#1
Later slikken!
Soms wekelijks. Altijd boven de 200 mg, vaak met speed erbij.Thanks! Dit is wel even een eye opener. Ik neem je tips mee! Heel kut dat je er niks meer van merkt, zover wil ik het niet brengen, maar hoeveel gebruikte dan? En in welke tijdsperiode?
drugsforum.nl

Schrijf anders een tripreport. Altijd leuk om lezen. Voor inspiratie kan je alvast wat andere reports lezen, er zijn er heel veel over mdma!Thanks voor jullie tips en tricks! Ik ga me er aan houden. Ik zal jullie een update geven na het feest als jullie daar enige belangstelling voor hebben!
Ja, ik heb er ook veel zin in! De enige echte mevrouw LENS! 🚀 Wel jammer man, anders kon je extra extra genieten van die dag!! Ik zal wel even naar je toelopen als ik je tegenkomen, zo ben ik dan ook wel weer! 👀 Maar het is op een zondag, hoeveel mensen gaan er gebruiken denk je? 50/50?WHAAAA nog een weekje en dan beuken!!!! Zo veel zin in, ga zelf nuchter maar echt veel zin in.
Ik ga zelf met de auto ivm verplichtingen dag erna en heb een blessure opgelopen, mocht je iemand met krukken langs zien lopeneven zwaaien
![]()
Sorry voor het denken dat je een man bent! Je bent een vrouw zie ik!! Niet dat het wat uitmaakt! Waar kan ik je nog meer aan herkennen op de krukken na? 🤣WHAAAA nog een weekje en dan beuken!!!! Zo veel zin in, ga zelf nuchter maar echt veel zin in.
Ik ga zelf met de auto ivm verplichtingen dag erna en heb een blessure opgelopen, mocht je iemand met krukken langs zien lopeneven zwaaien
![]()
Dat is zeker waar! Maar maar we willen extra lekker gaan op haar setjes, wat kan zei lekker draaien, jeetjeMet Amelie Lens heb je ook geen dope nodig.. 🥳
Vorig jaar op Free Your Mind nog van genoten.. 😎
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch kan blijven viben tot 23:00 uur als ik het bijvoorbeeld om 15:00 uur neem? Gewoon de hele dag door bijnemen? 😂
Ja, ik heb er ook veel zin in! De enige echte mevrouw LENS! 🚀 Wel jammer man, anders kon je extra extra genieten van die dag!! Ik zal wel even naar je toelopen als ik je tegenkomen, zo ben ik dan ook wel weer! 👀 Maar het is op een zondag, hoeveel mensen gaan er gebruiken denk je? 50/50?
Mooie percentage! Maar je profielfoto, je handen lijken een beetje vrouwelijk! 🤣🤣 Hoe oud ben je?Denk toch wel 75% veel gebruik daar altijd, ben een vent hoor! Geen idee waarom iedereen denkt dat ik een vrouw ben haha
Het is al een beetje gezegd maar na 6 uur zijn de effecten van MDMA toch wel aardig over gewaaid en zullen de bijwerkingen aanzienlijk toenemen. Ik denk niet dat je die knauwer wilt wezen die aan het einde van het feestje wanhopig meerdere pillen achterover heeft getikt.Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch kan blijven viben tot 23:00 uur als ik het bijvoorbeeld om 15:00 uur neem? Gewoon de hele dag door bijnemen? 😂
Ja.Komt dit omdat je lichaam dan helemaal op is?
