#1
Leuk, spannend! Heel veel plezier! ![:)]()
Haha :P Zolang dat echt jouw eigen keuze is, is dat ook hartstikke prima toch? Als je het maar niet puur doet omdat wij het aanraden. En van jezelf weten dat alleen trippen prima kan is gewoon heel relaxed. Dan ben je van niemand afhankelijk als je weer eens het gevoel hebt van 'nu heb ik echt zin om weer eens te trippen'. Buiten dat had ik persoonlijk niet graag gewild dat ik tijdens mijn meest intense trips gezelschap had gehad. Rare lichaamsbewegingen, vreemd uit mijn ogen kijken, vreemde geluiden...Roze olifant zei:Ik was me nog aan het bedenken: grappig dat ik door dit topic zo op andere gedachten ben gebracht. Ik begon heel voorzichtig, met de vraag of MDMA goed zou zijn om te oefenen, en in eerste instantie was het plan ook om eerst nog een keer samen met iemand een psychedelicum te gebruiken, omdat ik het idee om meteen te solotrippen nog te beangstigend vond.
En nu staat mijn trip al gepland voor komende zaterdag.Mits de truffels tijdig binnenkomen, maar ik verwacht ze morgen of overmorgen. Ik ga zeker een report schrijven Mindless.
Na hier met jullie gesproken te hebben en veel gelezen te hebben denk ik gewoon dat ik het wel aan kan (en wil).
Spannend dat de trip al gepland staat voor zaterdag. Ik ben heel benieuwd! Maar ik zou als ik jou was ook goed kijken hoe je je zaterdag op dat moment voelt.
O ja, hoe ben je van plan het in te nemen? Ik zou echt aanraden er thee van te zetten. Ik heb ze jarenlang gewoon opgegeten, maar ik vind ze eigenlijk nogal vies smaken. Wat ik nu altijd doe is ze heel fijn prakken (belangrijk) met een vork, genoeg water koken voor een grote kop, wachten tot het water iets is afgekoeld en niet meer kookt (belangrijk) en dan de stukjes in het water gooien, beetje roeren en het 20 minuten laten trekken.
Ik dacht even dat ze niet bij de bestelling zaten, omdat ze zo weggemoffeld zaten tussen het plastic. Het grappige is dat ik me ze veel groter herinner van jaren geleden, in mijn herinnering was het echt een bord vol, waarschijnlijk omdat ze zo vies waren. Ja dat bedoelde ik ook inderdaad. Naast mentaal wat neerslachtig voelen kun je het beter ook niet doen als je bijvoorbeeld een beetje verkouden bent of iets dergelijks.Mindless zei:We bedoelen denk ik meer dat je je op dat moment prima voelt (of niet Bee?) Helemaal perfect hoeft het natuurlijk niet te zijn, maar als je je bijvoorbeeld wat neerslachtig voelt, dan kun je beter niet aan een trip beginnen, zeker niet in je eentje.
Dat heb ik dus ook altijd gehad maar dan echt extreem. Ik overpeinsde echt alles tot het belachelijke aan toe. Het is ook iets wat ik mede met de hulp van psychedelica onder ogen moest komen en veranderen. Dat soort neurotisch denken is een ideaal voorbeeld van wat je kunt aanpakken met trippen. Hoeft niet beslist met trippen, maar het is een zeer effectieve manier. Omdat het simpelweg werkt/effectief is, is het ook erg uitdagend, maar heel goed te doen met de juiste mindset. Ik ben er nog niet helemaal, maar ik ben in dat opzicht echt enorm veranderd. Het leven wordt een stuk makkelijker als je je er niet doorheen probeert te analyseren.Roze olifant zei:Wellicht denk ik er allemaal wat teveel over na en analyseer ik het teveel, but hey that's me![]()
Het leven wordt een stuk makkelijker als je je er niet doorheen probeert te analyseren.Sowieso heb ik geleerd dat alles heel erg over-analyseren niet iets is wat in iemand's aard ligt. Het is "gewoon" een onbewust patroon wat doorbroken kan worden.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."