Maar je bent toch Nederlandse roze olifant? Geen optie om het hier in NL te doen?
Ik ben Nederlands inderdaad maar ik heb in NL geen woonplaats (ja, bij mijn ouders, maar dat is wellicht geen strak plan

), het fijnst zou ik het vinden om het gewoon in mijn appartement in België te doen waar niemand anders is, alleen mijn kat. Het plan was om binnenkort een keer een weekend uit te kiezen wanneer ik verder niks gepland heb.
Of bedoel je dat het geen slim idee is om iets naar België te laten sturen? Lijkt mij niet zoveel kwaad kunnen toch. Laten opsturen is voor mij het handigst omdat ik fulltime werk.
Over het bad gaan, daar ben ik niet eens zo bang voor. Tijdens mijn truffeltrip 10 jaar geleden had ik ook een moment waarin ik wat paniekerige gedachten begon te krijgen omdat ik nergens meer iets van begreep. Ik kon ook niet meer inschatten wanneer ik weer normaal zou worden omdat mijn tijdsperceptie volledig weg was. Maar ik bleef toen vrij kalm. Ik ben over het algemeen niet heel angstig aangelegd, kan wel wat hebben. Wat me denk ik het meest lastig lijkt aan alleen trippen, is dat je ervaringen niet kunt delen. Vooral achteraf, als je weer wat terug bent aan het komen, kan dat wel heel fijn zijn. Ik zie er vooral een beetje tegenop om dát deel alleen te doorstaan, maar desnoods kom ik jullie wel lastig vallen.
Overigens is huilen tijdens trips me niet vreemd, ik deed dat zowel tijdens mijn paddo- als tijdens mijn truffeltrip. Maar dan wel zonder de negatieve emotie erbij. Kan me de verbazing van dat moment nog goed herinneren, van hè, ben ik nu aan het huilen?