#1
Oom Klaas zei:@Berbatov:
Nu ga je zelf keihard offtopic.
Ontopic:
Naar bedorven (voor zover dat mogelijk is) paracetamol.
Het enige wat ik doe is hem attenderen op wangedrag. Hij moet er namelijk op letten dat het niet meer gebeurt. Ik ga in op hem, hij gaat in op niemand.
Als hij niet meer dat soort nonsens zal plaatsen is het wat mij betreft afgehandeld.
