Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe smaakt MDMA

hoe smaakt MDMA

59 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#1
Oom Klaas zei:
@Berbatov:

Nu ga je zelf keihard offtopic.

Ontopic:
Naar bedorven (voor zover dat mogelijk is) paracetamol.
Klik om te vergroten...

Het enige wat ik doe is hem attenderen op wangedrag. Hij moet er namelijk op letten dat het niet meer gebeurt. Ik ga in op hem, hij gaat in op niemand.
Als hij niet meer dat soort nonsens zal plaatsen is het wat mij betreft afgehandeld.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#2
Berbatov zei:
[
Het enige wat ik doe is hem attenderen op wangedrag. Hij moet er namelijk op letten dat het niet meer gebeurt. Ik ga in op hem, hij gaat in op niemand.
Als hij niet meer dat soort nonsens zal plaatsen is het wat mij betreft afgehandeld.
Klik om te vergroten...
dat doet hij al ontiegelijk lang, hij is gewoon een beetje aandachtbelust. al meerdere forumleden hebben hem erop geattendeerd maar dat heeft niet echt gebaat.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als ik zo'n aandachtshoer bent als dat je zegt, waarom geef je me dan in godsnaam aandacht? Je irriteert mij ermee, en als ik een aandachtshoer ben geef je me precies "wat ik wil."

Het is volgens mij overduidelijk dat zelfs de domste mongool niet op mijn manier "aandacht ging trekken" behalve als die uit was op negatieve aandacht. Door me aandacht te geven spreek je jezelf tegen.. Je zegt dat ik een aandachtshoer ben, maar je geeft me vrolijk (negatieve) aandacht.

Dus alsjeblieft, doe het logische voor zowel jou als mij: Negeer posts van me die je kut vindt, zo zijn ze niet bedoeld, als ik gelijk heb ben je goed bezig, als je zelf gelijk hebt en ik echt een negatieve-aandachtshoer ben ben je ook goed bezig, want dan geef je geen aandacht meer.

En nu weer on-topic: Waarom interreseert het je eigenlijk hoe MDMA smaakt als je niet van plan bent het te consumeren? Meestal als MDMA geconsumeerd word in kristalvorm wordt het in een vloeitje gedraait en zo ingeslikt, zodat je het toch niet merkt. Vloeitje aan de plakrand dubbelvouwen zodat je een soort frietzak hebt, 3-4 sleutelpuntjes mdma erin, en dan dichtdraaien, zo doe ik het altijd. Ik zou je toch het sterkste aanraden om het niet te nemen; Zelfs al ben je volwassen en verantwoordelijk genoeg om het verstandig te gebruiken, je bent alsnog in ontwikkeling (nu hebben we het niet eens over je karakter, maar puur over je lichaam), en MDMA kan hoge schade berokkenen daaraan.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#4
underworld zei:
Berbatov zei:
[
Het enige wat ik doe is hem attenderen op wangedrag. Hij moet er namelijk op letten dat het niet meer gebeurt. Ik ga in op hem, hij gaat in op niemand.
Als hij niet meer dat soort nonsens zal plaatsen is het wat mij betreft afgehandeld.
Klik om te vergroten...
dat doet hij al ontiegelijk lang, hij is gewoon een beetje aandachtbelust. al meerdere forumleden hebben hem erop geattendeerd maar dat heeft niet echt gebaat.
Klik om te vergroten...

Ik kan me inderdaad ook niet van die indruk onttrekken. Ik snap dan ook niet dat hij weigert te beloven dat die nonsens niet meer geplaatst zal worden. Zeker als het meerdere personen betreft die het opgemerkt hebben lijkt het me dat een persoon wat geen aandacht wil zich wel even aan kan passen. Maar blijkbaar is dat te veel gevraagd. In zijn laatste bericht hier gaat hij daarom weer keihard in de fout, omdat hij geen beterschap belooft. Ik snap volkomen dat mensen wat zeggen van zijn berichten en wie is hij om te zeggen wat je moet doen? Als ik iets weer iets vreemds van Angramar lees hou ik mezelf niet tegen om er weer op te reageren. Het is tenslotte een forum.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
Klik om te vergroten...

