Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin snuiven?

Ritalin snuiven?

49 antwoorden
103 weergaven
18-5-2026
l
lunaticLid
01-01-2024, 00:00
#1
Die bindmiddelen zijn nog het minst schadelijk. Het volgende zit erin: calciumfosfaat, lactose, tarwezetmeel, gelatine, magnesiumstearaat en talk. Die komen er vanzelf wel weer uit.

Ik denk dat die 10mg methylfenidaat meer schade toebrengt aan je slijmvliezen.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga het ook nooit meer doen, maar was benieuwd of meer mensen er ervaring mee hadden..

Je kan beter speed nemen idd daar merk je meer van
S
Santa MariaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja....Ik vind 't wel chill ik word er erg scherp, energiek, geconcentreerd en gelukkig van...en het werkt zo dat je het gewoon tijdens een les kunt nemen ofzo
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Een vriend van mij heeft narcolepsie en moet relatine nemen om overdag geconcentreerder te zijn. Ik heb gistere eens uit benieuwdheid zoon pilletje geplet en gesnoven. Ik voelde er eigenlijk niet veel van. Enkel een beetje 'mellow'. Kan het niet echt beschrijven, kan ook gelegen hebben aan de vermoeidheid + 2 pilsen.
n
nutsssLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je geen AD(H)D hebt dan moet je best wel veel nemen om een speed-effect te krijgen. Snuiven werkt gewoon iets sneller en iets heftiger.

Heb je wel AD(H)D zoals ondergetekende dan is 1 pilletje ritalin, gesnoven of geslikt genoeg om je de uren daarna ineens een stuk normaler te voelen. En laat het nou precies daarvoor gemaakt zijn!

AD(H)D-ers die Ritalin gebruiken zijn daardoor 80% minder verslavingsgevoelig dan diegenen die geen ritalin gebruiken. (bron: ADHD informatiekrantje)

Dus niet echt om te feesten maar heerlijk om tot rust te komen.
M
MindcontrollerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mensen met ADHD en aanverwante "afwijkingen" (sorry weet even geen andere benaming, maar iedereen begrijpt wat ik bedoel :wink:) zijn heel erg druk en chaotisch in hun hoofd. Als zij amfetaminen nemen (zoals hetgeen wat in Ritalin zit), worden zij geconcentreerder en rustiger in hun hoofd.
En daardoor dus ook rustiger in hun doen en laten :)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#7
best leuk om ritalin te snuiven, ik ervaar als een soort zwakke speed zeg maar
b
boris75Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je het snuift zijn de -ik geloof- dopaminereceptoren sneller bezet. Dit geeft je een licht euforisch gevoel... Verder moet je er ook mee oppassen, want snuiven werkt verslavend! Ze zeggen net zoiets als coke (maar dat geloof ik niet). Dit komt omdat de receptoren langzamer vrijkomen dan bij coke. Het gaat gelijdelijk. Hoe sneller in en uit het brein; hoe verslavender het is zeg maar.
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook adhd, werd juist hyperactiever van ritalin :P
R
RainLid
01-01-2024, 00:00
#10
Supervlieg zei:
Ik werd er knettervaag van. Lichtelijk speed effect maar absoluut NIET aan te raden. Neem dan gewone pep...
Klik om te vergroten...
dat denk ik dus ook. Ritalen is een soort van amfetamine net zoals speed maar toch is het NOGAL anders, lijkt me. Ik heb Ritalin namelijk nog nooit gedaan en ik ben het niet van plan ook.
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#11
heb zelf ook adhd, heb best wel veel van dat spul gesnove.. ook alleen omdat het gratis was : )
maar vind nou niet dat je er snel verslaafd aan raakt, heb t een paar weken elke dag gedaan en kon zo weer stoppen.
misschien omdat ik het al gewend was ofzo :openmouth:
x
xpressurselfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mindcontroller zei:
Mensen met ADHD en aanverwante "afwijkingen" (sorry weet even geen andere benaming, maar iedereen begrijpt wat ik bedoel :wink:) zijn heel erg druk en chaotisch in hun hoofd. Als zij amfetaminen nemen (zoals hetgeen wat in Ritalin zit), worden zij geconcentreerder en rustiger in hun hoofd.
En daardoor dus ook rustiger in hun doen en laten :)
Klik om te vergroten...

