Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dat je lul krimpt is klare onzin. Enige wat zou kunnen is dat tijdens een kuur je ballen tijdelijk wat kleiner worden omdat ze zelf geen testosteron hoeven te produceren. Echter met een nakuur is dit zo verholpen. GHB heb ik wel is gebruikt maar kan me niet indenken dat dit goed is in de fitness-BB sport. Ik viel meteen in slaap, wel goed geslapen overigens. Jullie praten hier over bruin? is dat een ander woord voor anabolen ofzo..?"
"Er bestaat zoiets als het spiergeheugen.Groei ontstaat door hypertrofie van de spiercellen.Geheugen kan je zien als cellen die een grotere omvang hebben dan een niet getrainde spiercel maar "krimpen" door het verlies van water en glucose als je voor langere tijd stopt met trainen. Eens je de training hervat,heeft de cel reeds de capaciteit en bereikt snel weer het vroegere volume door de toename van glucose en water. Daar komt het min of meer op neer."
"Endymion zei: Ik ervaarde zelf vooral met spulletjes als deca en boldone een enorme feel good mood. Vaak als ik 's avonds had gezet kon ik die nacht al slecht slapen maar werd ik toch al heel vroeg wakker en voelde ik me echt helemaal geweldig. Ik denk dat het zelfs wel een beetje als een soort antidepressivum werkt. Ik werd vaak ook zwaar lollig ervan en een enorme flapuit, net alsof ik de hele dag lichtelijk aangeschoten was. Klik om te vergroten... Lijkt me sterk kerel, Deca en Boldone werken pas na 2 tot 3 weken na injecteren. Maar wellicht omdat je denkt dat het direct werkt lijkt het alsof het gelijk al zijn werk doet. Steroiden als Testosteron en Trenbolone kunnen wel op je psyche werken, je wordt ze geil als een beer, sneller agrressief worden (weinig kunnen hebben), je kan je heel sterk voelen. Nadeel is dat als je je kut voelt, dat gelijk ook 2 x keer zo heftig is! Af en toe een kuur doet geen mens kwaad, bewijzen dat het slecht voor je is zijn er nog niet voor de lange termijn. Feit is wel dat je je lichaam niet uitzichzelf een stapje hoger laat draaien en dat kan altijd bijwerkingen hebben, maar vooralsnog vallen die reuze mee en ken ik eigelijk niemand die er last van had."
"Dianabol (pillen) gaat langs je lever, dus is injecteren altijd beter omdat dat niet langs je lever gaat. Je hebt tegenwoordig ook injecteerbare dianabol, maar die moet je elke dag injecteren om een goed resultaat te bereiken. Gebruik je de tabletten dan wordt aangeraden deze maximaal 8 weken te gebruiken zonder problemen. Daarna kan het slecht worden voor je lever. Een combi met alcohol is dus echt NOT DONE in dit geval, maar dat moet je ook niet willen want evt opgebouwde spiermassa zuip je dan zo weer weg, zonde!"
"Wat betreft dat filmpje, dat is Valentino. Uitgekotst in de BB wereld. Die gozer injecteert geen steroiden, maar pure olie! Dus dat is pas echt gebakken lucht. Het is opgezwollen van de olie, niet van het trainen of wat dan ook. Die gozer is maf en door dat soort mensen krijgt BB een slechte naam. === Steroiden hoeven niet duur te zijn, is maar net wat je wensen zijn. Je hebt kuurtjes van 100 eu, maar ook van 4000 eu. Tijdens een kuur ben je extra geil, na de kuur zit je in een kleine dip, die je met een nakuur (tabletten) weer zo op orde brengt, evenals je vriendje."
"Hoi, Je spieren hebben een geheugen, dus je zal sneller weer op je oude niveau zijn dan als je nooit getraind hebt. Eiwitten zijn puur voor de ondersteuning bij fitness en BB en horen standaard bij je dagelijkse voeding. Puur voor het herstel van je spieren."
"Beste mensen, Ik zal me even kort voorstellen; Ik ben Marco, 25 jaar en al 8 jaar bezig met Bodybuilding. Ik train 6 x per week en gebruik af en toe een kuur om een stapje hoger te komen, echter heb ik de eerste 5 jaar wel clean getraind. Omtrend het gebruik van anabolen-steroiden bestaan nogal een hoop vragen en onduidelijkheden. Ik zou de forumgebruiker in de gelegenheid willen stellen zijn of haar vraag hier in deze topic te stellen. Ik zal dan proberen deze zo goed mogelijk te beantwoorden. Als je dit liever prive doet, kun je me een PM sturen. Vr Gr Marco"
"speeseend zei: Doe je aan topsport of zo? Wat is je doel? Voor wie gebruik je het? Klik om te vergroten... Hoi, Ik doe 2 x per jaar mee aan een BB-wedstrijd, dus in zoverre kun je het topsport noemen. Ik gebruik het puur voor mezelf. Mijn doel is mijn lichaam er scherp te laten uitzien op een verantwoorde manier. Dus niet zomaar wat inspuiten en of slikken, alles gebeurt met beleid op een verantwoorde manier. Dus niet iemand die voor de zomer zijn armen even wat groter wil hebben en de rest van het jaar geen reet uitvoerd.. Ik laat 1 x per jaar ook mijn bloed testen om te kijken in hoeverre ik gezond bezig ben. Steroiden kunnen je lichaam een paar treden hoger laten komen, en dat is voor veel mensen interessant. Echter speelt je voeding ook hier een hele grote rol, want wat je ook spuit, zonder voeding en training ga je er weinig van merken. Gr"
"3970 zei: Wat gebruik je zelf precies, en wat voor bijwerkingen ondervind je ervan? Hemi Klik om te vergroten... Ik heb gebruikt: -Testosteron enanthaat (Voor massa en kracht, deze is langwerkend) -Deca (massa, sneller herstel van je spieren) -Dianabol (massa) -Sustanon (massa, kracht) -Testosteron propionaat (massa, kracht, deze is snelwerkend) -Trenbolone (zorgt voor een superpomp en kracht, kan agressie opwekken) -Stromba (hardere look) Anabolen werken niet verslavend, echter wil je je winst (extra massa en kracht) niet verliezen waardoor je al snel weer aan de 'snoepjes' gaat, dus het zou een mentale verslaving kunnen zijn. Een goede nakuur kan overigens goed helpen je natuurlijk balans weer snel terug te geven en het verlies beperkt houden."
"Ik rook helemaal niet.. Ik ken overigens genoeg mensen die anabolen met (soft) drugs combineren."