Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb in een oud topic het al eens gevraagd, maar zonder antwoord.. dus bij deze een nieuw topic hopend op een antwoord! Ik volg nu een koolhydraat-arm dieet. 3x per dag een shake en voor de rest water. Nu heb ik gehoord dat XTC dan minder goed werkt... Heeft iemand hier ervaring mee? Heb binnenkort namelijk een feestje!"
"Re: XTC werkt niet tijdens het volgen van koolhydraat-arm di Vanaf morgen begin ik met het cambridge dieet. Ook een hoolhydraat arm dieet gebaseerd op shakes. Maar ik heb binnenkort ook een feestje. Uit jullie reacties begrijp ik dat je bij gebruik van XTC icm met het dieet wel in ketose blijft, maar de werking minder is?"
"Re: XTC werkt niet tijdens het volgen van koolhydraat-arm di Heey Venus, Bedankt voor je bericht! Ik ben nu net een week bezig en ben 4,3 afgevallen! Ik ga het zaterdag gewoon proberen.. Mocht het minder werken dan ga ik daar gewoon met man en macht een patatje proberen weg te eten.. Maar dan weet ik iig waar het vandaan komt! Thnxx en succes met lijnen!"