#1
Je moet je misschien wel realiseren dat we allemaal dat duiveltje in ons hebben die het altijd zo kan doen laten lijken dat wij net die ene uitzondering zijn die niet beter zal worden.Sorry, ik moet even snel iets van mezelf afschrijven.. ik heb momenteel weer heel veel zorgen
Ik heb miljoenen verhalen gelezen over derealisatie&derealisatie maar heb nog geen 1 persoon gelezen die hetzelfde ervaart als ik en dit maakt me heel bang dat het voor altijd blijft...
Ik heb dus een paniekaanval gehad na xtc, 3 dagen daarna maar ik ben geen heftige gebruiker.. ik heb 4 keer in mijn leven gebruikt dus dit was de 4e keer. Ik heb alleen niet het gevoel dat de wereld of de mensen of ik niet echt zijn. Het ENIGE wat ik ervaar is dat mijn omgeving heel vreemd voelt, en aanrakingen enzo voelen ook gewoon normaal en alles ZIET er normaal uit maar ik voel niks meer bij mijn omgevingen. En ik heb nog niemand gelezen die alleen dit symptoom van derealisatie heeft....
Ik zeg niet dat je niet een uitzondering kunt zijn, maar ik herken dat soort doemdenken in mezelf. Vaak zijn de meeste van dat soort gedachten ongefundeerd en houden ze je alleen maar in die negatieve spiraal.