Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe smaakt MDMA

hoe smaakt MDMA

59 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ok, prima, ik haal het weg. Ik denk dat ik m'n punt heb gemaakt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hatsjoe! Gezondheid. Dankje. :)


Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Hatsjoe! Gezondheid. Dankje. :)


Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
Klik om te vergroten...

Gaan je tanden daar niet keihard door aan?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Angramar Temenos zei:
DrippTone zei:
Hatsjoe! Gezondheid. Dankje. :)


Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
Klik om te vergroten...

Gaan je tanden daar niet keihard door aan?
Klik om te vergroten...
zorg gewoon niet dat het op je tanden komt...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lµserg

Bericht weggehaald.
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt maar net aan je omgeving, niet aan de leeftijd of iets makkelijk voorhanden is.

De smaak van mdma vind ik echt afschuwelijk, ik vind dit het vieste goedje dat er bestaat, viezer dan pep, viezer dan ghb, viezer dan salvia bladeren [ja die zijn op een vage manier ook in mn mond terecht gekomen :flushed: ).

Een sterke, doordringende bittere smaak.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik kon in principe aan XTC komen toen ik 13 was, maar ik had toen hele andere interesses. Eerste keer MDMA was op m'n 16'de geloof ik.
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mr.Vanderkart zei:
Is drugsforum niet 18+?
Klik om te vergroten...

volgens mij niet
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
Ik kon in principe aan XTC komen toen ik 13 was, maar ik had toen hele andere interesses. Eerste keer MDMA was op m'n 16'de geloof ik.
Klik om te vergroten...

ok :confused: nou ik ben 12. (geen negatieve reacties graag over mijn leeftijd) maar ik ben nog lang niet van plan om te gebruiken, alleen nieuwsgierig.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha, als dat zo was had ik een hekel aan LSD, want da's de enige drug die ik zo ongeveer onbeperkt en redelijk goedkoop bij veel bronnen in kan kopen. Oh en, ketamine kan ik ook wel regelen redelijk makkelijk, maar daarvoor moet ik naar utrecht of amsterdam. En in utrecht is het versneden...
j
jussieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rondjeslopen zei:
Wel verstandig om je nu al in te lezen!
Klik om te vergroten...

dankje, ik ben 12. ik heb echt lang zitten twijfelen of ik zou aanmelden of niet maar mijn nieuwsgierigheid won...
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nou, het is iig een stuk goorder dan spruitjes en witlof :)
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je nu al nieuwsgierig bent naar de smaak van xtc, dan kan ik jou wel vertellen dat je voor dat 16 bent geblowd heb en voor dat je 18 bent aan de pillen en nog veel meer andere zooi hebt gezeten.
Zo lang je maar weet wat je gebruikt, nooit zo maar iets doen omdat anderen het zeggen, heb ik ook nooit gedaan.
f
funuserLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is zo goor dat wanneer ik het zonder water neem ik echt kotsneigingen moet onderdrukken. Ik moest laats een keerje een verpoederd pilletje wegwerken op het toillet zonder water, want je mocht je flesje niet meenemen. :rolleyes:

Als ik dan eenmaal high ben echter, smaakt het opeens naar salmiak . Maar toch krijg ik dan nog die kotsneigingen dus kennelijk is er nog wel een deel van mijn lichaam dat zich niet laat foppen :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wacky zei:
Nou, het is iig een stuk goorder dan spruitjes en witlof :)
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: So true.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het smaakt bitter. Enorm bitter. Denk bitter, en dan drie keer zo bitter. En het smaakt heel chemisch.

Erg vies eigenlijk, maar zodra je de smaak met het effect associeert, dan smaakt het eigenlijk wel goed.

Ik kan de nasmaak ondertussen wel waarderen.

Het smaakt niet zo lekker als coke, though.

Olle
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#17
Waarom wil kleine Justin dat eigenlijk weten?
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ach, zolang hij/zij maar zo verstandig is om nog lang niet aan de mdma te gaan is alles goed. Het zou me namelijk niks verbazen als een pil op die leeftijd een enkeltje eerste hulp is.
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hier is maar 1 antwoord mogelijk:

Hoe smaakt MDMA?;

Gaat je niets aan pisvlek, hou het voorlopig nog maar even bij de smarties en kom over 6 jaar nog eens terug! Ben je nou helemaal gek geworden? :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mike64 zei:
Hier is maar 1 antwoord mogelijk:

Hoe smaakt MDMA?;

Gaat je niets aan pisvlek, hou het voorlopig nog maar even bij de smarties en kom over 6 jaar nog eens terug! Ben je nou helemaal gek geworden? :openmouth:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: Als hij dat wil weten is dat zijn zaak hoor.

Moraalridders :rolleyes:. Tell someone they can't have it, and they want it even more.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."