#1
@Madeliefje23
Ik zei toch dat ik hetzelfde heb meegemaakt?
Misschien bij iedereen weer net even anders, maar het komt op hetzelfde neer. Maak je nou maar niet zo ongerust, zie het als een heel lange griep die je moet uitzieken. Het komt allemaal weer goed, maar probeer nou eens iets anders te gaan doen dan hier continue mee bezig te zijn.
Jij kreeg deze paniekaanvallen na jezelf verwaarloosd te hebben door excessief drugsgebruik. TS geeft aan minimaal gebruikt te hebben en alsnog last te hebben gekregen van dergelijke klachten. Essentieel verschil.
@ TS.
Ik denk dat vertrouwen terugkrijgen in jezelf en je omgeving het belangrijkst is op het moment. Wat ik zou doen op dergelijke momenten is, hoe moeilijk wellicht ook, me omringen met oude vertrouwde mensen; het oude mechanisme van geluk en vertrouwen opnieuw ervaren. De kans bestaat dat je hierdoor weer in je 'natuurlijke habitat' terecht komt. Sporten en andere vormen van ontspanning zijn natuurlijk ook te adviseren. Mocht je er echt niet uitkomen dan is het verstandig professionele hulp te zoeken.