Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe smaakt MDMA

hoe smaakt MDMA

59 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
Klik om te vergroten...

In dat geval hoop ik dat je onderschrift van toepassing komt. Dit kan namelijk niet anders dan opzettelijk zijn, zeker dat laatste bericht geeft me die bevestiging.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Berbatov zei:
Angramar Temenos zei:
Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
Klik om te vergroten...

In dat geval hoop ik dat je onderschrift van toepassing komt. Dit kan namelijk niet anders dan opzettelijk zijn, zeker dat laatste bericht geeft me die bevestiging.
Klik om te vergroten...

Omdat elke autist opzettelijk geen vrienden maakt bijvoorbeeld, wil je bedoelen?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
ga het anders lekker met PB's uitvechten...
M
MikeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Berbatov zei:
Angramar Temenos zei:
Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
Klik om te vergroten...

In dat geval hoop ik dat je onderschrift van toepassing komt. Dit kan namelijk niet anders dan opzettelijk zijn, zeker dat laatste bericht geeft me die bevestiging.
Klik om te vergroten...

Ben jij lid van de forumpolitie of zo? Ik stoor me eerlijk gezegd meer aan jouw gezeik over een (in jouw ogen) misplaatste post dan aan dat bericht van AT zelf. Als je er gewoon niet op gereageerd had dan was de discussie gewoon leesbaar doorgegaan of een vroege dood gestorven. Nu ben jij degene die dit draadje om zeep geholpen heeft. Dus zeik gewoon even op met je moralistische gelul en vecht dit soort dingen gewoon even via pm uit of zo.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Doet die ook, ik krijg bedreigingen naar m'n kop geslingerd :mrgreen:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
Doet die ook, ik krijg bedreigingen naar m'n kop geslingerd :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Dat is weer grote nonsens. Ik heb je alleen gemeld dat ik opzettelijk onzin plaatsen keihard af zal blijven straffen.
Ik vraag je vriendelijk om daar op te letten in plaats van dit gedoe`voordat er nog meer topics verpest worden omdat je mensen offtopic stuurt met jouw verhaaltjes.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
"Anders krijg je met mij te maken" vind ik en bedreiging, of ga je ook ontkennen dat je dat hebt gezegd :grin:
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#9
Angramar Temenos zei:
"Anders krijg je met mij te maken" vind ik en bedreiging, of ga je ook ontkennen dat je dat hebt gezegd :grin:
Klik om te vergroten...

Dat heb ik inderdaad letterlijk gezegd en daar hou ik me aan. Ik zal je snoeihard af blijven rekenen.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb het al uitgebreid uitgelegd en doordat je verschillende dingen weg hebt geknipt geeft het een vertekend beeld van de situatie. Ik vraag je om het weg te halen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Berbatov zei:
Ik heb het al uitgebreid uitgelegd en doordat je verschillende dingen weg hebt geknipt geeft het een vertekend beeld van de situatie. Ik vraag je om het weg te halen.
Klik om te vergroten...

Mag ik weten wat ik eruit heb geknipt? Dan plak ik het erin. Wacht, dat doe ik nu meteen even.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb geen zin om mezelf hier in het openbaar te gaan verdedigen. Je hebt dit met je berichten naar mij zelf uitgelokt en ik heb overigens laten weten dat ik fysiek geweld en ononderbouwd verbaal geweld ten strengste afkeur.
Jij laat dingen weg. Dit is het laatste woord wat ik er aan vuil maak.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ok, prima, ik haal het weg. Ik denk dat ik m'n punt heb gemaakt.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hatsjoe! Gezondheid. Dankje. :)


Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
DrippTone zei:
Hatsjoe! Gezondheid. Dankje. :)


Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
Klik om te vergroten...

Gaan je tanden daar niet keihard door aan?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
DrippTone zei:
Hatsjoe! Gezondheid. Dankje. :)


Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
Klik om te vergroten...

Gaan je tanden daar niet keihard door aan?
Klik om te vergroten...
zorg gewoon niet dat het op je tanden komt...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij is MDMA lang niet zo agressief bijtend als coke of speed. En ik ga er inderdaad niet me tanden mee poetsen. En ik gebruik 2 of 3 keer per jaar MDMA, dus ik denk dat die stukken vers fruit elke dag slechter zijn voor me tanden. :wink:
T
The GuyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het is zo vies als de koelere, heb zelf moeite met het weg slikken van die dingen. Ik kan het alleen weg krijgen met koffie. Die grote pillen zijn zo moeilijk weg te krijgen, doe ze daarom in halve of kwartjes.
T
TechnoChickenLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gekke Rob zei:
Het is zo vies als de koelere, heb zelf moeite met het weg slikken van die dingen. Ik kan het alleen weg krijgen met koffie. Die grote pillen zijn zo moeilijk weg te krijgen, doe ze daarom in halve of kwartjes.
Klik om te vergroten...
Ben wel benieuwd of Jussie ondertussen 9 jaar later zelf heeft kunnen ervaren wat een verschrikkelijke smaak het heeft :tonguewink:
f
funuserLid
01-01-2024, 00:00
#20
Het is zo goor dat wanneer ik het zonder water neem ik echt kotsneigingen moet onderdrukken. Ik moest laats een keerje een verpoederd pilletje wegwerken op het toillet zonder water, want je mocht je flesje niet meenemen. :rolleyes:

Als ik dan eenmaal high ben echter, smaakt het opeens naar salmiak . Maar toch krijg ik dan nog die kotsneigingen dus kennelijk is er nog wel een deel van mijn lichaam dat zich niet laat foppen :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."