das ook bullshit dus, van speed/coke wordt ik alles behalve rustig, juist extra chaos in me hoofd. als ik er niet bij drink word ik er ook extreem nerveus en opgefokt van (niet lekker zitte, staan, ligge etc.)
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Deze kan verplaatst worden naar Farmaceutische drugs
H
HyperLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ritalin verpulveren in apotheek te koop of kruidvat. De boven kant er af slopen. Koop een goedkoop schoonmaak middel en knip het binneste op lengte, ideaal om poeder je hersenens in te snuiven. Het beste effect krijg je door 7 a 8 mag meer Ritalin te verpulveren. :openmouth: Advies gebruik geen andere zooi er naast want
dan is effect weg. Of drank dit versterkt niet te zuinig, dus kijk uit voor je hart. Ben een ex gebruiker iets ouder dan jullie en iets meer kennis van medicijnen en adhd. Speedy word je zeker. Afijn, zijn er vragen betreft medicatie (welk soort dan ook, stel ze en ik geef antwoord. :grin:
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#15
kun je jezelf dan misschien ook in ABN uitdrukken, dan is het wat begrijpelijker voor degenen die hun levensvragen over drugs bij jou neer willen leggen :smoke:

bij welke kruidvat koop jij je ritalin dan :confused:

:wave:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#16
*sprint als een gek naar het kruidvat*
:rolleyes:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#17
niks mis met ritalin snuiven :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
ArieKanariE zei:
bij welke kruidvat koop jij je ritalin dan
Klik om te vergroten...

Hij woont duidelijk niet in nederland :sunglasses:

pilliewilly zei:
*sprint als een gek naar het kruidvat*
Klik om te vergroten...

Juist, om bergen diazepam, ritalin, buprenofine, zolpidem, oxycontin en flurazepam in te slaan :hearteyes:

Hyper zei:
zijn er vragen
Klik om te vergroten...

In welk land woon jij ? :grin:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
:mrgreen:
l
lunaticLid
01-01-2024, 00:00
#20
Pffff waarom snuiven, waarom moet alles nou via de neus of in de aderen gespoten worden :confused:
Gaat zeker om de kick :wink:
Maar nee, het is niet voor iedereen bestemd. Het is nl. een MEDICIJN tegen adhd en add. Anderen zijn dus beter af met speed of coke.
Het valt wel onder de wekaminen, waar speed en dergelijke amfetaminen natuurlijk ook onder vallen. De stof op zich heeft verder niks te maken met amfetaminen/speed. Het lijkt kwa werkzaamheid en gevoel wel veel op speed, maar veel milder. De bijwerkingen zijn veel en veel minder.

Ritalin heeft voor mij alleen maar positieve effecten, al werd ik er wel wat suf van in het begin. Ik neem er 4 per dag nu. Als ik ritalin slik kan ik beter presteren, vooral op het werk, school en in vergaderingen. Ik kan rustig een film kijken zonder te onderbreken, voel me minder snel aangevallen door opmerkingen van anderen en ga beter met mensen om. Ik drink normaal wel aardig wat koffie, niet omdat ik het heel lekker vind, maar om het opgewekte gevoel..
Ik heb gemerkt dat ik overdag bijna geen koffie meer drink als ik ritalin heb gehad.. In het weekend een joint of zelfs een sigaret roken moet ik al helemaal niet aan denken. Tijdens uitgaan gaat bier drinken nu ook een stuk rustiger als voorheen, toen ik mezelf vaak dronken zoop :beer:
Soort van verslaving die onderdrukt word denk ik.

Van coke en speed voelde ik me meestal heel ongemakkelijk en zenuwachtig. Dan moest ik wel iets van alcohol of ghb erbij gehad hebben en maar heel weinig coke of speed, anders had ik een kutavond.
Ghb is nu nog de enige drugs die ik soms gebruik...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."