer xtc te nemen en dan niets te voelen, maar wel brak te zijn. Zonde.