Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bas zei: Dit had ik meerdere malen in de SilverDome in Zoetermeer. Betonnen trappen met metalen strips op de randen wat er dus voor zorgt dat je direct op je bek gaat. Leuk om snel naar beneden te gaan, maar t geeft wel een flinke opdonder. :P Klik om te vergroten... Dat had ik op reverze 2019 in het sportpaleis en ik moet toegeven ik was inderdaad snel beneden"
"als je wiet wat droog is geworden helpt het altijd om een sinaasappelschil in de pot te steken voor een nachtje ik weet niet of je ze al gerookt hebt maar anders is het zeker de moeite eens te proberen ik weet echter niet hoe dit uitdraait met een jointje met dat papier enzo maar met toppen werkt dit super goed"
"🍁Beste mede stoners🍁 Ik m22 heb laatst van een kennis rond de 70 gram amnesia gruis gekregen. Hij is zeer goed te roken maar aangezien ik nu toch genoeg heb liggen en al een tijdje het idee had om cannabisolie te maken vraag ik mij af of julie hier ervaring mee hebben. En hoe ik dit het beste kan aanpakken. Ik heb al wat opgezocht en de meest voorgestelde manier dat het internet aanbied is op basis van alcohol. Deze wijze spreekt mij namelijk niet echt aan omwille van dat je het moet uitkoken en wegens dat het een ontvlambare stof is die je verdampt. Nu heb ik ook gevonden dat je dit met olijfolie of eender welke consumeerbare olie kan doen. Kan iemand tips geven hoe ik dit het beste kan aanpakken? Alvast bedankt"
"Ik zelf rook ook geen tabak en rol mijn jointjes dus altijd puur en soms met wat hasj erbij. ik rol ze eigelijk nooit met de hand, maar met de jointroller van futurola echt heel handig en snel. plus ze hebben dan de vorm en dikte van een sigaret en is vele minder opvallend voor in het openbaar 😅 een bong staat ook wel op men lijstje om eens te testen maar is er nog niet van gekomen. Een vaporizer vind ikzelf wat duur maar ben wel benieuwd naar de ervaringen hier mee."
"ik neem altijd bommetjes miaauw en durf het soms ook wel eens in men drinken gooien. ik heb de indruk dat het dan ook veel langer werkt dan bij de mensen die het snuiven. en van cravings heb ik eigelijk ook geen last, ja ik wil graag bijnemen maar niet meer of minder dan bij xtc. als ik zo bij men vriendenkring kijk, iedereen die via de maag nuttigt doet het eens in de zoveel tijd maar de gene die het snuiven kunnen er moeilijk afblijven"
"Effe een bericht over de situatie waar in ik me nu bevindt ik ging bij een Poolse Colega wat miaauw halen voor een uptempo feestje morge. Het idee was enkel halen en naar huis. Ik kreeg het zakje en het is vrij groffe bruine kristal wat kandijsuiker achtig. ik kreeg een beetje wodka voorgeschoteld en er werd ongevraagd wodka bijgeschonken ik heb toen een relatief gewone dosis voor mijn doen genomen (3 kleine puntjes in de wodka ) Man ik weet niet wat dit is maar het is helemaal anders dan dat ik gewoon ben niet opgejaagd gewoon mellow en redelijk goed van het padje Ik laat de auto maar even staan en laat me straks ophalen zodat we er een goed feestje van kunnen maken Iemand ervaring met donker bruine miaauw?"
"Revolutionair zei: Ik vind als je minder dan 100 doet dat je er niet lekker in komt. Wel die bodyload maar geen echte trip. Vind 75ug wat ik had gedaan op 2cb lijken. Klik om te vergroten... effe een vraag op dit bericht met 2cb had ik altijd een gevoel van misselijkheid of mezelf lichamelijk ongemakkelijk voelen heb me al wel redelijk ingelezen wat lsd betreft en wil het ook graag eens proberen maar over misselijkheid hzb ik bij trip middelen nog niet gelezen krijg je van lsd ook zo'n misselijk of ongemakkelijk gevoel? want mijn vriende zeggen als ik 2cb maar niets vind omwille van de misselijkheid dat ik geen andere tripmiddelen in het algemeem moet proberen is dit zo"
"Het beste wietje dat ik tot hier toe heb gehad is new York uit eigen tuin. Een heerlijke frisse en intense smaak, ruikt heerlijk. En dit was eindelijk eens een wietje waar ik niet moe van werd en geen zin van kreeg om te gaan slapen. Heb hem gerookt bij familie die niet weten van mijn gebruik en was perfect om nog lekker sociaal te zijn en viel bij niemand op 🙂"
"Ik heb zelf adhd en werd vroeger van mijn ouders verplicht deze (rommel) middelen te nemen en ik heb hier nooit een goed gevoel bij gehad voelde mezelf vele beter zonder die middelen ik snap dan ook niet echt waarom je dit recreatief zou willen gebruiken Maar ja dat is mijn ervaring"
"Ookal is dit al een extreem oud topic er zullen meer mensen iets zijn met mijn ervaring denk ik Ik ben op een hardcore feest had 1 puntje miaauw 1 puntje coke en 1 pil binnen ik dacht het te riskeren om een diplofenac in te nemen ik zou het niet aanraden instant na kwartiertje misselijk en na een 3 kwartiertjes direct moeten gaan spauwen Dus beter pijn lijden dan denk ik"