#1
Goed geslaagde eerste ervaring! Verstandig dat je een pauze inlast nu even
Ik ben benieuwd hoe je het effect op een feestje vindt vergeleken met thuis, ik vind het zelf altijd heel leuk dat het twee hele andere ervaringen zijn (de één niet per se leuker dan de ander, ze hebben beide hun eigen charm).
Je zou op het feestje heus wel iets meer kunnen nemen, maar aan de andere kant, als je zo hard/lekker gaat op 60mg (als dat het daadwerkelijk was), waarom zou je dan meer nemen? Meer is niet altijd beter, zeker bij MDMA. Je kan misschien rond de piek wat bijnemen om te kijken of je het effect kan verlengen (max 50% van je startdosering bijnemen zeggen ze), maar dat hangt er ook vanaf hoe lang je door wilt gaan. Soms ga je een hele tijd heerlijk op één keer doseren en dat is toch weer minder belastend voor je lijf.
Je zou op het feestje heus wel iets meer kunnen nemen, maar aan de andere kant, als je zo hard/lekker gaat op 60mg (als dat het daadwerkelijk was), waarom zou je dan meer nemen? Meer is niet altijd beter, zeker bij MDMA. Je kan misschien rond de piek wat bijnemen om te kijken of je het effect kan verlengen (max 50% van je startdosering bijnemen zeggen ze), maar dat hangt er ook vanaf hoe lang je door wilt gaan. Soms ga je een hele tijd heerlijk op één keer doseren en dat is toch weer minder belastend voor je lijf.