Ik zou je niet teveel laten opnaaien door je enthousiaste maatjes, dat hun een chronosoompje missen en niet met drugs kunnen omgaan is toch niet jou probleem. Gewoon je plannen doorgeven aan het leukste meisje van de groep, je moet het een beetje leuk houden voor jezelf.Maar wil graag tegelijk viben met ze haha, snap je? Thanks voor je tips! 🚀
Bier en wiet combineert naar mijn ervaring vrij waardeloos met MDMA. Ik ben überhaupt niet zo'n fan van wiet dus dat is misschien persoonlijk maar met MDMA zijn de voornaamste twee dingetjes die schadelijk kunnen wezen oververhitting en watervergifting waar alcohol gebruik juist uitdroogt. Vandaar ook vaak het advies maximaal 1-2 water consumpties per uur. Alcohol heeft ook eerder een bedwelmend effect en is vrij lichaamsbelastend (probeer maar eens te hardlopen na een enkele alcohol consumptie) en maakt de kater hierdoor ook een stuk heftiger, alcohol combineert vrij waardeloos met MDMA.Later beginnen, eerst een biertje en een jointje bijvoorbeeld.
Ik bedoelde meer 1 biertje en/of een klein jointje. Puur om er even in te komen. Denk dat je met 1 biertje niet direct gevaar loopt, helemaal als er wat tijd tussen zit. Naar mijn ervaring combibeert wiet juist wel goed met mdma. Maar ik ben ook wel een fan van wiet.Het is al een beetje gezegd maar na 6 uur zijn de effecten van MDMA toch wel aardig over gewaaid en zullen de bijwerkingen aanzienlijk toenemen. Ik denk niet dat je die knauwer wilt wezen die aan het einde van het feestje wanhopig meerdere pillen achterover heeft getikt.
Ik zelf wacht altijd even totdat mijn favoriete act begint in ieder geval. Wat ik ook vaak doe is een paar uur na MDMA gebruik een beetje psychedelica toevoegen (bijvoorbeeld 15mg 2C-B) omdat dit de effecten van de MDMA iets versterkt en deze een fijne lift geeft zodra de MDMA effecten een beetje beginnen af te nemen.
Voor een feestje dat 12 uur+ duurt doseer ik soms ook 3 gram Phenibut met een langer werkend psychedelica (bijvoorbeeld 3mg DOC of 200µg 1P-LSD). Daarmee bereik ik toch wel euforie die in de buurt komt van MDMA, geeft de serotonine receptoren ook een beetje rust, kun je eenmaal voor het feest innemen en dan ben je klaar en de dip achteraf is relatief zeer goed te doen.
Ja.
Ik zou je niet teveel laten opnaaien door je enthousiaste maatjes, dat hun een chronosoompje missen en niet met drugs kunnen omgaan is toch niet jou probleem. Gewoon je plannen doorgeven aan het leukste meisje van de groep, je moet het een beetje leuk houden voor jezelf.
Graag gedaan en veel plezier alvast.
Bier en wiet combineert naar mijn ervaring vrij waardeloos met MDMA. Ik ben überhaupt niet zo'n fan van wiet dus dat is misschien persoonlijk maar met MDMA zijn de voornaamste twee dingetjes die schadelijk kunnen wezen oververhitting en watervergifting waar alcohol gebruik juist uitdroogt. Vandaar ook vaak het advies maximaal 1-2 water consumpties per uur. Alcohol heeft ook eerder een bedwelmend effect en is vrij lichaamsbelastend (probeer maar eens te hardlopen na een enkele alcohol consumptie) en maakt de kater hierdoor ook een stuk heftiger, alcohol combineert vrij waardeloos met MDMA.
Haha ja klopt, zijn mijn handen ook niet. 20 jaartjes jongMooie percentage! Maar je profielfoto, je handen lijken een beetje vrouwelijk! 🤣🤣 Hoe oud ben je?
Heel erg bedankt voor je tips! 👌🏼Het is al een beetje gezegd maar na 6 uur zijn de effecten van MDMA toch wel aardig over gewaaid en zullen de bijwerkingen aanzienlijk toenemen. Ik denk niet dat je die knauwer wilt wezen die aan het einde van het feestje wanhopig meerdere pillen achterover heeft getikt.
