Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik Anabolen-steroiden

Gebruik Anabolen-steroiden

50 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tot mijn zeventiende heb ik minimaal zo'n vijf uren per dag getraind. Volgens mij heeft dit zeker bijgedragen aan een snelle "her-opbouw" van spierweefsel. Verder heb ik, ondanks periodes van vette rotzooi vreten, nooit meer dan vijf kilo boven of onder mijn gewicht (wat ik sinds mijn twintigste weeg) gezeten.

Dat geheugen vind ik wel aannemelijk klinken.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beastbody zei:
Hoi,

Je spieren hebben een geheugen, dus je zal sneller weer op je oude niveau zijn dan als je nooit getraind hebt.
Eiwitten zijn puur voor de ondersteuning bij fitness en BB en horen standaard bij je dagelijkse voeding.
Puur voor het herstel van je spieren.
Klik om te vergroten...

Nieuwe informatie: Spieren hebben hersens! Ze onthouden dingen.
:rockband: :rockband: :rockband:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
een computer heeft ook geheugen, maar geen hersens :wink:
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er bestaat zoiets als het spiergeheugen.Groei ontstaat door hypertrofie van de spiercellen.Geheugen kan je zien als cellen die een grotere omvang hebben dan een niet getrainde spiercel maar "krimpen" door het verlies van water en glucose als je voor langere tijd stopt met trainen.
Eens je de training hervat,heeft de cel reeds de capaciteit en bereikt snel weer het vroegere volume door de toename van glucose en water.
Daar komt het min of meer op neer.
P
PaulusdeWodkabouterLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lol behoorlijk wat onzin hier van beide kanten. Kijk eens naar de documentaire Bigger, Stronger, Faster. Geeft een objectief beeld over anabole steroiden en laat zowel de voor- als tegenstanders aan het woord.

http://www.imdb.com/title/tt1151309/
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#6
Paddo100 zei:
sorry hoor, maar ksnap niet wat je hier komt doen?

hier de leraar body-building uithangen? er bestaan 1000000 fitness en body build forums dus als we daar wat over wille weten gaan we daar wel heen...

no offense maar dit is zonde van je tijd, in deze tijd kon je beter aan de gewichten hangen :wave:

overigens snap ik bodybuilding nooit echt zo, je traint (bijna) elke dag en je let op je voeding je drinkt niet gebruikt geen drugs etc etc. en dan gaan ze anabolen gebruiken waardoor je 15jaar later je lever/hart-kwalen krijgt.

:
Klik om te vergroten...

Het is zijn topic. Ik vraag me eerder af wat jij hier komt doen als het je toch allemaal niet interesseert.

Verder in dit topic komt er van jouw kant alleen maar onzin en onwaarheden.

Niet alle roids zijn leverbelastend, dat zijn voornamelijk de roids in tablet vorm. Testosteron inspuiten is totaal niet leverbelastend. En last van je lever krijg je direct hoor en niet 15 jaar later.

Verder schrijf je nog dat je je hele leven moet afbouwen? Yeah right!

En dan nog je mooie advies over GHB: 5 ml is goed en 8 ml ga je hard. En dat geld natuurlijk voor alle concentraties....

Man ga alsjeblieft weg uit dit topic, of nee, ga maar helemaal weg uit dit forum want je voegt echt helemaal niks toe.
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#7
PaulusdeWodkabouter zei:
Lol behoorlijk wat onzin hier van beide kanten. Kijk eens naar de documentaire Bigger, Stronger, Faster. Geeft een objectief beeld over anabole steroiden en laat zowel de voor- als tegenstanders aan het woord.

http://www.imdb.com/title/tt1151309/
Klik om te vergroten...

Ben het nu aan het downloaden, ben benieuw, altijd leuk om zoiets te kijken :)
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb zelf ook wel een aantal kuurtjes gedaan, inmiddels wel weer een tijdje geleden maar ik train nog steeds. Ik sluit ook niet uit dat ik nog wel eens een keer iets zal doen.

Ik ervaarde zelf vooral met spulletjes als deca en boldone een enorme feel good mood. Vaak als ik 's avonds had gezet kon ik die nacht al slecht slapen maar werd ik toch al heel vroeg wakker en voelde ik me echt helemaal geweldig. Ik denk dat het zelfs wel een beetje als een soort antidepressivum werkt.
Ik werd vaak ook zwaar lollig ervan en een enorme flapuit, net alsof ik de hele dag lichtelijk aangeschoten was.

