Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Die paarse partyflock vond ik zelf echt mega fijn!! Ik ben best klein en had aan een kwartje om mee te beginnen echt genoeg, vond ze best heftig. Ik vroeg me af of iemand al ervaringen had met nintendo's ?"
"Hallo iedereen Ik ga deze zomer niet naar Turkije maar naar sziget, voor de eerste keer. En nou wil ik graag 2 of 3 xtc pillen mee nemen... Ik ben er nog nooit geweest en weet ook niet hoe het daar in Hongarije allemaal loopt. Maar ik vroeg mij af of iemand ervaring had met drugs mee nemen naar sziget ?"
"Okee super bedankt voor de info! dan ga ik denk ik beginnen met een kwartje misschien zelfs een klein kwartje! :P Ja! ik ook dit weekend op hardbass!! nou veel plezier En nogmaals bedankt!"
"lekkah nakkeh!!"