Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij XTC heb je trouwens grote kans dat dat niets meer doet. SSRI's moduleren de serotonineniveaus in je hersenen. Als er MDMA binnen komt, kan dat niets doen, want de SSRI zit al op die receptor. Kortom XTC in combinatie met een SSRI werkt niet. Effect is nageno0eg nul. Nu is Remoron (of die andere naam) een ander type. Het werkt net iets anders dan een SSRI of SNRI. Hoe dat dan werkt, weet ik ook niet, maar, ik zou wel wat voorzichtig doen.... Je krijgt die pillen natuurlijk niet voor niets en om dan zelf nog eens je hormoonhuishouding overhoop te gooien... tja...."
"Niet dat ik weet. Wat wel een gevaar is is dat wiet waarschijnlijk een minder gunstig effect heeft op het verloop van een depressie. Dus..... een keertje blowen zal heus geen kwaad kunnen. Maar om nou een verstokte blower te gaan worden, lijkt me niet verstandig. succes met je keuze!"
"Pfff, heb er iets te weinig verstand van, maar je hebt benzo's die langer en minder lang werken. (heeft te maken met het al dan niet aanwezig zijn van actieve metabolieten). Ik weet niet op welke jij hebt gestaan, maar vraag aan je doc naar een LANGZAME variant. (geen xanax iig). Als je deze dan vervolgens ook nog langzaam afbouwt, dan moet stoppen mi geen probleem zijn. Want op deze manier onttrek je je lichaam langzaam aan het medicijn. Sterkte"
"Effexor is een SNRI. Goede werking kan tot aan de 8 wkn duren. De eerste weken kun je al wel last hebben van de bijwerkingen. Ritalin wordt er soms net als lithium of T3 bijgebruikt als augumentatie (om de boel te boosten)..."
"Ow ja, voor als hier nog wat figuren zitten die willen expirimenteren: VAN DE LITHIUM BLIJF JE AF! Dat spul is in een hoge dosis dodelijk! En in een betrekkelijke dosis giftig voor je nieren en schildklier... Daarbij heb je echt geen euforische, hallucinoire effecten... Mensen die aan de lithium gaan moeten om de zoveel tijd hun bloed laten controleren voor een spiegelbepaling.... geen snoepgoed dus! T3 is schildklierhormoon en daarmee haal je, als je pech hebt, je eigen hormoonhuishouding door elkaar, zodat je mogelijk ontregelt en de rest van je leven aan de T3 zit... grtjes"
"Whewhehe, nee ben geen arts. Mijn oude buurvrouw was psychiater in opleiding, vandaar. Maar aan je bijlage heb ik niets meer toe te voegen En als ik arts was, had ik mezelf wel ritalin voorgeschreven... Dan had ik niet bijna geld overgemaakt naar Pakistan voor meds (met me stomme kop)..."
"quotethemadraven zei: ja mijn nr: lmao. Nee jouw Cymbalta ofwel duloxetine behoort tot de 2 de groep van van de SSRI anti depressiva en zal eerder een serotoninestroom op gang brengen. Geen Mao remmer eerder tegenovergesteld als . maar zo simpel mag ik het niet voorstellen. Das mijn ingekorte versie van wat fnea ooit heeft uitgelegd. Maar om u van dienst te zijn: Source my brave man. http://www.bcfi.be/ggr/index.cfm?ggrWel ... k/MP_C.cfm Knappe vraag heb ik zelf achter moeten liggen zoeken, waarom wil je dat weten eig? Klik om te vergroten... Cymbalta behoort tot de SNRI's, De zogenaamde selectieve serotonine en norepinefrine heropnameremmers. Deze groep, de SNRI's, valt tussen de relatief nieuwe SSRI's en de relatief oudere tri-cyclische anti-depressieva. Het is dus geen MAO-remmer."
"Ja klopt raaf, heb je idd gelijk in. OPS is mij trouwens ook onbekend. Wilde alleen ff waarschuwen voor het geval dat.."
"Maak je niet druk over dat dipje. Ritalin wordt zelfs gebruikt als booster bij ssri's. (In het geval dat de ssri's niet of maar gedeeltelijk aanslaan.). Ritalin en aanverwanten werden in eerste instatntie zelfs op de markt gebracht als antidepressiva. Ik denk dat er gewoon een nieuw biochemisch evenwicht moet worden ingesteld en dat dat gaat met zijn ups en downs. Sterkte"
"Ja, vaak werkt het niet. Daarbij moet je maar afwachten wat voor pillen je krijgt... Ze draaien er vanalles door; vooral als het uit India komt. Heb zelf eens wat info gezocht over doping (moest voor me werk): 40% is vervalst... Dus, dan maar andere kanalen proberen Thanks voor de tip anyway bro!"