Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGebruik Anabolen-steroiden

Gebruik Anabolen-steroiden

50 antwoorden
38 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toch bijzonder he, dat iemand speciaal een account aanmaakt op een drugs forum om een vraag over anabolen te stellen. Waarom niet een account op een bodybuilders forum?
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paddo100 zei:
no offense maar dit is zonde van je tijd

er bestaan 1000000 fitness en body build forums dus als we daar wat over wille weten gaan we daar wel heen...
Klik om te vergroten...

Vind ik ook.

Het kan best interessant zijn voor sommigen, maar die mensen gaan toch op een bodybuilding forum lezen waar er veel meer mensen zijn die ervaring met dat soort producten hebben. De mensen die er meer over willen weten voor eigen gebruik gaan (hopelijk) toch niet afgaan op de ervaringen van maar één persoon.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
naar zo'n forum ga ik niet direct, zo lezen doe ik nu wel.
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Paddo100 zei:
sorry hoor, maar ksnap niet wat je hier komt doen?
Klik om te vergroten...

Dat snappen sommige mensen van jou ook niet.


even wat punten/feiten/meningen op een rijtje.

1. je past moeilijk "normale" kleren, bent focking breed waardoor je veel normale dingetjes niet eens kan doen omdat je simpelweg te breed bent.
Klik om te vergroten...

-Wat versta je onder focking (stoere taal hoor..) breed? Dat jij maatje small past kan ik niks aan doen, dan lijkt het al snel groot wat ik aan heb.[/quote]
2. je moet (bijna) alles laten voor je lichaam.
Klik om te vergroten...

-Alles op zijn tijd, ik heb wel is xtc genomen tijdens een kuur, alleen heb je dan 2 x zoveel nodig om het gwenste resultaat te hebben, dat schijnt zo te zijn bij het gebruik van anabolen.
3. je leeft voor je lichaam waardoor je dus bijna niet kan genieten van andere mooie dingen, alleen van je gespierde lichaam dan.
Klik om te vergroten...

-Misschien als je prof bent (in Amerika misschien) maar dat komt hier nauwelijk voor.
4. met gebruik van anabolen verkort je je levensduur enorm waardoor je op je 40-50ste last krijgt van hart of lever kwalen etc.
Klik om te vergroten...

-Dit is net zo'n onzin als zeggen dat je de 50 niet haalt omdat je drugs gebruikt hebt.
5. als je ouder word en nog leeft, kan je niet zomaar stoppen, moet je eerst afbouwen, dus je leeft echt alleen maar daarvoor en dat is het natuurlijk niet waard.
Klik om te vergroten...

-Sommige gaan hun leven door, zo is er een man in Duitsland, die nu op zijn 87e nog steeds 4 x per week traint en kerngezond is.
Nou is dit een wat overdreven voorbeeld, maar als je stopt met kuren maar goed blijft trainen en eten is er niks aan de hand.
het is een beetje hetzelfde als een drugsjunkie, alleen dan met fitness dus eigenlijk ook best wel zielig.... :openmouth:
Klik om te vergroten...
:kots:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#5
wie zegt dat ik maat S heb?

das dan helemaal zonde als je xtc gebruikt met anabolen, is superslecht voor je spieren :wave:

en iemand die elke dag aan de bruin zit haalt idd de 50vaak niet. ligt er natuurlijk wel aan wannee rje begonne ben maar das meestal 20-25.

en ik zeg ook niet dat je er niet oud mee kan worden maar je moet je hele leven blijven afbouwen dan enzo. dus dan ben je er veel tijd van je leven mee bezig, alleen maar voor wat meer ontwikkelde spieren...
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#6
paddoman zei:
...en iemand die elke dag aan de bruin zit haalt idd de 50vaak niet. ligt er natuurlijk wel aan wannee rje begonne ben maar das meestal 20-25.
Klik om te vergroten...

Okay, waar heb je deze wijsheid opgedaan?

...en ik zeg ook niet dat je er niet oud mee kan worden maar je moet je hele leven blijven afbouwen dan enzo. dus dan ben je er veel tijd van je leven mee bezig, alleen maar voor wat meer ontwikkelde spieren...
Klik om te vergroten...