In dat geval hoop ik dat je onderschrift van toepassing komt. Dit kan namelijk niet anders dan opzettelijk zijn, zeker dat laatste bericht geeft me die bevestiging.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Berbatov zei:
Angramar Temenos zei:
Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
Klik om te vergroten...

In dat geval hoop ik dat je onderschrift van toepassing komt. Dit kan namelijk niet anders dan opzettelijk zijn, zeker dat laatste bericht geeft me die bevestiging.
Klik om te vergroten...

Omdat elke autist opzettelijk geen vrienden maakt bijvoorbeeld, wil je bedoelen?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
ga het anders lekker met PB's uitvechten...
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Berbatov zei:
Angramar Temenos zei:
Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
Klik om te vergroten...

In dat geval hoop ik dat je onderschrift van toepassing komt. Dit kan namelijk niet anders dan opzettelijk zijn, zeker dat laatste bericht geeft me die bevestiging.
Klik om te vergroten...

Ben jij lid van de forumpolitie of zo? Ik stoor me eerlijk gezegd meer aan jouw gezeik over een (in jouw ogen) misplaatste post dan aan dat bericht van AT zelf. Als je er gewoon niet op gereageerd had dan was de discussie gewoon leesbaar doorgegaan of een vroege dood gestorven. Nu ben jij degene die dit draadje om zeep geholpen heeft. Dus zeik gewoon even op met je moralistische gelul en vecht dit soort dingen gewoon even via pm uit of zo.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Doet die ook, ik krijg bedreigingen naar m'n kop geslingerd :mrgreen:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Doet die ook, ik krijg bedreigingen naar m'n kop geslingerd :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat is weer grote nonsens. Ik heb je alleen gemeld dat ik opzettelijk onzin plaatsen keihard af zal blijven straffen.
Ik vraag je vriendelijk om daar op te letten in plaats van dit gedoe`voordat er nog meer topics verpest worden omdat je mensen offtopic stuurt met jouw verhaaltjes.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
"Anders krijg je met mij te maken" vind ik en bedreiging, of ga je ook ontkennen dat je dat hebt gezegd :grin:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#13
Angramar Temenos zei:
"Anders krijg je met mij te maken" vind ik en bedreiging, of ga je ook ontkennen dat je dat hebt gezegd :grin:
Klik om te vergroten...

Dat heb ik inderdaad letterlijk gezegd en daar hou ik me aan. Ik zal je snoeihard af blijven rekenen.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb het al uitgebreid uitgelegd en doordat je verschillende dingen weg hebt geknipt geeft het een vertekend beeld van de situatie. Ik vraag je om het weg te halen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Berbatov zei:
Ik heb het al uitgebreid uitgelegd en doordat je verschillende dingen weg hebt geknipt geeft het een vertekend beeld van de situatie. Ik vraag je om het weg te halen.
Klik om te vergroten...

Mag ik weten wat ik eruit heb geknipt? Dan plak ik het erin. Wacht, dat doe ik nu meteen even.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb geen zin om mezelf hier in het openbaar te gaan verdedigen. Je hebt dit met je berichten naar mij zelf uitgelokt en ik heb overigens laten weten dat ik fysiek geweld en ononderbouwd verbaal geweld ten strengste afkeur.
Jij laat dingen weg. Dit is het laatste woord wat ik er aan vuil maak.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ok, prima, ik haal het weg. Ik denk dat ik m'n punt heb gemaakt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hatsjoe! Gezondheid. Dankje. :)


Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#19
DrippTone zei:
Hatsjoe! Gezondheid. Dankje. :)


Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
Klik om te vergroten...

Gaan je tanden daar niet keihard door aan?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Angramar Temenos zei:
DrippTone zei:
Hatsjoe! Gezondheid. Dankje. :)


Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
Klik om te vergroten...

Gaan je tanden daar niet keihard door aan?
Klik om te vergroten...
zorg gewoon niet dat het op je tanden komt...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."