#1
Bedankt Helenas!
En Mindless: precies dat, van jezelf weten dat je alleen kan trippen lijkt me heel handig.
Hoe laag mijn dosis zal zijn ga ik denk ik een beetje laten afhangen van hoe ik me voel na een uur/twee uur. Ik denk dat ik met 10g begin, maar mezelf kennende is het mogelijk dat ik die 5g er nog achteraan ga eten als ik me goed voel omdat ik het zonde vind om weg te gooien. Er is ook kans dat ik dat niet doe omdat ik 10g al heftig genoeg vind.
Ja, ga ik zeker doen. Ik heb echter komend weekend helemaal niks gepland, dus dat komt wel goed uit.
Ik twijfel nog een beetje. In mijn herinnering waren ze inderdaad ongelofelijk vies. Ik heb samen met de truffels een truffel grinder besteld (vooral om aan de bestelling van 15 euro te komen
) waarmee je ze tot een pasta kunt malen en ze als het goed is makkelijker eetbaar worden. Was van plan om het dan te eten met vanillevla ofzo. En om gemberthee te zetten tegen eventuele misselijkheid. Thee zetten van de truffels zelf is ook nog wel een optie, hoewel ik dan dus wel bang ben iets van de werkzame stof te verliezen, maar volgens jou is dit dus niet zo.
En Mindless: precies dat, van jezelf weten dat je alleen kan trippen lijkt me heel handig.
Spannend dat de trip al gepland staat voor zaterdag. Ik ben heel benieuwd! Maar ik zou als ik jou was ook goed kijken hoe je je zaterdag op dat moment voelt.
Ja, ga ik zeker doen. Ik heb echter komend weekend helemaal niks gepland, dus dat komt wel goed uit.
O ja, hoe ben je van plan het in te nemen? Ik zou echt aanraden er thee van te zetten. Ik heb ze jarenlang gewoon opgegeten, maar ik vind ze eigenlijk nogal vies smaken. Wat ik nu altijd doe is ze heel fijn prakken (belangrijk) met een vork, genoeg water koken voor een grote kop, wachten tot het water iets is afgekoeld en niet meer kookt (belangrijk) en dan de stukjes in het water gooien, beetje roeren en het 20 minuten laten trekken.
Ik twijfel nog een beetje. In mijn herinnering waren ze inderdaad ongelofelijk vies. Ik heb samen met de truffels een truffel grinder besteld (vooral om aan de bestelling van 15 euro te komen