#1
Ok, prima, ik haal het weg. Ik denk dat ik m'n punt heb gemaakt.
DrippTone zei:Hatsjoe! Gezondheid. Dankje.![]()
Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
zorg gewoon niet dat het op je tanden komt...Angramar Temenos zei:DrippTone zei:Hatsjoe! Gezondheid. Dankje.![]()
Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
Gaan je tanden daar niet keihard door aan?
Mr.Vanderkart zei:Is drugsforum niet 18+?
Angramar Temenos zei:Ik kon in principe aan XTC komen toen ik 13 was, maar ik had toen hele andere interesses. Eerste keer MDMA was op m'n 16'de geloof ik.
Rondjeslopen zei:Wel verstandig om je nu al in te lezen!
Wacky zei:Nou, het is iig een stuk goorder dan spruitjes en witlof![]()
Mike64 zei:Hier is maar 1 antwoord mogelijk:
Hoe smaakt MDMA?;
Gaat je niets aan pisvlek, hou het voorlopig nog maar even bij de smarties en kom over 6 jaar nog eens terug! Ben je nou helemaal gek geworden?![]()
. Tell someone they can't have it, and they want it even more."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."