Ik zelf wacht altijd even totdat mijn favoriete act begint in ieder geval. Wat ik ook vaak doe is een paar uur na MDMA gebruik een beetje psychedelica toevoegen (bijvoorbeeld 15mg 2C-B) omdat dit de effecten van de MDMA iets versterkt en deze een fijne lift geeft zodra de MDMA effecten een beetje beginnen af te nemen.
Voor een feestje dat 12 uur+ duurt doseer ik soms ook 3 gram Phenibut met een langer werkend psychedelica (bijvoorbeeld 3mg DOC of 200µg 1P-LSD). Daarmee bereik ik toch wel euforie die in de buurt komt van MDMA, geeft de serotonine receptoren ook een beetje rust, kun je eenmaal voor het feest innemen en dan ben je klaar en de dip achteraf is relatief zeer goed te doen.
Ja.
Ik zou je niet teveel laten opnaaien door je enthousiaste maatjes, dat hun een chronosoompje missen en niet met drugs kunnen omgaan is toch niet jou probleem. Gewoon je plannen doorgeven aan het leukste meisje van de groep, je moet het een beetje leuk houden voor jezelf.
Graag gedaan en veel plezier alvast.
Bier en wiet combineert naar mijn ervaring vrij waardeloos met MDMA. Ik ben überhaupt niet zo'n fan van wiet dus dat is misschien persoonlijk maar met MDMA zijn de voornaamste twee dingetjes die schadelijk kunnen wezen oververhitting en watervergifting waar alcohol gebruik juist uitdroogt. Vandaar ook vaak het advies maximaal 1-2 water consumpties per uur. Alcohol heeft ook eerder een bedwelmend effect en is vrij lichaamsbelastend (probeer maar eens te hardlopen na een enkele alcohol consumptie) en maakt de kater hierdoor ook een stuk heftiger, alcohol combineert vrij waardeloos met MDMA.
Hahahahaha daarom dacht iedereen het dus, maar goed het is veranderd! Ik zal uitkijken naar de krukken!Haha ja klopt, zijn mijn handen ook niet. 20 jaartjes jong
update foto veranderd
Wat een gouden reactie dit! 🤣 Geweldig, er staan heel veel goeie tips in en ik denk dat ik deze gameplan zeker ga aannemen. Valt er een beetje lekker te eten? En hoelaat at jij je avond eten? Dat is wel een beetje lastig, want onder invloed van xtc eten is geen aanrader hahaha! Maar zo te horen heb je veel beleefd op thuishaven! 👀HAHA, prachtig dat Thuishaven ja! Wat een knuffelavonden daar beleeft! Allemaal jonge kippetjes staan daar lijp aan de pillen te gaan, heerlijk. Mijn gameplan bij Thuishaven is aankomen om 14-1500 en dan even lekker het terrein verkennen, biertje drinken en ff chillen. Je moet dan nog niks nemen, want dan ben je om 10 klaar en dan begint het daar pas echt los te gaan. Staan ze daar met hun oogjes te rollen en willen ze iedereen aanraken en ben jij klaar. Ik nam eerst altijd om 18:00, maar ik kwam er lekkerder in als ik om 1600/1630 een halfje nam en dan rond 1800 andere halfje. Beetje afhankelijk van dosering vd pil 1900 uur nog beetje, maar dat is niet altijd nodig. Lekker biertje erbij en een koolhydraatrijke maaltijd van die hut daar voor snelle opname en je bent good to go!! Het effect van xtc wordt heel erg door de omgeving bepaald en door de juiste sfeer en mensen. Dat kan reden zijn voor het zombie gevoel achteraf. Ikzelf herken dat zombie gevoel achteraf niet, behalve dat het strakstaan je eruit doet laten zien als je zombie soms haha...
Even een tip, ga niet blowen en XTC en dan ook nog alcohol. Dat is vragen om een depressie/derealisatie. Dat is een risico. Laat de blow weg. Die heb je ook niet nodig. Veel plezier en laat me weten hoe het was!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."