#1
Toch bijzonder he, dat iemand speciaal een account aanmaakt op een drugs forum om een vraag over anabolen te stellen. Waarom niet een account op een bodybuilders forum?
Paddo100 zei:no offense maar dit is zonde van je tijd
er bestaan 1000000 fitness en body build forums dus als we daar wat over wille weten gaan we daar wel heen...
Paddo100 zei:sorry hoor, maar ksnap niet wat je hier komt doen?
even wat punten/feiten/meningen op een rijtje.
1. je past moeilijk "normale" kleren, bent focking breed waardoor je veel normale dingetjes niet eens kan doen omdat je simpelweg te breed bent.
2. je moet (bijna) alles laten voor je lichaam.
3. je leeft voor je lichaam waardoor je dus bijna niet kan genieten van andere mooie dingen, alleen van je gespierde lichaam dan.
4. met gebruik van anabolen verkort je je levensduur enorm waardoor je op je 40-50ste last krijgt van hart of lever kwalen etc.
5. als je ouder word en nog leeft, kan je niet zomaar stoppen, moet je eerst afbouwen, dus je leeft echt alleen maar daarvoor en dat is het natuurlijk niet waard.
het is een beetje hetzelfde als een drugsjunkie, alleen dan met fitness dus eigenlijk ook best wel zielig....![]()

paddoman zei:...en iemand die elke dag aan de bruin zit haalt idd de 50vaak niet. ligt er natuurlijk wel aan wannee rje begonne ben maar das meestal 20-25.
...en ik zeg ook niet dat je er niet oud mee kan worden maar je moet je hele leven blijven afbouwen dan enzo. dus dan ben je er veel tijd van je leven mee bezig, alleen maar voor wat meer ontwikkelde spieren...
Beastbody zei:Dat je lul krimpt is klare onzin.
Enige wat zou kunnen is dat tijdens een kuur je ballen tijdelijk wat kleiner worden omdat ze zelf geen testosteron hoeven te produceren.
Echter met een nakuur is dit zo verholpen.
GHB heb ik wel is gebruikt maar kan me niet indenken dat dit goed is in de fitness-BB sport.
Ik viel meteen in slaap, wel goed geslapen overigens.
Jullie praten hier over bruin? is dat een ander woord voor anabolen ofzo..?![]()

Vreemd, mijn tong wordt echt niet kleiner als er een tijdje niet mee gebeft wordt :PBeastbody zei:Enige wat zou kunnen is dat tijdens een kuur je ballen tijdelijk wat kleiner worden omdat ze zelf geen testosteron hoeven te produceren.
Beastbody zei:Hoi,
Je spieren hebben een geheugen, dus je zal sneller weer op je oude niveau zijn dan als je nooit getraind hebt.
Eiwitten zijn puur voor de ondersteuning bij fitness en BB en horen standaard bij je dagelijkse voeding.
Puur voor het herstel van je spieren.

Paddo100 zei:sorry hoor, maar ksnap niet wat je hier komt doen?
hier de leraar body-building uithangen? er bestaan 1000000 fitness en body build forums dus als we daar wat over wille weten gaan we daar wel heen...
no offense maar dit is zonde van je tijd, in deze tijd kon je beter aan de gewichten hangen![]()
overigens snap ik bodybuilding nooit echt zo, je traint (bijna) elke dag en je let op je voeding je drinkt niet gebruikt geen drugs etc etc. en dan gaan ze anabolen gebruiken waardoor je 15jaar later je lever/hart-kwalen krijgt.
:
PaulusdeWodkabouter zei:Lol behoorlijk wat onzin hier van beide kanten. Kijk eens naar de documentaire Bigger, Stronger, Faster. Geeft een objectief beeld over anabole steroiden en laat zowel de voor- als tegenstanders aan het woord.
http://www.imdb.com/title/tt1151309/
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."