Dat bracht bij mij dan ook weer het nadeel mee dat al mijn goede voornemens, zoals tijdens een kuur niet stappen/zuipen/drugs gebruiken, helemaal niet uitkwamen.
Ik was gewoon al lichtelijk aangeschoten eigenlijk en de drang naar nog meer feel good was gelijk aanwezig. Drang naar stappen, zuipen, gek doen en achter de wijven aan werd echt te groot tijdens een kuur en ging gewoon steeds de fout in. Ondanks dat boekte ik nog wel genoeg resultaat maar ik maakte me dan wel zorgen om mn gezondheid.
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Endymion zei:
en achter de wijven aan
Klik om te vergroten...

je jaagt ze allemaal weg :wink:
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Endymion zei:
Ik denk dat het zelfs wel een beetje als een soort antidepressivum werkt.
Ik werd vaak ook zwaar lollig ervan en een enorme flapuit, net alsof ik de hele dag lichtelijk aangeschoten was.
Dat bracht bij mij dan ook weer het nadeel mee dat al mijn goede voornemens, zoals tijdens een kuur niet stappen/zuipen/drugs gebruiken, helemaal niet uitkwamen.
Ik was gewoon al lichtelijk aangeschoten eigenlijk en de drang naar nog meer feel good was gelijk aanwezig.
Klik om te vergroten...

Hiermee heb je me echt over de streep getrokken :rolleyes:
Ga me morgenvroeg meteen bij de jim inschrijven, anabolen bestellen en een paar bal-protesen aanschaffen.
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Endymion zei:
Ik ervaarde zelf vooral met spulletjes als deca en boldone een enorme feel good mood. Vaak als ik 's avonds had gezet kon ik die nacht al slecht slapen maar werd ik toch al heel vroeg wakker en voelde ik me echt helemaal geweldig. Ik denk dat het zelfs wel een beetje als een soort antidepressivum werkt.
Ik werd vaak ook zwaar lollig ervan en een enorme flapuit, net alsof ik de hele dag lichtelijk aangeschoten was.
Klik om te vergroten...

Lijkt me sterk kerel, Deca en Boldone werken pas na 2 tot 3 weken na injecteren.
Maar wellicht omdat je denkt dat het direct werkt lijkt het alsof het gelijk al zijn werk doet.
Steroiden als Testosteron en Trenbolone kunnen wel op je psyche werken, je wordt ze geil als een beer, sneller agrressief worden (weinig kunnen hebben), je kan je heel sterk voelen.
Nadeel is dat als je je kut voelt, dat gelijk ook 2 x keer zo heftig is!

Af en toe een kuur doet geen mens kwaad, bewijzen dat het slecht voor je is zijn er nog niet voor de lange termijn.
Feit is wel dat je je lichaam niet uitzichzelf een stapje hoger laat draaien en dat kan altijd bijwerkingen hebben, maar vooralsnog vallen die reuze mee en ken ik eigelijk niemand die er last van had.
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik bedoel ook dat ik het in mn kuur gewoon bijna direct merkte na elke prik. De nacht die erop volgde sliep ik gewoon minder en ik werd 's ochtends vroeg wakker met een euforisch gevoel.

De allereerste keer met deca wist ik niet eens wat ik kon verwachten en merkte eigenlijk niet zoveel in het begin.
Maar na een paar weken begon het ineens, de ene dag was nog helemaal kut op mn werk en gezeik met een aantal mensen en 's avonds na het trainen weer gezet en de volgende dag kon ik eigenlijk wel lachen om de shit van de vorige dag, ik was zwaar vrolijk en het kon me echt geen ene reet schelen allemaal.

Met testo had ik dat helemaal niet trouwens. Wel de hele dag een paal in je broek maar niet dat energieke en euforische gevoel.

Een kuur doet een mens geen kwaad zeg je.
Dat ligt er maar aan wat je voor kuur doet he. Die dianabol bv die je gebruikt is zwaar lever belastend. Als jij dat als opstart gebruikt voor een paar weekjes zal dat best goed gaan.
Maar als iemand die elk weekend helemaal los gaat met drank/drugs erbij zoiets voor 2 maanden gaat doen dan kan dat een flinke leverkwaal opleveren.

Is ook een fout die een hoop mensen maken, denken dat pilletjes niet zo erg is als een spuit terwijl het eigenlijk andersom is.
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#13
yeti zei:
Endymion zei:
Ik denk dat het zelfs wel een beetje als een soort antidepressivum werkt.
Ik werd vaak ook zwaar lollig ervan en een enorme flapuit, net alsof ik de hele dag lichtelijk aangeschoten was.
Dat bracht bij mij dan ook weer het nadeel mee dat al mijn goede voornemens, zoals tijdens een kuur niet stappen/zuipen/drugs gebruiken, helemaal niet uitkwamen.
Ik was gewoon al lichtelijk aangeschoten eigenlijk en de drang naar nog meer feel good was gelijk aanwezig.
Klik om te vergroten...

Hiermee heb je me echt over de streep getrokken :rolleyes:
Ga me morgenvroeg meteen bij de jim inschrijven, anabolen bestellen en een paar bal-protesen aanschaffen.
Klik om te vergroten...

