Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En werken 3mmc en 6apb ook in op je serotonine gehalte ivm de 3 maanden regel? MDMAZING zei: 6apb of 3mmc Klik om te vergroten... Rivalrie zei: 6apb vind ik de beste rc. Lijkt op een combinatie van coke en mdma duurt ook veel langer dan mdma. Klik om te vergroten..."
"Ahh oke bedankt voor de reacties ik ga is samen met vrienden uitzoeken welke we graag willen proberen"
"Ik ga in april op een festival wee xtc doen begin Januari was de laatste keer. Dus ga sowieso in die periode niks doen wat op de serotonine werkt. Ik ga de andere genoemde stoffen even verder onderzoeken, bedankt!"
"Yes, ik vind drugs super leuk en interessant, maar vind mijn gezondheid ook belangrijk haha Ik denk dat ik op het feestje dan gewoon weer begin met een halve en dan rond de piek nog een kwartje bijneem. Of de andere helft verdelen in 2 kwartjes en dan beginnen met 3/4 en dan op mijn piek kijken of ik dan ook nog het laatste kwartje bijneem. Weet niet of dit verstandig is? Denk dat als ik begin met 3/4 en dan vooral aankijken hoe ik ga dat het wel goed gaat. Wil liever wel het hele feest lekker gaan. Lijkt me niet echt 'leuk' als je tijdens het feest gaat inkakken ofzo. Even kijken wat het verstandigst is om te doen."
"hallo @Eik Ja klopt, daarom ga ik ze ook laten testen. Wat ik alleen wel apart vind is dat mijn vriendin ook een halve heeft gehad, maar bijna niet tot geen kaakklem had. Kan dit ook iets persoonlijks zijn? Ik heb met speed ook heel snel dat ik met mijn mond ga bewegen en ga knagen. Terwijl andere mensen om mij heen dit minder snel hebben."
"Oke top, bedankt!"
"Ja zeker 1 tot 1,5 Mg MDMA per kilo lichaamsgewicht. Denk dat dat met mijn mond en kaken dan ook een deel iets persoonlijks is."
"Zonnetje zei: Als je je er dan fijn bij voelt omdat te doen kun je dat idd doen. Hou er rekening dat de come up wel wat zwaarder kan zijn dan de vorige keer. Wat mij betreft is een zwaardere come-up het effect erna wel waard. Maar misschien moet je dan ff een colaatje pakken of rustig acclimatiseren. Klik om te vergroten... Je bedoelt het inkick gevoel zegmaar? Dat vond ik bij mijn 1e keer xtc best heftig. Dus dat word dan heftiger als je bijneemt?"
"benzzzy zei: Nee. Het word heftiger van een hogere dosering. Bijnemen zal dit juist verminderen maar zal daardoor minder effectief zijn en de schade/risico's nemen toe. Klik om te vergroten... Sorry als ik irritant ben, maar ben vaak beetje traag van begrip haha Je bedoelt dus dat bij een hogere startdosering het inkicken heftiger is. En als je na je startdosering bijneemt het inkicken van die pil minder heftig is. En het versterkt de trip dus niet, maar duurt die dan 1 of 2 uur langer ofzo?"
"een van de pillen was een stuk afgebroken toen ik ze kocht. En deze was getest volgens mijn vriend vandaar"