Niet alles is verspilde tijd, zoals het voor jou en velen zal lijken. De één leest een boekje, de ander traint zich liever wezenloos. Beiden tijdverdrijf :wink:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mensen die aan de bruin zitten kunnen ook oud worden. Het licht er maar net aan hoe je met je lichaam omgaat. Degene die bruin gebruiken eten vaak minder of ongezonder. Maar misschien is af en toe een spuit zetten beter dan een andere drugs. Naar mijn weten is bruin geen drugs waarbij je op je 50tigste dood gaat. Maar vaak zitten die ook aan andere drugs. sos of crack en nog andere dingen.

En heb je eigenlijk al eens GHB gebruikt? Werkt ook goed om volume te krijgen bij de juiste dosering. Ik train nu zelf al een tijd niet meer, maar de ghb heeft mijn six-pack wel mooier gemaakt en ben er toch op vooruit gegaan. Voor de rest kan je nog altijd het beste zonder iets trainen. Misschien wat creatine en heel goed eten. Eventueel proteine.

Van anabolen krijg je hem volgens mij niet meer omhoog en krimpt die. Dat is het toch niet waard?
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dat je lul krimpt is klare onzin.
Enige wat zou kunnen is dat tijdens een kuur je ballen tijdelijk wat kleiner worden omdat ze zelf geen testosteron hoeven te produceren.
Echter met een nakuur is dit zo verholpen.

GHB heb ik wel is gebruikt maar kan me niet indenken dat dit goed is in de fitness-BB sport.
Ik viel meteen in slaap, wel goed geslapen overigens.

Jullie praten hier over bruin? is dat een ander woord voor anabolen ofzo..? :confused:
P
Paddo100Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Beastbody zei:
Dat je lul krimpt is klare onzin.
Enige wat zou kunnen is dat tijdens een kuur je ballen tijdelijk wat kleiner worden omdat ze zelf geen testosteron hoeven te produceren.
Echter met een nakuur is dit zo verholpen.

GHB heb ik wel is gebruikt maar kan me niet indenken dat dit goed is in de fitness-BB sport.
Ik viel meteen in slaap, wel goed geslapen overigens.

Jullie praten hier over bruin? is dat een ander woord voor anabolen ofzo..? :confused:
Klik om te vergroten...

bruin = heroine

en ghb is een drug die je goed moet gebruiken, je moet 5ml nemen ongeveer, neem je iets meer ga je hard, neem je teveel bv 8ml val je in slaap... :wave:
B
BonerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Rook je joints tijdens je kuur (bv in het weekend?)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je na een periode van training bent gestopt, en na een jaar of twee weer opnieuw begint, heb je dan weer sneller opbouw of gaat het niet sneller, zou je dan weer helemaal opnieuw moeten beginnen( vanaf de basis training, setjes van 7 daarna 21,)

Ik heb zelf een aantal jaren geleden(tijdens school) twee keer in de week getraind op de sportschool(cardio) en elke dag thuis. had een redelijk goed figuur, maar door mijn werk was er geen tijd meer voor trainen( wel elke dag kratjes, dozen sjouwen, zware pannen tillen)


Zijn de eiwitsupplementen( waarin alle aminozuren inzitten) ook echt goed, of heeft dat meer een placebo effect?
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Beastbody zei:
Enige wat zou kunnen is dat tijdens een kuur je ballen tijdelijk wat kleiner worden omdat ze zelf geen testosteron hoeven te produceren.
Klik om te vergroten...
Vreemd, mijn tong wordt echt niet kleiner als er een tijdje niet mee gebeft wordt :P
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tot mijn zeventiende heb ik minimaal zo'n vijf uren per dag getraind. Volgens mij heeft dit zeker bijgedragen aan een snelle "her-opbouw" van spierweefsel. Verder heb ik, ondanks periodes van vette rotzooi vreten, nooit meer dan vijf kilo boven of onder mijn gewicht (wat ik sinds mijn twintigste weeg) gezeten.

Dat geheugen vind ik wel aannemelijk klinken.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Beastbody zei:
Hoi,

Je spieren hebben een geheugen, dus je zal sneller weer op je oude niveau zijn dan als je nooit getraind hebt.
Eiwitten zijn puur voor de ondersteuning bij fitness en BB en horen standaard bij je dagelijkse voeding.
Puur voor het herstel van je spieren.
Klik om te vergroten...

