#1
Tot mijn zeventiende heb ik minimaal zo'n vijf uren per dag getraind. Volgens mij heeft dit zeker bijgedragen aan een snelle "her-opbouw" van spierweefsel. Verder heb ik, ondanks periodes van vette rotzooi vreten, nooit meer dan vijf kilo boven of onder mijn gewicht (wat ik sinds mijn twintigste weeg) gezeten.
Dat geheugen vind ik wel aannemelijk klinken.
Dat geheugen vind ik wel aannemelijk klinken.
