Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Psilo zei: Ik zou het helaas ook een keer willen proberen als het hier voor handen was. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom het zo lang duurt voordat het hier een hype wordt. Waarschijnlijk is het over een aantal jaar net zo makkelijk te krijgen als amfetamine....maar of je daar blij mee moet zijn....... Klik om te vergroten... de spullen zijn in nederland (nog) niet te krijgen. in amerika kan je al die spullen in de supermarkt kopen om meth te maken."
"pas tramadol gedaan, is wel grappig. het is geen benzo wat jij beweerde maar dat boeit niet. tetrazepam is een zwakke benzo maar ook wel grappig om een keer te proberen. met xanax heb ik geen ervaring. denk dat het redelijk goed met alcohol te combineren is met mate natuurlijk!"
"heb ook nog nooit andere benzo's gebruikt dus ik heb geen gewenning end. 1x tetrazepam maar die is absoluut niet sterk. maar je gaat er dus geen rare dingen van doen?:P"
"ik wil van het weekend voor het eerst oxazepam gaan doen. pilletje van actavis van een vriend gekregen. ik wil het gewoon doen als mijn moeder thuis. is er wat aan je te zien als je opam gebruikt? hoe kan ik mijn avond het best doorbrengen? zelf vind ik het altijd lekker om op bed te gaan liggen en tv te kijken. ik hoor het graag. greatz, justin"
"gisteravond 100mg geslikt, ik dacht: ik blijf nog even computeren, toen ineens, werd ik een een beetje duizelig, voelde m'n hoofdpijn wegtrekken, ik werd ineens moe, normaal ben ik een gigantisch avondmens,in het weekend is 1 uur niet abnormaal maar nu voelde ik me om 21:00 al moe. ik had eerst de ene genomen en toen10 minuten later de tweede, na die eerste heb ik m'n bed omhoog gezet en ben gaan liggen toen ik die andere ook begon te voelen, werd heel duizelig, ineens beetje misselijk(was na 2 minuten helemaal weg) en alles begon even te golven. dit hield even 3 minuten aan toen ik weer normaal tv kon kijken. toen voelde ik om 23:00 een gigantisch suf en relaxt gevoel opkomen. ik vond het heerlijk maar om 0:00 was ik het gewoon zat en werd het iets te heftig eigelijk, toen ben ik maar gaan slapen. als je het gaat doen, doe het dan 's avonds, het is heerlijk om op bed tv te kijken ofzo. succes, jussie"
"gezien mijn leeftijd kan ik niet aan drugs komen maar nieuwsgierig ben ik wel. ik kijk redelijk vaak op het forum en de laatste vraag ik me af: Hoe smaakt MDMA?"
"echt een geslaagd report! je leest echt goed wat jij voelde! klasse"
"ik heb uit het medicijnkastje 2 pillen tretrazepam 50mg gejat en nou wil ik weten of je deze recreatief kunt gebruiken. moet ik beginnen met een halfje of kan ik hem in 1x naar binnen gooien? ik hoor het graag"
"hoelang werkt het precies? en als ik een halve ofzo neem, kan ik dan de volgende dag weer normaal op schoolstaan? ik wil er dan natuurlijk wel wat van voelen. ook durf ik niet om hem in te nemen, ik sta steeds met die pil in me hand met een glas water maar ik durf het gewoon niet!"
"ik ben gister begonnen met een halfje, toen ik die begon te voelen heb ik de andere genomen. of het nou placebo was of niet, het was relaxt, zaterdagavond ga ik er 1 tegelijk doen. en ja, ik geloof wel dat dit spul verslavend kan werken, zaterdag neem ik mijn laatste en dan ben ik er van af. greatz, justin"