Nieuwe informatie: Spieren hebben hersens! Ze onthouden dingen.
:rockband: :rockband: :rockband:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
een computer heeft ook geheugen, maar geen hersens :wink:
B
BeastbodyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Er bestaat zoiets als het spiergeheugen.Groei ontstaat door hypertrofie van de spiercellen.Geheugen kan je zien als cellen die een grotere omvang hebben dan een niet getrainde spiercel maar "krimpen" door het verlies van water en glucose als je voor langere tijd stopt met trainen.
Eens je de training hervat,heeft de cel reeds de capaciteit en bereikt snel weer het vroegere volume door de toename van glucose en water.
Daar komt het min of meer op neer.
P
PaulusdeWodkabouterLid
01-01-2024, 00:00
#17
Lol behoorlijk wat onzin hier van beide kanten. Kijk eens naar de documentaire Bigger, Stronger, Faster. Geeft een objectief beeld over anabole steroiden en laat zowel de voor- als tegenstanders aan het woord.

http://www.imdb.com/title/tt1151309/
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#18
Paddo100 zei:
sorry hoor, maar ksnap niet wat je hier komt doen?

hier de leraar body-building uithangen? er bestaan 1000000 fitness en body build forums dus als we daar wat over wille weten gaan we daar wel heen...

no offense maar dit is zonde van je tijd, in deze tijd kon je beter aan de gewichten hangen :wave:

overigens snap ik bodybuilding nooit echt zo, je traint (bijna) elke dag en je let op je voeding je drinkt niet gebruikt geen drugs etc etc. en dan gaan ze anabolen gebruiken waardoor je 15jaar later je lever/hart-kwalen krijgt.

:
Klik om te vergroten...

Het is zijn topic. Ik vraag me eerder af wat jij hier komt doen als het je toch allemaal niet interesseert.

Verder in dit topic komt er van jouw kant alleen maar onzin en onwaarheden.

Niet alle roids zijn leverbelastend, dat zijn voornamelijk de roids in tablet vorm. Testosteron inspuiten is totaal niet leverbelastend. En last van je lever krijg je direct hoor en niet 15 jaar later.

Verder schrijf je nog dat je je hele leven moet afbouwen? Yeah right!

En dan nog je mooie advies over GHB: 5 ml is goed en 8 ml ga je hard. En dat geld natuurlijk voor alle concentraties....

Man ga alsjeblieft weg uit dit topic, of nee, ga maar helemaal weg uit dit forum want je voegt echt helemaal niks toe.
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#19
PaulusdeWodkabouter zei:
Lol behoorlijk wat onzin hier van beide kanten. Kijk eens naar de documentaire Bigger, Stronger, Faster. Geeft een objectief beeld over anabole steroiden en laat zowel de voor- als tegenstanders aan het woord.

http://www.imdb.com/title/tt1151309/
Klik om te vergroten...

Ben het nu aan het downloaden, ben benieuw, altijd leuk om zoiets te kijken :)
E
EndymionLid
01-01-2024, 00:00
#20
Heb zelf ook wel een aantal kuurtjes gedaan, inmiddels wel weer een tijdje geleden maar ik train nog steeds. Ik sluit ook niet uit dat ik nog wel eens een keer iets zal doen.

Ik ervaarde zelf vooral met spulletjes als deca en boldone een enorme feel good mood. Vaak als ik 's avonds had gezet kon ik die nacht al slecht slapen maar werd ik toch al heel vroeg wakker en voelde ik me echt helemaal geweldig. Ik denk dat het zelfs wel een beetje als een soort antidepressivum werkt.
Ik werd vaak ook zwaar lollig ervan en een enorme flapuit, net alsof ik de hele dag lichtelijk aangeschoten was.

Dat bracht bij mij dan ook weer het nadeel mee dat al mijn goede voornemens, zoals tijdens een kuur niet stappen/zuipen/drugs gebruiken, helemaal niet uitkwamen.
Ik was gewoon al lichtelijk aangeschoten eigenlijk en de drang naar nog meer feel good was gelijk aanwezig. Drang naar stappen, zuipen, gek doen en achter de wijven aan werd echt te groot tijdens een kuur en ging gewoon steeds de fout in. Ondanks dat boekte ik nog wel genoeg resultaat maar ik maakte me dan wel zorgen om mn gezondheid.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."