#1
@Tevil19
Hoi!
Dankjewel voor het mee denken en reageren, ik sport 4-5 keer per week dus daar ben ik onwijs trots op
dus dat gaat helemaal goed! (In de sportschool, kracht training) ik slaap redelijk goed maar ik heb heel veel dromen en als ik wakker word in de ochtend ben ik nog meer in de war door die dromen die zo echt voelen... ik heb super veel lieve steun en een lieve vriend die me allemaal steunen en helpen! Maar heel erg bedankt voor je lieve aanbod. Ik heb de laatste dagen best wel goede dagen gehad en ik heb oprecht plezier gehad, ik probeerde niet teveel aandacht aan het gevoel te geven en ik dacht soms gewoon fuck it all ik kan er momenteel niks aan veranderen, maar over een tijd is het allemaal weer normaal. Nu net heb ik deze ochtend een rotte ochtend en ben ik weer een beetje wanhopig dat het niet meer goed komt, ik probeer deze mindset om te draaien maar ik voel ook een beetje paniek in mijn lijf (onrustige ademhaling een klein beetje en ik ben heel bewust van mijn hartkloppingen) ook ben ik bij mijn psychiater geweest voor eventueel adhd medicatie omdat ik daarmee mijn gedachtes misschien kan minderen (ik heb vastgestelde adhd en daardoor ben ik nog warriger enzo) het gesprek ging minder goed dan ik dacht en ik ben daar angstig weggegaan omdat de psychiater en mijn psycholoog zeggen te denken dat ik helemaal geen derealisatie of depersonalisatie heb. Ik zei eerlijk dat ik liever wel iets heb wat een naampje heeft omdat ik anders maar blijf malen over wat ik dan wĆ©l ervaar. Ik heb ook niet alle symptomen van de diagnose āderealisatieā maar ik ervaar wel dat ik echt niet connected ben met mijn omgeving, en dat mijzelf niet āheelā is. Ik probeer dit maar te nemen zoals het is maar hoop dat dit dan ook overgaat, wat het dan ook is. @Mindless Wat betreft de yoga; ik ga kijken voor yoga lessen want thuis lukt het niet zo goed. Bij mijn sportschool bieden ze ook mindful meditatie/ yoga lessen aan dus dat ga ik zeker doen!!!
Heel erg bedankt voor jullie interesse en dat jullie nog aan mij denken.
Groetjes
Hoi!
Dankjewel voor het mee denken en reageren, ik sport 4-5 keer per week dus daar ben ik onwijs trots op
Heel erg bedankt voor jullie interesse en dat jullie nog aan mij denken.
Groetjes