Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRitalin snuiven?

Ritalin snuiven?

49 antwoorden
104 weergaven
18-5-2026
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#1
niks mis met ritalin snuiven :grin:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#2
ArieKanariE zei:
bij welke kruidvat koop jij je ritalin dan
Klik om te vergroten...

Hij woont duidelijk niet in nederland :sunglasses:

pilliewilly zei:
*sprint als een gek naar het kruidvat*
Klik om te vergroten...

Juist, om bergen diazepam, ritalin, buprenofine, zolpidem, oxycontin en flurazepam in te slaan :hearteyes:

Hyper zei:
zijn er vragen
Klik om te vergroten...

In welk land woon jij ? :grin:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
:mrgreen:
l
lunaticLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pffff waarom snuiven, waarom moet alles nou via de neus of in de aderen gespoten worden :confused:
Gaat zeker om de kick :wink:
Maar nee, het is niet voor iedereen bestemd. Het is nl. een MEDICIJN tegen adhd en add. Anderen zijn dus beter af met speed of coke.
Het valt wel onder de wekaminen, waar speed en dergelijke amfetaminen natuurlijk ook onder vallen. De stof op zich heeft verder niks te maken met amfetaminen/speed. Het lijkt kwa werkzaamheid en gevoel wel veel op speed, maar veel milder. De bijwerkingen zijn veel en veel minder.

Ritalin heeft voor mij alleen maar positieve effecten, al werd ik er wel wat suf van in het begin. Ik neem er 4 per dag nu. Als ik ritalin slik kan ik beter presteren, vooral op het werk, school en in vergaderingen. Ik kan rustig een film kijken zonder te onderbreken, voel me minder snel aangevallen door opmerkingen van anderen en ga beter met mensen om. Ik drink normaal wel aardig wat koffie, niet omdat ik het heel lekker vind, maar om het opgewekte gevoel..
Ik heb gemerkt dat ik overdag bijna geen koffie meer drink als ik ritalin heb gehad.. In het weekend een joint of zelfs een sigaret roken moet ik al helemaal niet aan denken. Tijdens uitgaan gaat bier drinken nu ook een stuk rustiger als voorheen, toen ik mezelf vaak dronken zoop :beer:
Soort van verslaving die onderdrukt word denk ik.

Van coke en speed voelde ik me meestal heel ongemakkelijk en zenuwachtig. Dan moest ik wel iets van alcohol of ghb erbij gehad hebben en maar heel weinig coke of speed, anders had ik een kutavond.
Ghb is nu nog de enige drugs die ik soms gebruik...
A
Areyouexperienced?Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh man, ritalin is overal gezellig, op feestjes, op je kamer, op school.
Maar eigenlijk pakt het effect niet altijd goed uit hoor, voel je je kut ga jeje echt niet beter voelen. Maar ik ben het liefst wat aangeschoten en dan een dikke snuif nemen en feesten. Kan je echt op blijven gaan. De dag erna ben je wel kankerdepressief maarja :P

Maar het is zeer verslavend als je het snuift neem dat van mij aan. Ben al een jaartje vrij verslaafd aan dit goedje..Tijdje dagelijks gedaan, nu in het weekend, maar ik doe het nog en zou het liever gewoon niet meer snuiven.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
't Is wel een oud topic he :openmouth:

@lunatic:
't Gaat niet om de kick van het snuiven bij de meeste maar om de effectieve opname van de werkzame stof. Die is nasaal hoger dan oraal.

Maar nee, het is niet voor iedereen bestemd. Het is nl. een MEDICIJN tegen adhd en add. Anderen zijn dus beter af met speed of coke.
Klik om te vergroten...
Ik moest dit stukje toch wel even quoten want 't is grote ONZIN.
Alle drugs zijn/waren medicijnen, 't betekend zelfs het zelfde.
De een gebruikt pep, de ander ritalin en de ander weer coke...1 pot nat, behalve qua wetgeving en verkrijgbaarheid je legale pep (ritalin) krijg je bij de apotheek en je straat pep moet je maar bij je dealer scoren.
Gebruikers zijn ook zeker niet beter af met speed of coke, sowieso is 't dom om het met coke te vergelijken en amfetamine duurt langer, is vaak (bijna altijd) niet zuiver, meer bijwerkingen en onbetrouwbaarder. Ik denk dat je als speed gebruiker beter af bent met ritalin dan met gewone amfetamine.
F
FluffyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re:

Ritalin kopen bij het Kruidvat??? Leef jij nog wel helemaal in de werkelijkheid? En doe wat aan je taalgebruik als je wilt dat mensen je serieus nemen, zeker als je zegt dat je 'iets meer kennis van zaken hebt' en vragen wil beantwoorden. Je komt zo niet echt al-wetend over. :confused:
Hyper zei:
Ritalin verpulveren in apotheek te koop of kruidvat. De boven kant er af slopen. Koop een goedkoop schoonmaak middel en knip het binneste op lengte, ideaal om poeder je hersenens in te snuiven. Het beste effect krijg je door 7 a 8 mag meer Ritalin te verpulveren. :openmouth: Advies gebruik geen andere zooi er naast want
dan is effect weg. Of drank dit versterkt niet te zuinig, dus kijk uit voor je hart. Ben een ex gebruiker iets ouder dan jullie en iets meer kennis van medicijnen en adhd. Speedy word je zeker. Afijn, zijn er vragen betreft medicatie (welk soort dan ook, stel ze en ik geef antwoord. :grin:
Klik om te vergroten...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Waarom zou snuiven een kick geven :confused: gaat eerder omdat de Biologische beschikbaarheid hoger is bij nasale dan bij orale inname.

Al zou ik zeggen gewoon slikken, als je persé moet snuiven, kap de pillen zo fijn mogelijk, stukken fijner dan bijv. pep; Door de bindmiddelen wordt het veel slechter opgenomen, en door het zeer fijn te hakken vergroot je het oppervlake en dus de mogelijke opname.
a
adhdtjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook ADHD
maar is het effect dan anders als je het snuift of slikt?
of val je er van af o.i.d?
en hoe maak je die krengen dan fijn?
:stoned:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Angramar Temenos zei:
Waarom zou snuiven een kick geven :confused: gaat eerder omdat de Biologische beschikbaarheid hoger is bij nasale dan bij orale inname.
Klik om te vergroten...

Snuiven geeft voor mij in ieder geval wel een kick,
alleen al het ritueeltje van kappen en leggen :grin:
Maar ritalin slik ik toch echt liever,
130 mg bindmiddel + 10 mg methylfenidaat je neus in jagen...ik pas.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."