Ik heb toch weer een goede invloed he, zelfs een lid van drugsforum trek ik over de streep om naar de sportschool te gaan :grin:
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dianabol (pillen) gaat langs je lever, dus is injecteren altijd beter omdat dat niet langs je lever gaat.
Je hebt tegenwoordig ook injecteerbare dianabol, maar die moet je elke dag injecteren om een goed resultaat te bereiken.
Gebruik je de tabletten dan wordt aangeraden deze maximaal 8 weken te gebruiken zonder problemen.
Daarna kan het slecht worden voor je lever.

Een combi met alcohol is dus echt NOT DONE in dit geval, maar dat moet je ook niet willen want evt opgebouwde spiermassa zuip je dan zo weer weg, zonde!
D
DonnieDark0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Bewijzen dat roken en asbest op de lange termijn slecht voor je zijn waren er vroeger ook niet. Achteraf kan het toch vies tegenvallen leert de geschiedenis ons. Als je lichaam uit zichzelf niet een stapje hoger gaat draaien lijkt mij dat ook niet helemaal de bedoeling. Je forceert dan onnatuurlijke dingen.

Waarom zou je risico's nemen om grotere spieren te krijgen. Ik vind het eerder een zwakte als je het niet zelf kunt, maar allerlei troep nodig hebt waarvan geen zekerheid is over de veiligheid er van.

Waarom wil iemand uberhaubt extra grote spieren, het is volledig zinloos. Doe je het voor jezelf ? Kan je dan extra vaak in de spiegel naar jezelf kijken hoe mooi je het zelf vind? Of doe je het vanwege een lage zelfdunk, denk je bijvoorbeeld dat je met grotere spieren meer gewaardeerd wordt?

De enige reden dat ik het kan begrijpen is dat je het als hobby / tijdverdrijf hebt. In dat geval heb je geen spuiten en pilletjes nodig, want dan zou de bezigheid zelf toch voldoening moeten geven?
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zag laatst iets erover op Discovery; "het is minder gevaarlijk dan Alcohol, Tabak, Methamfetamine en Crystal Meth maar de risico's die eraan verbonden zijn zijn niet te verwaarlozen"
meer weet ik er niet over
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/fmu_h8HCiGo&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/fmu_h8HCiGo&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
ik vind dit iets té ver gaan :kots:
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Als afwisseling op al dat gekanker hier heb ik een serieuze vraag.

Wat kost het ?
Ik heb er ook al aan gedacht van het (ooit) te testen maar ik ga er ook geen 300 euro aan geven..

En je ballen (en penis?) krimpen dan wss tijdens de kuur maar zijn ze daarna weer dezelfde?

Hoe zit het met de sexuele prestaties wanneer je testosteron gebruikt? En als je ermee stopt?
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat betreft dat filmpje, dat is Valentino.
Uitgekotst in de BB wereld.

Die gozer injecteert geen steroiden, maar pure olie!
Dus dat is pas echt gebakken lucht.
Het is opgezwollen van de olie, niet van het trainen of wat dan ook.
Die gozer is maf en door dat soort mensen krijgt BB een slechte naam.


===

Steroiden hoeven niet duur te zijn, is maar net wat je wensen zijn.
Je hebt kuurtjes van 100 eu, maar ook van 4000 eu.

Tijdens een kuur ben je extra geil, na de kuur zit je in een kleine dip, die je met een nakuur (tabletten) weer zo op orde brengt, evenals je vriendje.
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beastbody zei:
Wat betreft dat filmpje, dat is Valentino.
Uitgekotst in de BB wereld.

Die gozer injecteert geen steroiden, maar pure olie!
Dus dat is pas echt gebakken lucht.
Het is opgezwollen van de olie, niet van het trainen of wat dan ook.
Die gozer is maf en door dat soort mensen krijgt BB een slechte naam.


===

Steroiden hoeven niet duur te zijn, is maar net wat je wensen zijn.
Je hebt kuurtjes van 100 eu, maar ook van 4000 eu.

Tijdens een kuur ben je extra geil, na de kuur zit je in een kleine dip, die je met een nakuur (tabletten) weer zo op orde brengt, evenals je vriendje.
Klik om te vergroten...
ok, fijn om eindelijk eens een objectief antwoord te krijgen.

Nog 1 korte vraag dan : Is het waar als je ermee stopt dat alle massa dan weer verdwijnt? Geef indien het mogelijk is een beschrijving van hoe dat gaat. Ik bedoel, verdwijnt slechts een deel, niets of juist helemaal? Indien het grotendeels weer weggaat, wilt dat dan zeggen dat je eigelijk je hele leven moet blijven gebruiken om op dat niveau te blijven?
>>> Zulke dingen wil ik ECHT weten :)
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#20
speeseend zei:
Eén zak droogkloten a.u.b.
Klik om te vergroten...

Vuilnisman, mag deze ZAK ook nog mee? :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."